- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- CD WOW! - cd-wow.nl / Wow HD
CD WOW! - cd-wow.nl / Wow HD
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ziet eruit dat cdwow niet echt betrouwbaar is, paar dagen geleden Dollhouse: Season 1 daar besteld, hopelijk gaat alles goed 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ziet eruit dat cdwow niet echt betrouwbaar is,
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
TheHut, heeft hele aantrekkelijke prijzen, maar ik heb geen Creditcard. En dat is de enige betaal wijze 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
TheHut, heeft hele aantrekkelijke prijzen, maar ik heb geen Creditcard. En dat is de enige betaal wijze

ff aanvragen, bij ANWB zelfs € 13,50 p. jaar. Die uitgave heb je snel weer terugverdiend. Zeker als je samen met meerdere kennissen of familie zo'n kaart hebt.
(Bij o.a. 'TheHut', 'DVDPacific' en 'Play' kun je afwijkende afleveradressen opgeven)
...een meer dan 20 jaar tevreden credit-card bezitter (en Paypal-gebruiker). 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ziet eruit dat cdwow niet echt betrouwbaar is, paar dagen geleden Dollhouse: Season 1 daar besteld, hopelijk gaat alles goed
Ik heb tot nu toe 3 bestellingen gedaan bij Cdwow, 2 zijn er goed verlopen en een bestelling heb ik pas geleden geplaatst, dus de laatste bestelling moet ik nog binnen krijgen.
Levering is vrij snel. Het zijn regio 1 dvd's die eerst over moeten komen vanuit een ander land en dat neemt wel tijd in beslag. Ik heb mijn dvd's altijd na 2 weken binnen. De bestellingen zijn allemaal van de afgelopen maand, dus je hoeft niet bang te zijn. Klantenservice is perfect, ik kreeg binnen 2 uur antwoord op mijn vraag. Ze geven netjes aan wanneer een film wel/niet leverbaar is. Ik heb een week geleden ''Hell in the Pacific'' besteld, deze stond 6 dagen in de backorder, maar gisteren een mailtje gekregen dat deze verstuurd is. Ik verwacht dat ook deze dvd binnen 1 a 2 weken in huis is.
Met cdwow is niets mis!
Lekker goedkoop, veel kortingsbonnen en leuke acties!
Arrakis
-
- 41 messages
- 1298 votes
Ik koop regelmatig CD's bij cdwow. Daar zijn ze gewoon het goedkoopste (zeker inclusief € 2,- kortingsbonnen).
DVD's koop ik er maar zelden, want ik wil alleen regio 2 inclusief nederlandse ondertiteling. En die zijn er bijna niet te vinden daar. Bovendien kun je met een beetje zoekwerk de DVD goedkoper vinden bij nederlandse (web)winkels.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Net een mailtje ontvangen voor Dollhouse Season 1, hij is onderweg dus nu afwachten of hij goed aankomt. Deze duurde wel even omdat hij op backorder stond (ook zo een 5 a 6 dagen) , 7-10 dagen wachten maakt me niet echt uit, als hij maar goed aankomt.
Ik vind het alleen belangrijk dat het Regio 2 is, ik stoor me alleen maar aan die ondertitelingen
. En als je echt ergens deze DVD-box goedkoper kan vinden, wil ik het wel weten, ik heb er €16,21 voor betaald.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Het duurde 8 dagen maar het is er nu dus eindelijk
in top kwaliteit , ik zal nu vast vaker bij cdwow bestellen. Aangezien ik de laatste tijd problemen heb gehad met bol.com.
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Nu een flinke kerstopruiming bij CDWOW. Een greep uit de selectie:
Raging Bull €2,80
Ben Hur €2,80
Pan's Labyrinth €3,40
Diverse James Bond films €2,60
The Thin Red Line €4,-
Tales from Earthsea €3,40
Angel Heart €2,60
Mysterious object at noon €2,80
Brief Encounter (Restored Version) €2,60
Sunshine €2,40
The fountain €3,20
Half Nelson €3,20
2046 €3,20
You the living €3,20
Dead Man €3,60
Cassandra's Dream €3,80
Thief €3,60
Torn Curtain €2,40
Seven Samurai (BFI) €5,10
Watership Down €3,-
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
KIKI'S DELIVERY SERVICE: STUDIO GHIBLI COLLECTION (OPTIMUM) | CD WOW! Nederland - cdwow.nl
Deze versie's zijn niet in de originele taal toch? Ik bestel nog niks.
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Jawel hoor, volgens mij hebben alle Optimum Ghibli's zowel een Engelse dub als de originele Japanse.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
En de mooiste kleuren en scherper zo te zien 
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Ja het zijn volgens mij stuk voor stuk uitstekende uitgaves.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Alleen jammer van de stereo-geluidstrack. Ik wacht nog steeds tot de R1 SE ergens voor een zacht prijsje (nu nergens onder de 15-20 euro) te koop is.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Nu een flinke kerstopruiming bij CDWOW. Een greep uit de selectie:
Raging Bull €2,80
Ben Hur €2,80
Pan's Labyrinth €3,40
Diverse James Bond films €2,60
The Thin Red Line €4,-
Tales from Earthsea €3,40
Angel Heart €2,60
Mysterious object at noon €2,80
Brief Encounter (Restored Version) €2,60
Sunshine €2,40
The fountain €3,20
Half Nelson €3,20
2046 €3,20
You the living €3,20
Dead Man €3,60
Cassandra's Dream €3,80
Thief €3,60
Torn Curtain €2,40
Seven Samurai (BFI) €5,10
Watership Down €3,-
Ik had die actie net gemist, echt jammer. Je had toen 80% korting op dvd's + geen verzendkosten! 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Weer 80% korting 
(meeste titels 3,51)
manecas36
-
- 219 messages
- 239 votes
De eerste keer dat ik een dvd heb besteld bij cdwow gaat het meteen mis.
Dit is de info op de site:
Artiest
RUSH
Mediaformaat
DVD-Video
Jaar van uitgave
2008
Disc-lagen
3
DVD-regio
Region Free
Aantal Discs
3
Label / Studio
UMGD/ROUNDER
Kleurensysteem
NTSC
Regio vrij staat er duidelijk, dus denk ik dat kan ik zonder problemen doen en de prijs is ook goed. Wat krijg ik thuis, na 14 DAGEN? Een dvd met regiocode 1 !
Zojuist terug gestuurd samen met het klachtenformulier. KOSTEN voor het retour zenden zijn voor mij: €3,08
Nu krijg ik net een mailtje van een klantenservice-muts die begint over NTSC en dat dat geen probleem moet zijn.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Mijn eerste ervaring met cdWow is goed verlopen.
Levering duurde wel enkele weken, maar dat is doorgaans normaal bij bestellingen die uit Engeland moeten komen is mijn ervaring.
Af en toe gaat het sneller, maar zelden.
Ligt niet aan de leverancier (datum van verzending is te controleren via poststempel), maar aan de in gebreke blijvende Engelse posterijen ("pesterijen")
Alleen met de Belgische post heb ik nog slechtere ervaringen opgedaan in de loop der jaren (meerdere verdwenen pakjes)
Die uit Engeland komen tenminste nog aan, al is het soms pas 4 weken na verzending!
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ik denk dat Cdwow gewone mail-service vanuit engeland gebruikt, dit zorgt voor de lange lever tijd. Mijn ervaringen met DVD.co.uk is
4-5 werkdagen maar die hebben waarschijnelijk een vast contract met de engelse post.
Sweety-Me
-
- 28 messages
- 10 votes
Ik heb ook een dvd besteld bij cd-wow en deze was snel binnen. Hoefde er maar een weekje op te wachten.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Laatste bestelling ook juist binnen, ging iets minder langzaam
Maar hoe dan ook.
Hoofdpunt is voor mij dát de bestellingen ook werkelijk binnen komen, en niet ergens verdwijnen.
Geduld is een schone zaak.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Vandaag weer een zending ontvangen, een dvd-box met 50 films.
Levertijd zeer redelijk, en ondanks het feit dat het pakje te groot was voor de brievenbus, toch ook nu weer geen verzendkosten.
Ik ben zeer tevreden over deze firma tot nog toe.
En er zijn weer aanbiedingen ook.
Eens kijken wat daar zoal bij zit.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ik raak steeds enthousiaster over dit bedrijf.
Inmiddels weer een aantal zendingen keurig ontvangen, en ook nog met kortingen.
Vandaag weer een cadeaubon van bijna € 10,- van hen gehad.
Ook nog prompt een antwoord van hun servicedienst ontvangen toen ik een probleempje met inloggen op hun site had vanmiddag (lag overigens niet aan hen) meteen opgelost.
Ja, ik ben echt blij dat ik deze aanbieder 'ontdekt' heb.
Inmiddels al dvd's, cd's en boeken bij hen besteld.
Voor mij mag het wel zo doorgaan. 
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Is gewoon een geweldige site, ik hoor af en toe wel wat mussen piepen over een langere leveingstermijn, maar dan moet je maar ergens anders shoppen he.
benthe
-
- 470 messages
- 267 votes
Ik heb 1x een CD besteld, erg goedkoop 7 euro ipv 10 euro op Bol.com (en dan komt daar natuurlijk nog verzendkosten bij). Binnen 9 dagen binnen volgens mij.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik ben ook wel tevreden over CD-WOW. 1 maart 4 cd's besteld. 11 maart waren er 2 binnen, 12 maart de 3e en de 4e zal ook binnenkort wel op de mat vallen.
Heb de afgelopen jaren best veel bij ze besteld en het is altijd goed gegaan, afgezien van een lange levertijd af en toe. Maar goed, zolang je bijhoudt wat je besteld en geen dingen dubbel gaat bestellen vind ik dat niet zo'n ramp.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Én je krijgt een cd-bon bij aankoop van een aantal cd's. Dat is toch ook iets wat je op geen andere site hebt?
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Is gewoon een geweldige site, ik hoor af en toe wel wat mussen piepen over een langere leveingstermijn, maar dan moet je maar ergens anders shoppen he.
En dan is die 'lange' leveringstermijn niet eens aan CD-WOW te wijten, maar aan de pesterijen, eh..posterijen.
CD-WOW zelf gaat meestal heel snel tot verzending van de bestellingen over, getuige bericht van verzending en poststempel.
Maar vooral de Engelse postdiensten bakken er niks van.
Dat heb ik ook dikwijls ervaren met zendingen die afkomstig zijn van bijvoorbeeld Ebay aanbieders uit de UK.
Drie á vier weken onderweg is geen uitzondering.
(Misschien zit de douane er hier in ons land ook nog voor iets tussen)
Verder alleen maar positieve ervaringen met deze firma.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Vandaag ontving ik een berichtje van cd-WOW, met uitleg en excuses voor de vertraging van bestellingen, i.v.m. de stremming van het luchtverkeer (door vulkaanuitbarsting en gevolgen)
Toch wel netjes m.i.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Héél netjes inderdaad, sowieso geweldige klantenservice daar.