- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- CD WOW! - cd-wow.nl / Wow HD
CD WOW! - cd-wow.nl / Wow HD
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ja, dat klopt.
Ik heb zelf een tijdje bestellingen mét verzekering gedaan bij hen.
De laatste tijd niet meer.
Tot nu toe ging het allemaal goed.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vind 50 euro cent reuzen mee vallen, dus wat het risico betreft is het voor mij persoonlijk toch een fijner gevoel 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ach, die verzekering slaat natuurlijk nergens op. Is gewoon een professioneel bedrijf. Krijg het altijd mooi verpakt binnen. Als ik een artikel niet krijg stuur ik gewoon een mail of zo. Heb je geen verzekering voor nodig dacht ik maar.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Zitten weer wat filmpjes tussen die de moeite waard zijn, zag ik net. Vandaag ook nog even een kleine korting erbij van 1.- op alles!
Heb het volgende besteld:
Scarce
Cold Prey
Merantau
Squirm
.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
heb weer een paar dvd'tjes besteld en er moeten er nog een paar komen, maar er waren er enkele die ik toch weer graag wilde hebben 
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Ik zit nog te wachten op 1 bestelling van CD Wow die op 28 december al verstuurd is.
Is er een mogelijk om te zien waar iets is c.q. zou moeten zijn, zoals TNT Track & Trace?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Heb wel eens langer kunnen wachten, zeg gerust 3 weken en ze komen altijd aan. Wat dat betreft zijn ze ontzettend langzaam (echt extreem langzaam) maar wel betrouwbaar.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik zit nog te wachten op 1 bestelling van CD Wow die op 28 december al verstuurd is. Is er een mogelijk om te zien waar iets is c.q. zou moeten zijn, zoals TNT Track & Trace?

Dit is was mijn 2e order bij CD-wow tot nu toe. Mijn 1e order van een aantal jaren terug zou ook ver-stuurd zijn en is ook nooit aangekomen, Van een 2e verstuurpoging is het nooit gekomen, omdat de DVD ineens niet meer leverbaar bleek te zijn en uiteindelijk werd bedrag teruggestort. Dit hele 'gedoe' duurde ongeveer een kwartaal. Daarna, tot vorig jaar december, enige jaren niets meer bij CD-wow bestelt.
Nu in totaal 2 bestellingen bij CD-wow en 2x gaat het mis....
Heb inmiddels meer dan 300 bestellingen voor kennissen en mijzelf gedaan bij Play.com en eigenlijk nooit problemen gehad. Een enkele keer een vermiste of beschadigde DVD-case rond de Kerst, en bij 2e verzending altijd gearriveerd. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Raar zeg, ik heb echt nog nóóit problemen met CD-WOW gehad. Ja, 1 keer toen ik 2 dezelfde cd's geleverd kreeg. Had erover gemaild en ik mocht de 2e gewoon houden. Wicked toch?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Denk dat Dogie Hogan's dvd gewoon kwijt is geraakt. Viel dat niet midden in die periode van stakingen en extreme gladheid? Zou me niets verbazen als veel post hun plaats van bestemming niet zouden hebben gehaald. Mailtje gestuurd Dogie Hogan?
Zoals Don Dijk ook zegt, nooit problemen gehad. Altijd netjes in een week binnen, zoals vermeld staat op de site.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Ook met de extreme gladheid en stakingen heb ik al mijn bestellingen netjes binnengekregen. Het duurde soms iets meer dan 2 weken, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik heb alleen maar goede ervaringen met cd-wow.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Ik heb ook nooit problemen met CD WOW...
Alleen dit pakje is er nog niet, terwijl de rest van diezelfde
nu al binnen is!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ook dat er slechts één dvd van je bestelling er nog niet is, is niets nieuws. Heb ik al meerdere keren gehad, als je dan een mail stuurt zeggen ze dat het er gewoon aankomt en voor je 't weet, ligt 'ie inderdaad op de mat
.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Af en toe krijg ik dvd's van cdwow die in een soort zwart gesealde verpakking zitten, rot spul en moeilijk eraf te krijgen. Voor de rest prima ervaringen met cdwow, nog nooit iets niet aangekomen.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen gelukkig, en ik bestel er vaak.
Wachttijd is meestal vrij lang, maar dat maakt voor mij niets uit.
rocking daddy
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik heb de laatste 3 jaar veel bestellingen gedaan en altijd kwamen de bestellingen binnen een redelijke termijn bij mij binnen (zeg maar binnen twee weken).
De laatste keren valt het mij op dat bestellingen soms langer dan 3 weken onderweg zijn en soms zelfs helemaal niet binnenkomen. Reclameren kan pas na 21 dagen en er wordt altijd wel naar je klacht geluisterd. Als een bestelling niet binnenkomt sturen ze je een "replacement".
laatst onving ik zo'n replacement en tegelijkertijd werd de zoekgeraakte bestelling bezorgd. (overigens zwaar beschadigd !!.
Nu zit ik alweer 3 weken op een bestelling te wachten (31.12.10verstuurd) Ik hou m'n hart vast.
Overigens staat er op mijn pakketje vaak een poststempel uit Hong Kong !!!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Denk dat Dogie Hogan's dvd gewoon kwijt is geraakt. Viel dat niet midden in die periode van stakingen en extreme gladheid? Zou me niets verbazen als veel post hun plaats van bestemming niet zouden hebben gehaald. Mailtje gestuurd Dogie Hogan?
Zoals Don Dijk ook zegt, nooit problemen gehad. Altijd netjes in een week binnen, zoals vermeld staat op de site.
Diverse keren mijn adresinfo gechecked bij CD-wow, maar die klopt.
Evenals bij de 1e bestelling verwacht ik bij weer reklameren, dat de DVD ineens niet leverbaar is en krijg ik, na weer aantal weken wachten, 't bedrag teruggestort. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
ff een update. Moet vermelden, dat mijn 2e bestelling bij CD-Wow vandaag is gearriveerd. Deze bestelling is 2x verstuurd, omdat 1e zending niet was gearriveerd. Op de site staat, dat de order 13 januari voor de 2e keer was verstuurd, op de datumstempel van pakketje staat 11 januari. Vanaf moment bestellen tot nu ben ik wel bijna 2 maanden verder. Afin, m'n bestelling is er in elk geval. Via Selekt Vracht, wat mij wel meer verklaart, waarom zendingen verdwijnen...
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wat ik niet zo heel goed begrijp is dat heel mijn bestelling van 1,5 week geleden in backorder staat, terwijl er op de site bij dezelfde dvd's gewoon staat: 'Wordt naar verwachting binnen 7-10 dagen verzonden'.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb ze even gemaild en het was inderdaad bij die titels die op de site nog beschikbaar staan een fout. Ze hebben nu de status veranderend en ze gaan het zo spoedig mogelijk verzenden 
rocking daddy
-
- 2 messages
- 0 votes
Heb het nu echt helemaal gehad met deze verzender. Inmiddels weer een CD in het niets verdwenen. Weliswaar geld retour ontvangen , maar toch.....
Ook bij Play.com cd besteld en na dik twee weken niets ontvangen. Volgens mij worden CD's onderweg onderschept door een of andere louche postbeambte.
Bestel voortaan maar weer gewoon bij nederlandse bedrijven: is wel duurder maar komen altijd aan.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Simpsons season 7 collectors edition voor 8,99. R2
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Mijn allereerste bestelling geplaatst, een kleine dan wel
Eens zien hoe het verloopt.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
En vandaag aangekomen. Lekker snel wel, zal hier waarschijnlijk vaker nog wel wat bestellen!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat is wel heel snel idd, zeker voor CDwow. Ik heb meestal toch wel minimaal 2 weken moeten wachten. Wel altijd goede service, alles in bubbeltjesenveloppen en als er iets niet aankomt, verzenden ze het gewoon op nieuw. 
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Inderdaad extreem snel voor CD-wow.
Twee weken, of drie zelfs is meer de regel, bij mij tenminste.
Ik heb wel veel besteld daar, en alles is tot nog toe aangekomen.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Als je iets echt snel wilt hebben is dit de laatste waar ik iets zou bestellen. Er is vrijwel geen garantie dat iets op tijd komt.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Als je iets echt snel wilt hebben is dit de laatste waar ik iets zou bestellen. Er is vrijwel geen garantie dat iets op tijd komt.
Klopt. Eerst vond ik dat geen probleem, omdat de prijzen er altijd zo enorm goedkoop waren. Nu zijn ze nog wel met veel dingen goedkoop, maar heb een paar jaar geleden bijvoorbeeld the Bourne Trilogy gekocht voor 2,70 en zo nog veel meer dvd's die minder dan 3,- per stuk waren. Nu zitten ze toch al snel aan minimaal 5,- per stuk.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
ik zie wel regelmatig dat pakjes vanaf heel verschillende adressen en landen verzonden worden.
Zal wel iets met de gunstigste prijzen voor hen (CD-wow) te maken hebben.
De prijzen zijn inderdaad niet meer zó laag als voorheen, en ook de aanbiedingen zijn minder interessant geworden.
Een euro korting soms.
Ik heb meestal geen haast met de bestelling, dus dat is voor mij dan weer niet zo'n punt.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Ik vind wachten zelf ook geen punt, heb nog genoeg voer liggen