- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ambities op MovieMeter
Ambities op MovieMeter
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik heb totaal geen ambities op MovieMeter. Mijlpalen interesseren me niets, daar denk ik totaal niet bij na. En vooral zoiets als de top 250 volledig gezien hebben zegt me niets. Daar ga ik mijn tijd echt niet aan verspillen.
Gewoon fijn wat films kijken, stemmen uitbrengen en een berichtje erbij plaatsen, en af en toe eens een film toevoegen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
M'n must-see lijstje afwerken, héérlijk om nog zoveel te kunnen ontdekken
. Aantallen boeien me weinig, lekker gericht film blijven kijken en m'n stem gemiddelde dus hoog houden.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Ik wil net als Jeroen ook nog m'n Must-See lijst afwerken.
En meer dan 10,000 berichten plaatsen
.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik hoop dat mijn gemiddelde eens boven de 3,00 zal uitstijgen.
Stond begin september nog op 2,62 en is inmiddels al naar 2,66 gestegen.
Ik zie te veel goede films de laatste tijd.
En er mogen er nog bij komen 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
1500 stemmen voor het einde van het jaar zou leuk zijn, maar weet niet of ik het red. Top 250 is leuk om eens allemaal gezien te hebben maar zitten ook een hoop films bij die vast goed zullen zijn, maar me totaal niet aanspreken. Dus dat zal nog wel even op zich laten wachten.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik heb de IMDB top 250 als ambitie gehad en ook gehaald 1,5 jaar geleden. Op MM heb ik eigenlijk ambities, hoewel ik die top 250 van MM ook wel eens helemaal gezien wil hebben. Ik heb nog een stuk of 25 titels te gaan. Moet ik wel serieuzer werk van maken dan
.
Vergeet je MST3K ambitie niet, Vino!
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Vergeet je MST3K ambitie niet, Vino!
Ja, die is helemaal verwaarloosd
. Misschien volgend jaar beter.
Nu ik erover nadenk, heb ik trouwens wel een Imdb-ambitie, namelijk alle films kijken die 50.000 votes of meer hebben. Het gaat helaas vrij moeizaam. Twee jaar geleden stond de teller op 150, nu staat ie op 130. Ik zie er genoeg van, maar telkens 'komen' nieuwe films binnen in die lijst
.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik heb totaal geen ambities op MovieMeter. Mijlpalen interesseren me niets, daar denk ik totaal niet bij na. En vooral zoiets als de top 250 volledig gezien hebben zegt me niets. Daar ga ik mijn tijd echt niet aan verspillen.
Gewoon fijn wat films kijken, stemmen uitbrengen en een berichtje erbij plaatsen, en af en toe eens een film toevoegen.
My words exactly! 
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ambitie is wel een groot woord, maar waar ik vooral voor ga op MM zijn deze dingen:
Kennis over films opdoen, de mening van andere filmliefhebbers leren kennen, en zo mogelijk een bijdrage leveren d.m.v. doorgeven van het beetje dat ik zelf weet op het gebied van bepaalde genres (aan geïnteresseerden)
Leuke contacten met prettige MM users onderhouden.
Zoveel mogelijk 'botsingen' met andere gebruikers vermijden.
Een prettige sfeer staat voorop.
Relativeren helpt 
Veel lachen met de opmerkingen van de grappenmakers en 'woord-goochelaars' op MM. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Leuke contacten met prettige MM users onderhouden.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dat lijkt me eigenlijk best wel vreselijk, zo'n meeting. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zo' n grote meeting heb ik al eens op een andere site gehad en dan spreek je misschien 4 van de 20 mensen of zo echt even goed. Dat vind ik altijd een beetje zonde.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Dat lijkt me eigenlijk best wel vreselijk, zo'n meeting.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
(Niks brutaals aan die vraag hoor
)
Zo gauw zie ik het er niet van komen soom, maar ik zeg niet nooit.
Er zijn best wel een aantal MM gebruikers die ik eens 'live' zou willen zien (ook enkelen die ik liever niet wil ontmoeten, maar dat is vast en zeker wederzijds
)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja ik wil jou ook nooit zien Brix
Het is maar dat je het weet. 
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Jammer, je stond op mijn ' wel-zien' lijstje.
Zo blijven er niet veel meer over 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
En vooral zoiets als de top 250 volledig gezien hebben zegt me niets. Daar ga ik mijn tijd echt niet aan verspillen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
En vooral zoiets als de top 250 volledig gezien hebben zegt me niets. Daar ga ik mijn tijd echt niet aan verspillen.
Had juist het tegenovergestelde. Inmiddels alles gezien
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Heb wel wat 'ambities', al plak ik er geen data aan vast, zodat het niet als 'moeten' gaat aanvoelen maar gewoon iets is dat ik graag wil.
- 1000 toevoegingen.
- top 250 bekijken (al staan er heel veel films tussen die me totaal niet aanspreken).
- 2000 stemmen (in eerste instantie, daarna wordt het 3000).
- Zoveel films gezien hebben dat ik echt een goed gevoel over m'n top 10 heb en het gevoel heb dat hij compleet is (wat ik nu nog niet helemaal heb).
- 5000 films in bezit hebben 
Verder gewoon steeds nieuwe toppers ontdekken
Qua berichten geen bepaalde ambities ofzo.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Dankje
Zal nog wel even duren though 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
- top 250 bekijken (al staan er heel veel films tussen die me totaal niet aanspreken).
En juist dat was de reden dat ik blij ben dat ik toch de hele top 250 heb gekeken uiteindelijk. Toch enkele absolute pareltjes gezien die me op het eerste oog allesbehalve aanspraken.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Zoals C'era una Volta Il West wellicht? 
Was bij mij ook zo. Ben blij dat ik hem (en zijn broer) toch gezien heb.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Nee de westerns spraken me dan weer wel aan. Die had ik ook al lang gezien. Maar La Grande Vadrouille was wel zo'n film die ik niet snel had gekeken als die niet in top 250 had gestaan
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik heb eigenlijk schrik voor dat aziatische gedoe. Spreekt me weinig of niet aan (zelfde voor het Franse, ik kan die talen niet horen).
Als ik de top250 zal voltooid hebben (binnen 3 jaar ofzo) zal ik wellicht terugkijken op sommige pareltjes uit die landen die ik dankzij de top250 zal ondekt hebben.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik heb eigenlijk schrik voor dat aziatische gedoe. Spreekt me weinig of niet aan (zelfde voor het Franse, ik kan die talen niet horen).
Ik heb juist schrik voor Europese films (behalve UK), oude zwart/wit films, westerns en films langer dan 2 uur