• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

Het online shopping topic

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Quentin wrote:

Wat is eigenlijk de beste/goedkoopste Duitse webshop voor verzending naar Nederland?

Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik heb wel eens wat bij Amazon.de besteld, maar of ie goedkoop is weet ik niet en de verzendkosten zijn vrij hoog, vind ik tenminste.

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

Iemand?

Roseicollis

• 308 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Beste Site om Films tebestelen:

Hoi

Ik ben opZoek naar een Nederlandse Site

waar Ik zeer uitgebreid Films ken vinden en Bestelen

Alle soorten film Bekende en Onbekende Oude en Jonge

Allemaal door elkaar niet al hoge prijskaartjes uiteraard

BOL stelt me nogal teleur en niet zo'n klein beetje ook

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Erg tevreden over dvdoutlet.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik wissel rodisc.nl boudisque.nl play.com en bol.com af, al naar gelang wie het goedkoopst is met de titel die ik wil aanschaffen.

Ik gebruik vergelijk.nl om de prijzen te vergelijken.

Roseicollis

• 308 messages
  • 0 votes

Frs is dus NIKS

toets Born Free ................geen resultaat

toets Lion King..................geen resultaat

toets Assasins..................geen resultaat

zijn al drie verschillende soorten films binnen 1 min drie keer niks

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Een beetje onredelijk want Born Free is alleen in Amerika op R1 DVD uitgekomen, dus die zul je niet gauw in een Nederlandse (web)winkel vinden. En ook The Lion King is in Nederland nog niet eens op DVD uitgekomen.

Assassins kun je overigens bij DVD-Voordelig.nl kopen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

tsjidde wrote:

The Lion King is in Nederland nog niet eens op DVD uitgekomen.

Huh?!

Wat zit daar achter?

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

kappeuter wrote:

Huh?!

Wat zit daar achter?

De aloude marketingstrategie van Disney. Ik meen dat The Lion King wel is verschenen, maar niet meer te leveren is en dat werkt zo:

DVD van een van de classics verschijnt-wordt een tijd lang flink gepromoot-wordt nog een tijd langer overal verkocht-DVD gaat out of print- Een jaar of zeven later verschijnt de DVD weer, vaak in een special edition, met wederom een grote reclamecampagne en omdat veel mensen in die jaren ervoor zich rotgezocht hebben naar de DVD en er een hele nieuwe generatie kinderen is, wordt de DVD weer een groot succes. Overigens halen ze die truc doorgaans met dezelfde titels wereldwijd op hetzelfde moment uit volgens mij.

Die strategie had Disney in het koopvideotijdperk al.

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

Quentin wrote:

Wat is eigenlijk de beste/goedkoopste Duitse webshop voor verzending naar Nederland?

Ik bestel altijd bij bol.de verzendkosten zijn €8.00 maar dvd's zijn daar vaak goedkoop, ik heb bv de serie 3rd Rock From The Sun gekocht voor maar €17.99 per seizoen.

Kijk maar 's wat die kost als je die bv bij bol.com of rodisc besteld €179.00 en die versies tellen maar 18 dvd's en ook nog 's syndicated(ingekort) terwijl het bij bol.de 24 dvd's zijn.(veel extra's) voor maar €115.00. Helaas zijn de seizoenen nu weer €1.00 duurder geworden maar toch nog goedkoop.

Ook de complete serie King Of Queens is daar al verkrijgbaar en laatste seizoen kost maar €19.99. enig minpuntje is er zit geen nederlandse o.t op.

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

Bedankt voor je reactie, maar vind de dvd's toch een stuk duurder dan op andere Duitse sites.

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

Quentin wrote:

Bedankt voor je reactie, maar vind de dvd's toch een stuk duurder dan op andere Duitse sites.

en welke andere sites bedoel je dan als ik vragen mag?

zover ik weet is 3rd rock from the sun nergens veel goedkoper als bij bol.de. kan een euro inzitten maar dat wisselt vaak.

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

Sites zoals bij deze prijsvergelijking; http://www.dvd-palace.de/dvd-datenbank/28997.html

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

Quentin wrote:

Site zoals bij deze prijsvergelijking; http://www.dvd-palace.de/dvd-datenbank/28997.html

ok bedankt.

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

In DVD en VHS > Winkels > Bij welke winkel je ook je DVD's koopt........:

Bij welke winkel je ook je DVD's koopt:kijkALTIJD of de schijfjes er wel inzitten!

Ik wilde vanmorgen beginnen met een nieuw seizoen sex and the city,en de schijfjes zitten er dus niet in.

Dat is al de 2e keer dat me dit overkomt.

De eerste keer kreeg ik de dvd vergoed,ik hoop dit keer ook.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Dat is idd nogal slordig..

Welke winkel was dat.?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Dit hoort toch niet bij het online shop topic?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

tsjidde wrote:

Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik heb wel eens wat bij Amazon.de besteld, maar of ie goedkoop is weet ik niet en de verzendkosten zijn vrij hoog, vind ik tenminste.

Ik zag bij Amazon.de 'Idi i Smotri' en 'Siberiade' staan voor 9,95 euro. Zo goedkoop heb ik die nooit gezien (de 1e is wel helaas Deutsch untertiteld, de 2e alleen in die Deutsche Sprache!).

Wat zijn jullie ervaringen met Amazon.de?? (snelheid/service)?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

[quote]Baggerman wrote:

(quote)
Zeer snel en goed verpakt, maar vrij hoge porto-bijdrage (zoals bij alle AMAZON-shops trouwens)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Gezien bij Play.com: ZWARTBOEK (R-2) voor € 10,99 (inkl. porto)...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

In DVD en VHS > Winkels > Boudisque:

Even een klein beetje offtopic:

Zie velen online zaken onderandere deze.. maar ikvind het niks vooruit tebetalen.. weet iemand welke online winkels allemaal met accept-giro werken..?

Van bolweet ikhet al..

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

DVD-Outlet heeft deze mogelijkheid kortgeleden geschrapt

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Twiggertje wrote:

(quote)
Ik bestel altijd bij bol.de verzendkosten zijn €8.00 maar dvd's zijn daar vaak goedkoop [...]

Ook de complete serie King Of Queens is daar al verkrijgbaar en laatste seizoen kost maar €19.99. enig minpuntje is er zit geen nederlandse o.t op.

King of Queens: The Complete Ninth Season kost bij DVDpacific.com slechts €14.07 en alle voorafgaande seizoenen €19.05. Dus als je NL-ondertiteling niet belangrijk vindt, kun je ze net zo goed daar kopen. Daarbij betaal je bij Bol.de blijkbaar nog meer verzendkosten ook.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Mescaline wrote:

In DVD en VHS > Winkels > Boudisque:

Even een klein beetje offtopic:

Zie velen online zaken onderandere deze.. maar ikvind het niks vooruit tebetalen.. weet iemand welke online winkels allemaal met accept-giro werken..?

Van bolweet ikhet al..

Ja bij bol.com kun je zelf aangegeven hoe je betaald, en per

accept-giro betalen kan ook.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

In DVD en VHS > Algemeen > Welke dvd('s) heb je als laatst aangeschaft:

Wie weet waar je een: Filnoir Box

kan kopen? (Ik weet dat hij er bij bol.com is alleen is het maar 1 box en ik wil een winkel weten waar je niet online hoeft te bestellen zoals Mediamarkt enzo)?

Weet iemand er een ?

MorgothG

• 3 messages
  • 0 votes

Hey, ik ben een winkel (winkelverzameling) begonnen op www.bluraydvdwinkel.nl waar je goedkope Blu-rays kunt kopen.

Er staan verschillende winkels en artikelen op en er is een blog onderweg waarbij elke week Bluray nieuws en tips worden toegevoegd om de winkelverzameling wat meer aantrekkelijk te maken. Dan denk ik bijvoorbeeld aan een item over de vraag een PS3 te kopen of toch een stand alone Blurayspeler.

Ik wil ook play.com toevoegen als winkel omdat ik de prijzen daar echt super goed vind. Maar denken jullie dat de gemiddelde nederlander zich stoort aan het (af en toe) ontbreken van nederlandse ondertitels. Anders kan ik mij misschien beter focussen op nederlandse sites.

Graag jullie expertise hierover

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Als ik terugkijk, bestel ik bijna alle R-2 DVD's bij Play.com of BlahDVD.com, meestal hebben de DVD's ook wel NL-subs.

Met Engelse subs ben ik minimaal al te vreden; de lage prijzen maken 't nog extra aantrekkelijker.

On-line shops, voor zover ik weet, halen eerst geld van de cred. card rekening, als bestelling verzonden wordt. Geen vooruitbetaling dus.

MorgothG

• 3 messages
  • 0 votes

Ik ken BlahDVD.com (nog) niet. Als ze goedkope Bluray 's verkopen dan ga ik ze zeker proberen toe te voegen aan mijn lijst met goedkope bluray winkels op www.bluraydvdwinkel.nl.

Rekenen ze bij blah verzendkosten?

Jip Groen

• 2 messages
  • 0 votes

Heb een nieuwe online dvd shop opgericht.

Hier kun je films downloaden.

Ik weet niet of dit het goede Topic is om het te plaatsen.

Maar dat hoor ik dan hopenlijk wel.

http://www.dvdsell.nl

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.