- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Hallo,
Ik ben best oud (bijna 26, straks een wandelstok) en dus echt helemaal gek van film. Deze site was de ontdekking van het jaar voor me. Leuke tips, hier en daar verhelderende zinnen (het is niet iedereen gegeven een Lynch bij de eerste viewing helemaal te vatten). 'k Studeer allang niet meer, neeje, dat doen maar ze voor mij. Ik geef Nederlands. En om het oprecht melig af te sluiten:erg fijn om hier te zijn.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Met Raging Bull in je top 10 ben je altijd welkom! 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Dacht al zoiets bij je pseudoniem te vermoeden... (Oh, die was wel heel erg flauw. Ik ben een vrouw en net daarom niet grappig).
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Dacht al zoiets bij je pseudoniem te vermoeden... (Oh, die was wel heel erg flauw. Ik ben een vrouw en net daarom niet grappig).
Huh?
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ja, vrouwen hebben minder gevoel voor humor. Da's gewoon zo. Natuurlijk heb je uitzonderingen... Kijk, mannen gebruiken humor (biologisch) in de eerste plaats om vrouwen te veroveren. Ze willen het haantje zijn. Vrouwen hebben dat niet nodig omdat wij historisch veroverd worden. Da's een heel saaie uitleg voor iets dat je niet kan ontkennen. Het heeft allemaal te maken met voortplanting, haantjesgedrag,...
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Erg interessant. Maar waarom zeg je dat hier?
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Omdat mijn opmerking naar goodfella toe helemaal niet grappig was terwijl die wel grappig bedoeld was. Misschien is het ook flauw om me dan maar achter het 'vrouw zijnde' te verstoppen.
Hé, ik probeer hier wel een goede indruk te maken en 'k heb het al helemaal verpest!
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ik denk niet dat die opmerking niet grappig was omdat jij vrouw bent, maar gewoon omdat ie boven mij niveau was
Ik begrijp em namelijk niet...
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Meen je dat? Kijk, Goodfella komt van Goodfellas, een film van Scorcese die ook Raging Bull heeft gemaakt. Een film die in mijn top 10 staat. Ik dacht dus dat Goodfella mij welkom zou heten vanwege mijn Scorcese voorkeur, ik wist het aan zijn pseudoniem. Ja? Dat laatste was mijn nu-helemaal-verpeste grap . Niet echt als grap bedoeld, gewoon een leuke opmerking tussendoor. Een beetje flauw want heel voorspelbaar. Eigenlijk lijkt het nu allemaal ingewikkelder dan het al was. Schrijf gewoon welkom. Ben ik dik tevreden mee.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Niet dat ik er nou allemaal veel van begrijp, maar in ieder geval welkom hier Katie
.
Plakband
-
- 38 messages
- 0 votes
Holla! Eughm, mijn naam is Leyla, ben 17, ben hier beland via MusicMeter, waar ik ook nog niet zo heel lang ben. Zit nu in vwo6, mijn hobbies zijn...eughm.... ik heb geen hobbies eigenlijk, ik ben gewoon verslaafd aan muziek (lees: (neder)hipperdehop) en voetbal
Films kijken doe ik ook graag, vandaar dat ik me maar heb aangemeld, kan ik ook mijn stem laten meetellen enzooo...
Ok, dat was het wel weer...
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
@ katie morosky
WOW! Ik mag je nu al!!
Humor!
Welkom!
@ Plakband
Ook welkom natuurlijk
Leno
-
- 5921 messages
- 4407 votes
Je geeft toch Nederlands, geen biologie? 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ik heb een IQ van 220, ik ben een alleswetenschapper. Zonder op te scheppen!
Als je taalwetenschap studeert komt daar onvermijdelijk biologie en psychologie en heel veel van dattum aan te pas. Vraag me niet waarom ik wil je zo'n uitleg verder besparen. Oh ja, ik ga ook wel eens naar de bibliotheek of kijk naar een documentaire op TV. Weet jij alleen maar dingen die je in de klas hebt gehoord? Niets op tegen, hoor.
Plakband
-
- 38 messages
- 0 votes
Woeiiii, wat een binnenkomst Katie... Zijn alle Antwerpenaren zo?
Ik weet alleen dat ze heel goed kunnen spitten, sorry, rappen daar...
Welkom ook!
And thnxz voor degenen die mij welkom heten.... 
Plakband
-
- 38 messages
- 0 votes
*slik*
Kan t niet laten om hierop te reageren....
IQ van... 220?!?! 
*kruipt stiekem naar een hoekje en gaat zich dom voelen*
Oh wacht, mss is dat niet zo goed... Op welke schaal heb je dat behaald? Waarschijnlijk niet een met een maximum van 150 zoals ik.... Hmm, mss is er dan toch hoop voor me 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ja sterke binnenkomst inderdaad
Ik denk dat je nog wel wat gasten on de slof gaat lopen 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Haha echt wel! Vet droog!
Ik denk dat ik nog wel aardige discussies hiermee ga krijgen 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Tuurlijk heb ik geen iq van 220. Dat valt amper te meten. Dan zou mijn echte naam Da Vinci zijn. Of minstens toch wereldberoemd, al was het alleen maar om het IQ.
Je moet niet te veel waarde hechten aan iq, hoor. Het maakt je niet gelukkiger ofzo. 
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Je moet niet te veel waarde hechten aan iq, hoor. Het maakt je niet gelukkiger ofzo. 
.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Tuurlijk heb ik geen iq van 220. Dat valt amper te meten. Dan zou mijn echte naam Da Vinci zijn. Of minstens toch wereldberoemd, al was het alleen maar om het IQ.
Voor een fan van Barbara S. leek het mij ookal zeer onwaarschijnbaar
haha.
Leno
-
- 5921 messages
- 4407 votes
Je hebt blijkbaar niet in de gaten dat er een smiley achter mijn berichtje staat waaruit blijkt dat die opmerking niet serieus bedoeld is, daar sta je dan met je IQ 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Schoonheid zit dus echt vanbinnen, weet je dat dan niet? 
Leno
-
- 5921 messages
- 4407 votes
Ze zeggen ook weleens dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk, maar dan had je innerlijk toch wel aan de buitenkant gezeten?