- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Het verschil in prijs...
Het verschil in prijs...
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Ik bezoek zeer regelmatig de DVD-winkels en ik sta er altijd versteld van,hoe groot de prijsverschillen zijn.
Bijvoorbeeld:moonlighting box seizoen 1& 2,bij van leest: 24,95.........Bij V&D:39,95!
Tv-serie westenwind deel 2:bij de een 19,95....bij de ander 39,95......
En zo gaat het maar door.....
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Het is heksenjacht om overal te gaan kijken hoe duur een dvd is, maar een beetje speurwerk is weleens aan te raden.
Het is algemeen bekend dat V&D en de Bijenkorf vaker duurder dan andere zijn. Bij een film van 6,99 zou ik mij er niet zo druk over maken als ie dan nog ergens iets goedkoper is, maar bij grotere bedragen zou ik toch altijd goed rondkijken.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Het is heksenjacht om overal te gaan kijken hoe duur een dvd is, maar een beetje speurwerk is weleens aan te raden.
Het is algemeen bekend dat V&D en de Bijenkorf vaker duurder dan andere zijn. Bij een film van 6,99 zou ik mij er niet zo druk over maken als ie dan nog ergens iets goedkoper is, maar bij grotere bedragen zou ik toch altijd goed rondkijken.
Vooral goed opletten bij de TV-series-boxen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Bijenkorf is nu Van Leest dus de prijzen zijn veel actueler geworden.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
erg vervelend die ja die prijzenverschillen, vooral als je net iets koopt en je komt in een andere winkel en het ligt er 5 euro goedkoper. 
ik herinder me nog dat ik bij een winkel 1 dvd van lord of the rings zag liggen voor 20 euro, daarna ging ik naar e-plaza en lag de gehele trilogie voor 20 euro!
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Hmm om hier nou een topic over te openen.. Het is toch eigenlijk wel algemeen bekend dat de prijzen soms gigantisch uit elkaar liggen? Ik doe eigenlijk altijd wel een prijsvergelijk, en als ik op dvdjacht ben weet ik meestal wel of de titel elders duurder of goedkoper is.
Maar wat ik bedoel, als je een wasmachine wilt kopen, die haal je toch ook niet bij de eerste de beste winkel?
Ik vind prijschecken meer dan normaal eigenlijk. En ja, sommige winkels zullen er flink van profiteren, maar er zijn altijd wel mensen die erin trappen.
V&D zegt dat Pirates of the Carribean 2 voor €22,99 een aanbieding was, terwijl hij toen die tijd bij de Mediamarkt maar €12,50 kostte. En toch zijn er ladingen mensen die Pirates 2 bij de V&D hebben gekocht. Je kunt je afvragen of het slim is om expres hoog te prijzen, want op den duur krijgen mensen toch wel door dat ze genaaid worden.
Prijschecken loont, al is 't soms wat veel werk 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Maar Media Markt is alleen goedkoop met aanbiedingen, overige prijzen zijn normaal of duurder dan elders.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Het punt wat ik probeerde te maken was het doen van prijscheck, en dat de Mediamarkt dan tijdelijke aanbiedingen heeft speelt daar dan toch in mee lijkt me, iedere winkel heeft tijdelijke aanbiedingen. FRS heeft nu een actie 3 voor prijs van 2, zulke acties vind je dus weer niet bij Mediamarkt.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Maar Media Markt is alleen goedkoop met aanbiedingen, overige prijzen zijn normaal of duurder dan elders.
Onzin.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nee hoor. MediaMarkt in Heerlen is de laatste jaren duur geworden. Zelfs veel aanbiedingen zijn niet echt de moeite meer. Maastricht hetzelfde liedje.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
mijn ervaring met mediamarkt is dat de prijzen normaal tot goedkoop waren.
SiSsY bOY
-
- 260 messages
- 874 votes
als ik wat zoek kijk ik altijd eerst even op
kelkoo.nl: http://www.kelkoo.nl/b/a/c_148401_films.html
of
elcheapo.nl: http://www.elcheapo.nl/p/dvd.html
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
of je klikt op de moviemeter-link van vergelijk.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
mijn ervaring met mediamarkt is dat de prijzen normaal tot goedkoop waren.
Dat is echt niet meer zo. Ik kom er zelfs DVD's tegen die echt overal veel goedkoper zijn.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Wat ik veel zie is met nieuwe dingen dat ie net 1 a 2 euro goedkoper zijn dan bij andere winkels. Voor de rest let ik er niet zo op. Koop voor de rest enkel weleens eentje van 3.99. Het zijn toch meer de aanbiedingen die het een fijne zaak maken.
henkieg
-
- 1 messages
- 0 votes
ik zag the shawshak redemtion voor 4,99 bij de
boeken voordeel dit is volgens mij erg goedkoop
hoop dat jullie er wat aan hebben
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
Dat is echt niet meer zo. Ik kom er zelfs DVD's tegen die echt overal veel goedkoper zijn.
kan kloppen, tegenwoordig kom ik er zelden.
voor mensen die nog een goede site zoeken om prijzen van verschillende winkels van een product te vergelijken,
probeer dan www.kieskeurig.nl vind ik altijd erg handig.
bild
-
- 318 messages
- 0 votes
ik zag the shawshak redemtion voor 4,99
Zag hem bij de Belgische free record shop voor 2,99
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Zag hem bij de Belgische free record shop voor 2,99
Het bericht waar je op reageert is al meer dan twee jaar oud. Logisch dat de film ondertussen in prijs is gezakt.
Waarom heb jij trouwens alweer een nieuw account?
Eerst JDSsmetje, daarna frok en nu weer een nieuwe.
bild
-
- 318 messages
- 0 votes
Films gaan tegenwoordig erg goedkoop de deur uit bij de meeste winkels. Vroeger bedaalde je gemiddelde zowat € 12/per dvd en is er al een enorm groot aanbod van films aan € 1,5 a € 4
bild
-
- 318 messages
- 0 votes
Het bericht waar je op reageert is al meer dan twee jaar oud. Logisch dat de film ondertussen in prijs is gezakt.
Waarom heb jij trouwens alweer een nieuw account?
Eerst JDSsmetje, daarna frok en nu weer een nieuwe.
Waarom denkt u dat ?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik denk het niet, ik weet het wel zeker.
Ga toch gewoon terug op je oude account. Ze komen er binnenkort toch achter en dan heb je weer een ban. Dat kan toch niet je bedoeling zijn.
bild
-
- 318 messages
- 0 votes
Ga toch gewoon terug op je oude account. Ze komen er binnenkort toch achter en dan heb je weer een ban. Dat kan toch niet je bedoeling zijn.
En waarom weet je het dan zeker ?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Hm, het is dus niet alleen mij opgevallen. Zat er vanochtend nog aan te denken toen ik al die korte recensies zag.
Maar goed, het is gissen totdat een mod hier duidelijkheid komt geven (en wellicht een permban).
Dit account kan ook van zijn zus/neef/nicht/oom/tante zijn. 
bild
-
- 318 messages
- 0 votes
Je bent herkenbaar.
kunt u zelf niet gewoon wat meer uitleg geven dan drie woorden aub. Je weet waarschijnlijk al wat mijn volgende vraag zou zijn dus...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
- 7 films uit jouw top 10 zaten ook in de top 10 van JDSsmetje.
- Jij komt ook uit België.
- Zelfde soort schrijffouten.
- Jij bent ook op hetzelfde uur online, erg laat dus.
En dan kan ik nog wel wat noemen.
bild
-
- 318 messages
- 0 votes
Ok, ik kan het niet langer meer ontkennen Nomak. Ik wou en wil nog steeds niet terug op het het account van JDSsmetje. In 2008 heb ik de domste berichten getypt en dat heeft heel mijn account verneukt. In 2009 deed ik dan verder maar kon de zwakke commentaren van 2008 niet meer aanzien. Zal morgen wel iets schrijven in het afscheids forum...
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ok, ik kan het niet langer meer ontkennen Nomak. Ik wou en wil nog steeds niet terug op het het account van JDSsmetje. In 2008 heb ik de domste berichten getypt en dat heeft heel mijn account verneukt. In 2009 deed ik dan verder maar kon de zwakke commentaren van 2008 niet meer aanzien. Zal morgen wel iets schrijven in het afscheids forum...
Nomak: de Sherlock Holmes van MovieMeter.
Je kan ook vragen of ze je historie willen wissen? Geen idee of ze het doen maar vragen staat immers vrij.