• 178.307 movies
  • 12.224 shows
  • 34.004 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.017 votes
Profile

Even voorstellen

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

Amsterdam in tha house!!!! welkom petra!

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Welkom Petra!

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Hallo,

Ik ben best oud (bijna 26, straks een wandelstok) en dus echt helemaal gek van film. Deze site was de ontdekking van het jaar voor me. Leuke tips, hier en daar verhelderende zinnen (het is niet iedereen gegeven een Lynch bij de eerste viewing helemaal te vatten). 'k Studeer allang niet meer, neeje, dat doen maar ze voor mij. Ik geef Nederlands. En om het oprecht melig af te sluiten:erg fijn om hier te zijn.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Ey weer een Belg, altijd leuk

Welkom!

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Met Raging Bull in je top 10 ben je altijd welkom!

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Dacht al zoiets bij je pseudoniem te vermoeden... (Oh, die was wel heel erg flauw. Ik ben een vrouw en net daarom niet grappig).

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

katie morosky wrote:

Dacht al zoiets bij je pseudoniem te vermoeden... (Oh, die was wel heel erg flauw. Ik ben een vrouw en net daarom niet grappig).

Huh?

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ja, vrouwen hebben minder gevoel voor humor. Da's gewoon zo. Natuurlijk heb je uitzonderingen... Kijk, mannen gebruiken humor (biologisch) in de eerste plaats om vrouwen te veroveren. Ze willen het haantje zijn. Vrouwen hebben dat niet nodig omdat wij historisch veroverd worden. Da's een heel saaie uitleg voor iets dat je niet kan ontkennen. Het heeft allemaal te maken met voortplanting, haantjesgedrag,...

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Erg interessant. Maar waarom zeg je dat hier?

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Omdat mijn opmerking naar goodfella toe helemaal niet grappig was terwijl die wel grappig bedoeld was. Misschien is het ook flauw om me dan maar achter het 'vrouw zijnde' te verstoppen.

Hé, ik probeer hier wel een goede indruk te maken en 'k heb het al helemaal verpest!

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Ik denk niet dat die opmerking niet grappig was omdat jij vrouw bent, maar gewoon omdat ie boven mij niveau was Ik begrijp em namelijk niet...

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Meen je dat? Kijk, Goodfella komt van Goodfellas, een film van Scorcese die ook Raging Bull heeft gemaakt. Een film die in mijn top 10 staat. Ik dacht dus dat Goodfella mij welkom zou heten vanwege mijn Scorcese voorkeur, ik wist het aan zijn pseudoniem. Ja? Dat laatste was mijn nu-helemaal-verpeste grap . Niet echt als grap bedoeld, gewoon een leuke opmerking tussendoor. Een beetje flauw want heel voorspelbaar. Eigenlijk lijkt het nu allemaal ingewikkelder dan het al was. Schrijf gewoon welkom. Ben ik dik tevreden mee.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Niet dat ik er nou allemaal veel van begrijp, maar in ieder geval welkom hier Katie .

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Dankje.

Plakband

• 38 messages
  • 0 votes

Holla! Eughm, mijn naam is Leyla, ben 17, ben hier beland via MusicMeter, waar ik ook nog niet zo heel lang ben. Zit nu in vwo6, mijn hobbies zijn...eughm.... ik heb geen hobbies eigenlijk, ik ben gewoon verslaafd aan muziek (lees: (neder)hipperdehop) en voetbal Films kijken doe ik ook graag, vandaar dat ik me maar heb aangemeld, kan ik ook mijn stem laten meetellen enzooo...

Ok, dat was het wel weer...

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

@ katie morosky

WOW! Ik mag je nu al!! Humor!

Welkom!

@ Plakband

Ook welkom natuurlijk

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Nogmaals: dankje.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Da's een heel saaie uitleg voor iets dat je niet kan ontkennen. Het heeft allemaal te maken met voortplanting, haantjesgedrag,...

Je geeft toch Nederlands, geen biologie?

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik heb een IQ van 220, ik ben een alleswetenschapper. Zonder op te scheppen!

Als je taalwetenschap studeert komt daar onvermijdelijk biologie en psychologie en heel veel van dattum aan te pas. Vraag me niet waarom ik wil je zo'n uitleg verder besparen. Oh ja, ik ga ook wel eens naar de bibliotheek of kijk naar een documentaire op TV. Weet jij alleen maar dingen die je in de klas hebt gehoord? Niets op tegen, hoor.

Plakband

• 38 messages
  • 0 votes

Woeiiii, wat een binnenkomst Katie... Zijn alle Antwerpenaren zo? Ik weet alleen dat ze heel goed kunnen spitten, sorry, rappen daar...

Welkom ook!

And thnxz voor degenen die mij welkom heten....

Plakband

• 38 messages
  • 0 votes

*slik*

Kan t niet laten om hierop te reageren....

IQ van... 220?!?!

*kruipt stiekem naar een hoekje en gaat zich dom voelen*

Oh wacht, mss is dat niet zo goed... Op welke schaal heb je dat behaald? Waarschijnlijk niet een met een maximum van 150 zoals ik.... Hmm, mss is er dan toch hoop voor me

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ja sterke binnenkomst inderdaad

Ik denk dat je nog wel wat gasten on de slof gaat lopen

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Haha echt wel! Vet droog!

Ik denk dat ik nog wel aardige discussies hiermee ga krijgen

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Tuurlijk heb ik geen iq van 220. Dat valt amper te meten. Dan zou mijn echte naam Da Vinci zijn. Of minstens toch wereldberoemd, al was het alleen maar om het IQ.

Je moet niet te veel waarde hechten aan iq, hoor. Het maakt je niet gelukkiger ofzo.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Plakband, leuke naam.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

katie morosky wrote:

Je moet niet te veel waarde hechten aan iq, hoor. Het maakt je niet gelukkiger ofzo.

Net zoiets als lelijke mensen die zeggen dat schoonheid van binnen zit. .

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

katie morosky wrote:

Tuurlijk heb ik geen iq van 220. Dat valt amper te meten. Dan zou mijn echte naam Da Vinci zijn. Of minstens toch wereldberoemd, al was het alleen maar om het IQ.

Voor een fan van Barbara S. leek het mij ookal zeer onwaarschijnbaar haha.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Ik heb een IQ van 220, ik ben een alleswetenschapper. Zonder op te scheppen! Als je taalwetenschap studeert komt daar onvermijdelijk biologie en psychologie en heel veel van dattum aan te pas.

Je hebt blijkbaar niet in de gaten dat er een smiley achter mijn berichtje staat waaruit blijkt dat die opmerking niet serieus bedoeld is, daar sta je dan met je IQ

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Schoonheid zit dus echt vanbinnen, weet je dat dan niet?

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Ze zeggen ook weleens dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk, maar dan had je innerlijk toch wel aan de buitenkant gezeten?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.