• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.105 votes
Profile

YesAsia

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Kan iemand mij misschien vertellen of yesasia een betrouwbare webwinkel is?, en of retour, garantie en dat soort dingen geen gezeur opleveren.

Bij voorbaat dank.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Tot nu toe is hij zo betrouwbaar geweest dat retour en/of garantie nog nooit een issue zijn geweest.

Ik krijg altijd alles steeds mooi aan, zonder importtax, stevig verpakt en wat ik gevraagd had.

Heb er nu toch al een bestelling of 4 geplaatst, en zeker van plan er nog meer te plaatsen. Het is toch dé internetshop wil je aan redelijke prijs Aziatische releases oppikken.

Maar geen idee wat er gebeurt als er wel eens wat verkeerd loopt.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Bedankt, dan zal ik daar maar eens wat bestellen, ze hebben vele interessante titels.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Ook hier geen problemen.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

In deze internetshop kun je natuurlijk alleen maar met een creditcard betalen? Of ook via accept - giro?

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Alleen creditcard.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Ah, bedankt. Wel jammer dat dat soort winkels nooit eens denken aan studenten die geen creditcard hebben.

• 22396 messages
  • 5066 votes

Met een acceptgiro kun je sowieso al niet buiten Nederland betalen. Dus al zouden ze het willen aanbieden het zou niet eens kunnen. Het is een beetje als vragen of je in Tokyo met een Nederlandse platenbon mag betalen.

Sowieso zal ook het aantal Nederlandse onlinewinkels die nog acceptgiro's gebruiken de komende tijd verder afnemen. Het is veruit de duurste betaalmogelijkheid voor de winkels zelf en er zijn steeds meer alternatieven.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Bij Cd - Wow ging het betalen met accept giro nog goed, maar die hebben dan ook een Engelstalig sprekende Nederlandse afdeling.

Anyway, ik ben inderdaad een beetje ouderwets qua betaalmiddel. Wat is naast de creditcard het meest gebruikte betaalmiddel?

• 22396 messages
  • 5066 votes

Voor Nederlandse webwinkels is Ideal sterk in opkomst. Dat is een manier van betalen via internetbankieren. Mogelijk bij verschillende banken en steeds meer winkels. Internationaal heb je ook nog paypal.

Maar waarom zou je geen creditcard nemen? Kost je als student bij de meeste banken bijna niks.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Dat moet ik inderdaad maar eens overwegen.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Ik heb op 20 juli 5 dvd `s besteld bij Yesasia en gisteren lagen ze al op de deurmat. Prima verpakt inderdaad. Fraaie hoesjes. Vooral een prachtige editie van Mizu no Onna. Al mag dat ook wel voor dat geld.

Snelle service in ieder geval.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Heb net dezelfde DVD van Mizu no Onna gekregen .

Laatst weer een pakketje zoekgeraakt van YesAsia. Gemeld en meteen nieuwe verzending opgestuurd gekregen. Zoals steeds handelen ze dat erg vriendelijk af. Ben nog steeds vol lof over deze winkel, onmisbaar voor de fans van Aziatische maar ook obscuurdere Europese films (hoewel dan vaak Aziatische versies).

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Onderhond wrote:

Heb net dezelfde DVD van Mizu no Onna gekregen .

Toevallig!

Ben nog steeds vol lof over deze winkel, onmisbaar voor de fans van Aziatische maar ook obscuurdere Europese films (hoewel dan vaak Aziatische versies).

Je maakt mij wel benieuwd. Over welke Europese films heb je het dan zoal? Tipje van de sluier.....?

Heb zelf Le Grand Bleu daar gekocht omdat hij in Europa nergens verkrijgbaar was. Verder heb ik wel het idee dat veel Europese films in Europa wel te verkrijgen zijn.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Heb er ooit eens gezocht naar La Fille Sur Le Pont, ook Trouble Every Day.

Zullen op zich ook hier wel ergens te vinden zijn, maar vindt het makkelijk om zulke dingen meteen mee te bestellen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Vriendelijk inderdaad. Shikijitsu (met Engelse subs) besteld.

Ik had er ook nog een wedstrijdje van gemaakt. Tokyo.sora bij cdjapan en Shikijitsu bij Yesasia. Welke is eerder? De tweede is zeker ergens onderweg, dus daar zet ik nu mijn geld op. cdjapan is ook nog eens iets duurder ivm verzendkosten, maar wel een spaarsysteem! En ondanks mooie beloften over leverbaarheid gaat het toch wel wat langer duren kreeg ik gisteren te horen. De voorraden zijn op. Al die MM-users zeker

Erg fijn bij deze winkel (ook bij cdjapan trouwens) dat je kunt betalen met PayPal in plaats van met creditcard. Die PayPal rekening heb ik al langer in verband met eBay. Echt een supersysteem en ook daar nog nooit ellende met betalingen en terugboeken gehad.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Vorige week bij Yesasia Shiki-jitsu besteld en bij CDJapan Tokyo.sora. Op de zelfde dag als test van service.

Waren er allebei gisteren al (ook op dezelfde dag dus), ondanks dat ik een relatief langzame (en dus goedkope) verzendwijze had gekozen.

Prima verpakt en dus tevreden over beide winkels. Het is duur, maar ook hier wel eens aanbiedingen en sommige Aziatische films zijn gewoon anders niet verkrijgbaar (waaronder deze twee, maar ook Eli, Eli Lema Sabachthani?). Mooie verzorgde uitgaven ook trouwens.

Zal er niet heel veel kopen gezien de prijs, maar zeker regelmatig bij dit soort titels.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Voor het eerst wat gekocht bij deze winkel en dat is me goed bevallen! Goed verpakt en mooie uitvoeringen. Ik heb alleen geen regiovrije DVD-speler, maar een oud lor, dus voor mij is er wel weinig keuze qua interessante titels.

Maar de Engels ondertitelde Chinese DVD's (dvd-9) zijn daarentegen wel spotgoedkoop!

M. van Kessel

• 80 messages
  • 23 votes

Ah, ja, een regiovrije dvd-speler... Zoiets zal hier ook welkom zijn. Met de opvolger van de Gamecube-game Tales of Symphonia aan de horizon, begint het toch een beetje te kriebelen om de OVA aan te schaffen. Play heeft 'm niet, Amazon evenmin, dus ik zal me tot Azie moeten richten waarschijnlijk. Is niet erg, ik ben blij dat iedereen hierboven positief is

film-gek

• 344 messages
  • 160 votes

Hier ook goed bevallen, binnen 2 weken had ik de dvd al (Himalaya Prince) dus ik ben wel van plan om er vaker wat te bestellen

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Wat bedragen eigenlijk de verzendkosten?

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Geloof dat verzendkosten "gratis" zijn (wat waarschijnlijk betekent dat ze al in de prijs zitten). Heb zelf nooit een meerkost voor verzending (wat ik een enorme plus vind).

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Dank.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Goh, dat wist ik niet. Maakt het een stuk aantrekkelijker gelijk.

-fal

• 2028 messages
  • 2290 votes

Geldt alleen voor min. order, bedrag dat vrij recent van $25 naar $39 verhoogd is. Films worden ook niet apart opgestuurd (of je betaald extra) en worden je vanuit Duitsland toegestuurd.

Niets dan goede ervaringen met YesAsia.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Waarschijnlijk lukt het mij dan nooit om onder de 39$ te bestellen daar

Ikzelf ook nog nooit problemen gehad met YesAsia trouwens, en het is toch mijn voornaamste DVD bron.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Ligt het aan mij of is Yesasia de laatste tijd aanmerkelijk duurder geworden?

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

Kan iemand mij vertellen hoe lang een pakketje gemiddeld onderweg is?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Meestal iets van twee weken maximaal nadat het sein 'verzonden' is gegeven.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Zoiets is het bij mij ook altijd. Niet wat je noemt razendsnel, maar beggars can't be choosers

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.