- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
martine24
-
- 15 messages
- 98 votes
Hoi ik ben Martine, 24 jaar en kom uit Rotterdam.
Ik ben werkzaam in een videotheek en vond deze side toevallig, maar vind het heel leuk om ideeen op te doen voor de zaak en te discuseren over films en andere dingen.
Mijn top films zijn: Green Mile, Sixth Sense, Bone Collector, Freqentie enz..
Groetjes van Martine
Tonyvdb
-
- 1408 messages
- 1168 votes
hallo Martine, welkom hier.
Als filmfan zul je het hier vast naar je zin hebben!
Engel_Eyes
-
- 42 messages
- 25 votes
hoi ik ben nieuw heet sana en ben 15 jaar en woon in apeldoorn
dit is best wel leuke site want ik kijk graag films en wil graag weten welke films nieuw zijn enzo.
nou kuzzz
Clubs - Dé plek op internet waar je mensen met dezelfde interesses ontmoet
- muziek.clubs.nl
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
martine24
-
- 15 messages
- 98 votes
Dan moet je zorgen dat ze ontslaan worden en dan ga je er zelf staan, Kun je ook nog gratis filmpjes kijken.
Groetjes van Martine
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Hé MovieMaatjes, Yak is jarig! 26 jaartjes! 
Ik heb weinig tijd om het me te beseffen, want ik ben druk pakkende: 8 december ontvlucht ik de westerse maatschappij en vlieg ik naar St. Petersburg. Ik verwacht niet dat ik daar nog veel contact kan onderhouden met de MovieMaatjes alhier, dus waarschijnlijk hoeven jullie de komende tijd niet al te veel berichten van me te verwachten.
Tot over een paar weken! 
Tonyvdb
-
- 1408 messages
- 1168 votes
moge je een onvergetelijke reis hebben Yak ! 
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Gefeliciteerd Yak, en fijne weken in Rusland (brr koud) 
PS de soundtrack van 'Dream with the Fishes' is erg goed!
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
idd Veel plezier Yak; en maak er een leuke reis van !
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
gefeliciteerd. Ik hoop dat je een bontmuts met flinke oorwarmers als kado gekregen hebt.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Proficiat jongen en een goede reis!
Voor vakantie of werk?
bloempjuh
-
- 5 messages
- 4 votes
Hoi, ik ben bloempjuh, 18. Ik woon in de buurt van Den Bosch en studeer journalistiek in Tilburg. Bovendien word ik aankomende donderdag ingewerkt bij mijn nieuwe baantje: Ik ga in de bioscoop popcorn e.d. verkopen!
Films zijn een een passie, net als taal, muziek, cabaret en mijn vriendje.
Favo films: The Shawshank Redemption, Moulin Rouge, The Others en ik ben wel een Hopkins-fan..
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Favo films: The Shawshank Redemption, Moulin Rouge, The Others en ik ben wel een Hopkins-fan..
HUH?! Had Silence of the Lambs niet in je rijtje favo´s moeten staan?
Wolkenmeter
-
- 640 messages
- 1448 votes
Ik bezoek deze site al meer dan een jaar zowat dagelijks, dus het wordt dringend tijd dat ik me eens voorstel. Nico is de naam, 22 lentes jong, en woonachtig in de buurt van Leuven, waarmee ik dus de rangen vervoeg van de Belgen die deze topsite met regelmaat bezoeken.
Ik hoop dit jaar af te studeren in de richting Communicatie-wetenschappen, en ben mij pas sinds een tweetal jaren echt in film gaan interesseren. Ik ga nu wekelijks minstens één keer naar de bioscoop en soms is dat wat vaker. Dit vul ik dan aan met DVD’tjes (gehuurd of gekocht) en occasioneel een film op TV, als er geen reclame tussenkomt tenminste. Zoals zovelen hier ben ik vooral een fan van de wat alternatievere film, maar in de sneak krijg ik natuurlijk ook heel wat Hollywood-bagger te zien (waardoor ik goede films des te meer weet te waarderen).
Ben ook een muziekfan (dEUS, Lamb, Radiohead, Blur, ...) en qua literatuur hou ik het vooral bij de boeken van Umberto Eco, José Saramago, Eliette Abécassis en voorts nog allerlei thrillers en detectives
Tonyvdb
-
- 1408 messages
- 1168 votes
een Belg met goede smaak, net zoals ik ! 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
... èn Blue Velvet op nr. 2 in je top 10! 
Armin
-
- 584 messages
- 7122 votes
Ik denk zelfs dat mensen bij hun inschrijving eerder in hun profiel een paar persoonlijke gegevens invullen, dan dat ze zich in dit topic voorstellen. Het lijkt me bovendien leuk dat wanneer je wilt weten hoe oud die en die ook alweer was, je dat met 1 druk op de knop tevoorschijn kan toveren...
Ben ik ook voor !
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
En ik ook. Wat mij betreft krijgt elke gebruiker de gelegenheid om zijn/haar hele levensloop te publiceren, compleet met foto's van het ouderlijk huis en vriendjes en vriendinnetjes en huisdieren, wanneer gewenst. Ik vind het erg leuk om dat soort dingen van de andere moviemaatjes te zien.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Psssst... EmDee: voor vakantie. En met een heel leuk meisje! 
Tonyvdb
-
- 1408 messages
- 1168 votes
hallo Yak, welcome back, hoe was Sint-Petersburg behalve koud ?
chrissie
-
- 749 messages
- 5035 votes
ben al even bezig maar heb me nog niet voorgesteld en dat is niet echt netjes. Ik ben Christel en als ik zo de leeftijden bekijk van de laatste nieuwe leden ben ik al een ouwertje met mijn 36 jaar. Ik woon in België maar dat wisten jullie al, in de buurt van Lier.
Eerste filmherinneringen: met mama op de bus naar Lier en dan alle Disney- en Elvisfilms bekijken, leeftijd toen ongeveer zeven à acht jaar dus ik was er vroeg bij.
Heb thuis een collectie van ongeveer 800 films op video voornamelijk oude scifi en horrorfilms maar ook veel kostuumdrama's.
Favorieten: alles van Coentjes en Tarrantino, Amelie, Forrest Gump, kan eigenlijk geen top 10 maken.
Favoriete muziek: U2, The Tragically Hip, Lenny Kravitz, Daniel Lanois, Bjork en Moby en uit de lage landen Hooverphonic en Miners of Muzo
Heb net mijn eerste filmpie toegevoegd en hoi hoi hoi het is gelukt dus jullie mogen er nog wel wat verwachten
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
WOW, met je film- en muzieksmaak is niets mis mee.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Ben nu een aantal weken op de site actief en nu toch maar even de moeite nemen om me voor te stellen... had ik al eerder willen doen. Ben een grote filmliefhebber (maar dat zijn de meeste hier, dus da's niks nieuws
) van 26 jaar en ben op dit moment bezig mijn excelsheet met films (incl. waarderingen) over te nemen op deze site. Best een hoop werk (ruim 500 films)... ik ben begonnen met de betere films, dus niet dat jullie denken dat ik alleen maar hoge cijfers geef... en de rest zal snel volgen.
Ik kijk de meeste films thuis op mijn DVDspeler maar pak ook regelmatig een bioscoopje (ook sneak).
Tot slot nog even mijn tot 10 aller tijden:
1. Godfather Part II, The
2. Pulp Fiction
3. Godfather, The
4. Apocalypse Now
5. Usual Suspects, The
6. Shawshank Redemption, The
7. Beautiful Mind, A
8. Magnolia
9. Big Lebowski, The
10. Contact
en ik kan het niet laten om ook deze even te vermelden:
11. Requiem for a dream
Groeten!
Agony
Ed
-
- 78 messages
- 1176 votes
Welkom, Agony! Jij en ik hebben alvast twee films gemeen in onze toptien aller tijden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Agony, heb je ook een naam ? We weten nu niet of je een jongen of een meisje bent. 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Agony, heb je bericht even hierheen verplaatst. We hebben hier namelijk al een leuke topic over.