2ndCult
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Aangezien ik het tegenwoordig niet meer nodig vind om álle dvd's die ik al gezien heb te bewaren, ben ik begonnen met een nieuw project. Niet alleen vanwege ruimte (en geld) gebrek komt dit goed uit, maar ik vond de basis van het idee al meteen iets om enthousiast van te worden. Gezien de hoge prijzen voor films die je niet zomaar bij een MediaMarkt of Blokker tegenkomt, leek het me een leuk initiatief om zelf iets op poten te zetten dat op een kleinschalige manier de wat obscure en simpelweg apartere titels voor een betaalbare prijs aan de man brengt.
Zo begon 2ndCult.nl - Tweedehands Films - 2nd Cult - Tweedehands Films en die is vanaf vandaag online. Met kortingscode 'moviemeter' krijg je nu 10% korting en met het 'liken' van de facebook valt er nog meer leuks te behalen.
Ik ben op dit moment vooral benieuwd naar wat feedback op de site (gebruiksvriendelijkheid e.d, maar ook de prijzen en het aanbod). Er moeten nog velen titels worden toegevoegd, maar de basis staat er en is klaar voor business 
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes

Overigens wel knap dat je veel titels voor hoge prijzen verkocht krijgt (viel mij op).
Ik wil ze nu wel voor leuke(re) prijzen aan gaan bieden. Als iemand een prijs ziet die niets of niet veel verschilt met de nieuwprijs, dan verander ik hem meteen haha (+korting
)
Waar FreeRecordShop de plank voornamelijk mis sloeg, kan je misschien ook films digitaal aanbieden (scheelt ruimte in de dvd-kast en het scheelt verzendkosten). Kwestie van alle dvd's rippen op je harde schijf, inclusief ondertiteling. Van films die je verkoopt heb je in dat geval bovendien een oneindig aantal exemplaren. Nooit meer "out of print". 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gave site Jeroen! Ik denk dat hier zeker wel animo voor is. Je aanbod is ook goed, tenminste eens niet al die standaardfilms. De site lijkt ook wel aardig in elkaar te steken qua design en gebruiksvriendelijkheid.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Waar FreeRecordShop de plank voornamelijk mis sloeg, kan je misschien ook films digitaal aanbieden (scheelt ruimte in de dvd-kast en het scheelt verzendkosten). Kwestie van alle dvd's rippen op je harde schijf, inclusief ondertiteling. Van films die je verkoopt heb je in dat geval bovendien een oneindig aantal exemplaren. Nooit meer "out of print".
Gave site Jeroen! Ik denk dat hier zeker wel animo voor is. Je aanbod is ook goed, tenminste eens niet al die standaardfilms. De site lijkt ook wel aardig in elkaar te steken qua design en gebruiksvriendelijkheid.
Ik hoop dat je gelijk hebt haha!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ziet er mooi uit
Zitten een aantal interessantere titels tussen maar je verzend niet naar België? Ik kan in ieder geval geen ander land buiten Nederland selecteren
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Klopt inderdaad. Ik zal binnenkort nog eens goed kijken hoe ik verschillende verzendtarieven in kan voeren en aan een land koppel. Verzenden naar België wilt ik namelijk wel gaan doen. Mocht je iets zien, kun je me voorlopig gewoon hier benaderen 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wel een toffe site, leuke titels en overzichtelijk. Vooral de omschrijving van Films -> Bluray is grote klasse
Maar succes ermee!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Haha daar dacht ik toevallig net nog aan, is nu (helaas?) weg
En thanks!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Oops
Haha bedankt voor je eerlijkheid, slim foutje..
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Leuk initiatief en gave site, al heb ik wel een paar spelfouten gespot zoals: 'ditributeren' bij het kopje Aanbod. 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Oops
Haha bedankt voor je eerlijkheid, slim foutje..
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Thanks Shinobi!
Meteen aangepast, al zullen er vast nog velen staan op dit moment.
En dat verklaart een boel, j0enne 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Hmm, bij mij staat hij nu wel gewoon op €4 (zowel in de shop index als in de back office), misschien even ctrl + f5 proberen?
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ja nu wel, zal wel omdat ik steeds de site opende met die link hierboven. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Vanaf nu ook mogelijk om vanuit België te bestellen via de site! Ondertussen alweer behoorlijk wat films bijgekomen en aardig wat bestellingen gehad. Had ik absoluut niet verwacht in de eerste paar weken 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Geen verzendkosten vanaf €15, alleen deze week!
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Leuke site Jeroen, zie het nu pas. Is het een idee om aspect ratio bij de data te vermelden?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Bedankt man! En dat is een erg goed idee, ga er meteen werk van maken
.