• 177.945 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.602 votes
Profile

Even voorstellen

Lianne

• 31 messages
  • 1017 votes

Hé Ramon, qua studie: misschien moet je eens naar TV & Filmwetenschappen kijken aan de UvA (faculteit Geesteswetenschappen). Maak van je hobby je beroep. In het eerste jaar krijg je bovendien basisvaardigheden voor het zelf maken van films.

+ de opleiding

http://www.uva.nl/organisatie/object.cfm?

objectID=F0C1C260-7766-4691-B2F8DB3FD8679603

+ hun eigen website

http://www.hum.uva.nl/~ftv/index.html

Ik doe deze studie en moet zeggen dat ik het een fantastische studie vind. Ben dit gaan doen omdat ik echt helemaal gek ben van films, zoals iedereen hier. Ik heb ook nog niemand van mijn opleiding gehoord die het niet leuk vindt. Het is echt een aanrader!

Oja, ben dus Lianne, 20 jaar en woon net als Goodfella en One punch mickey in dchem, studeer aan de uva in adam en woon daar doordeweeks. Werk in de weekends in een beachbar en in een bioscoop en dus helemaal verslaafd aan films kijken

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Gimli heeft het al gezegt maar wonen in Rotterdam en 1.90 zijn zwaar leven moet je hebben (geintje)

gimli f

• 1454 messages
  • 0 votes

En dan werkt de schoenenindustrie ook al niet mee....

Pfff.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Zal me dan ook maar eens even voorstellen. (Kwam er namelijk achter dat ik dat alleen in het vorige forum had gedaan).

Ik ben Matthijs Bockting in het dagelijkse leven en ik woon in Hummelo (dorp vlak bij Doetinchem) Ik ben 14 jaar en zit in Havo 3. Ik ben nu ruim een jaar veel en slectief films gaan kijken en dat bevalt me nog steeds. Mijn hobby's zijn dan ook films kijken, internetten en voetbal kijken (ben een fan van Ajax en ik ga naar elke wedstrijd vna De Graafschap). Favoriete films zijn: The Shawshank Redemption, The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, Donnie Darko en al mijn andere films waar ik 5 sterren op heb gestemd. Ik hoop in ieder geval dat deze site zo door gaat, want hij ziet schitterend uit en zo niet dan kan ik m' filmverslaving niet bij houden . Groeten aan iedereen,

Matthijs Bockting alias Gotti

NERD

• 1719 messages
  • 1429 votes

Als je van van Ajax bent, is het dan niet handiger om naar de wedstrijden van Ajax te gaan i.p.v. die van De Graafschap

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Aangezien ik twintig minuten van het Graafschap stadion af woon, ga ik naar de Graafschap. En Ajax volg ik gewoon, omdat ik daar te ver weg van woon.

SlingBlade

• 272 messages
  • 0 votes

Ik stel mezelf ook maar even netjes voor

Slingblade = Thomas = 17 jaar

Opleiding die ik nu doe is mbo-sjm zit in de 2e.

Ik ga redelijk vaak naar de film omdat ik altijd gratis ga alleen de laatste tijd ietsje minder,waarom weet ik niet

Trouwens woonachtig in Delft.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Ik ga redelijk vaak naar de film omdat ik altijd gratis ga

hoe doe je dat?

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ja, die truc wil ik ook es onder de knie krijgen

gimli f

• 1454 messages
  • 0 votes

Werkend in de bios?

SlingBlade

• 272 messages
  • 0 votes

Me moeder werkte bij de radio, die promoten de bioscopen en daarvoor in ruil vrijkaarten ( 2 personen altijd,iemand interesse ) en nu werkt ze niet meer bij de radio maar part-time bij de bios dus heb ik de vrijkaarten alsnog ...... dus zodoende

dje-em

• 498 messages
  • 7015 votes

Nou ja ik ben dus ook nieuw. Ik zit voor een jaar in de VS en zie dus veel films eerder dan in NL. Aangezien een groot aantal van mijn favoriete films ook hier (over het algemeen) als positief wordt beoordeeld leek het me wel leuk om me in te schrijven.

Ehm wat zijn dan mijn favo films: kenmerken: strange, Edward Norton. Enne eh Robin Williams! Dus eh

6th sense, unbreakable, signs, american history x, memento, lost highway, dead poets society, pulp fiction, fight club

Overigens heb ik door het lezen van de reacties hier mijn mening over Signs moeten herzien. Ik vond het maar zwak dat de aliens als slechte wezens werden gebracht en dat er niet eens getracht werd om met ze te communiceren. Nee wat doet onze ex-GELOVIGE? Hij hakt met een mes op de alien in! En wie zegt dat die alien op het laatst niet het zoontje probeert te redden? Maar ik vond dat het enige zwakke punt aan de film.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

lees je even in de FAQ hoe je met spoilers omgaat? bedankt... en verdere discussie over de film mag waar het hoort

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Ehm wat zijn dan mijn favo films: /...../ Enne eh Robin Williams!
Je heet toevallig geen Stuurman van achter?

lindastuurman

• 1006 messages
  • 0 votes

Dje-em...je bent nog maar zo kort hier, en je kan bij mij al niet meer stuk.

dje-em

• 498 messages
  • 7015 votes

Oops ja vergeten spoiler knop te gebruiken. En nee (voor zover ik weet) ben ik geen familie van Linda

Maar ja laten we wel wezen: Robin Williams heeft nu alle soorten rollen gespeeld en is acceptabel in elke rol. Van drama, comedy, en nu zelfs bad guy.

lindastuurman

• 1006 messages
  • 0 votes

Totti

• 11 messages
  • 65 votes

Ik zal me ook maar ff voorstellen. Stefan is de real name. Inmiddels 22 lentes jong en zit in mijn 5e !! HBO jaar (heb er vorig jaar niet zo erg veel aan gedaan). Ben woonachtig in West-Friesland, vlakbij Lutjebroek (dus het bestaat idd echt) en in de buurt van Hoorn. Mijn passie is voetbal, en films zijn een grote hobby. Enkele favorieten: Shawshank Redemption, Fight CLub, Godfather 1 + 2, American Beauty, Snatch, Usual Suspect, LotR (eigenlijk een beetje standaard als ik deze site een beetje bekijk). Mijn nickname is gemakkelijk te verklaren, Totti is een van mn favoriete voetballers. Valt me trouwens op dat ik nog weinig Ajax supporters ben tegengekomen, terwijl ze toch verreweg de beste van NL zijn. Groetjes.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Tsja die films die je noemt zijn gewoon stuk voor stuk toppers.

dje-em

• 498 messages
  • 7015 votes

Laat ik dan maar ff Totti geruststellen dat ik Ajax supporter ben. In lichte mate ook Vitesse, omdat ik in de buurt van Arnhem woon, maar Ajax is mijn grote liefde.

Shawshank redemption is idd ook een van mijn favorieten. Maar eh sinds ik dit jaar American History X heb ontdekt is dat toch wel mijn absolute nummer 1 movie. En Edward Norton is uitgegroeid tot mijn favoriete acteur (eh ja R. Williams is hier tweede: ik heb hem nog niet in een slechte film gezien, hoop dat dit ook niet zal gebeuren (alhoewel Red Dragon de gevarenzone wel nadert).

Totti

• 11 messages
  • 65 votes

Gelukkig maar, dat er meerdere Ajax fans zijn. Rol van Edward Norton schijnt trouwens gewoon erg goed te zijn hoor in Red Dragon (maar moet nog gaan kijken).

Ed

• 78 messages
  • 1176 votes

Mijn naam is Ed. Sinds een week maak ik gebruik van deze mooie site. En nu al in de stemmers-top-100...

Groet,

Ed

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

proficiat

Tonyvdb

• 1408 messages
  • 1168 votes

leve Ed

Evil Ed :evil

LZA

• 474 messages
  • 1557 votes

Had me al wat eerder ingeschreven maar ben nu actief MM-lid. De naam is Laurens, ook wel in de volksmond Lauw genoemd (nee niet die idioot uit BB). Qua genres heb ik geen voorkeuren alhoewel mafiafilms bij mij wel de boventoon voeren. bij deze ook ff een compliment aan de MM-crew voor deze topsite!

LZaaa!

hugohei

• 2149 messages
  • 2347 votes

Welkom Lauw !

stinissen (crew films & series)

• 23435 messages
  • 76919 votes

Welkom kerel.

Tonyvdb

• 1408 messages
  • 1168 votes

Laat je speelgoed staan, schuif gezellig aan voor ... Moviemeter !!

Vyvre

• 422 messages
  • 185 votes

Welkom LZA.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.