- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Goedkope dvd winkels
Goedkope dvd winkels
jensievan
-
- 7 messages
- 470 votes
Weet er iemand goedkope winkels waar je dvd's kan komen liefst in België
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Is er een Boekenvoordeel , Blokker of Bart Smit in België? Dan kan je daar veel goedkope dvd's vinden in bijvoorbeeld de bekende budgetbakken. Meestal zit er wel troep in ,maar als je zoekt , vind je veel mooie dingen. (zoals Planet Terror , Ponyo , Spirited Away , Robocop etc.)
jensievan
-
- 7 messages
- 470 votes
Ja dat zijn plaatsen waar je af en toe goedkope en goeie films vind. Maar jammer genoeg is het assortiment niet uitgebreid.
Crook
-
- 699 messages
- 1597 votes
Voor 2e hands kijk ik hier wel 's, heel soms ligt er wel wat tussen: http://www.usedproducts.be/
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
De Slegte heeft soms wel tweedehands dvd's. Daarnaast kan je ook videotheken uitproberen voor de ex-rentals .
Kijk ook eens verder hier op moviemeter ,want er zijn gebruikers die best goedkoop en geweldige dvd's aanbieden .
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Vroeger had je op het Nieuwe Binnenweg in Rotterdam (net buiten het winkelcentrum) een heleboel goedkope dvd winkeltjes waar je tweedehands dvd's voor een prikkie kon krijgen. Ook veel films die je in andere winkels niet meer kon vinden. Kwam zo'n 5 tot 8 jaar terug speciaal hiervoor met m'n OV naar Rotterdam. Volgens mij bestaan dit soort winkels tegenwoordig niet meer.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Plaatboef zit er nog altijd en daar is nog steeds weleens wat te vinden (tijdje terug de Pusher trilogie in een pakketje 5 voor 10 euro, en dat was dus één van de vijf). De rest is zo ongeveer weg.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Cash Converters zit er ook nog. Wel opletten of de schijfjes niet beschadigd zijn. Heb ik honderden dvd's gehaald.
Verder nog plekken in en rond het centrum:
Songs for Sale - de Meent
Used Products - Jonker Fransstraat
Piek Fijn - Mariniersweg
Billy-Pilgrim
-
- 356 messages
- 620 votes
Ik dacht ik bump deze maar weer eens. Er is namelijk een tweehandswinkel bij gekomen in Rotterdam. CEX zit op Zuidplein tegenover C&A en daar kun je een hoop titels vinden, ook veel series. Ik kwam het bij toeval tegen omdat ik meestal naar Game Galaxy ging voor tweedehands films, maar die hebben dat ineens helemaal uit het assortiment gehaald.
Verder heb je nog steeds Plaatboef op de Nieuwe Binnenweg en de Use Products filialen in Oost en West. Songs For Sale bestaat ook nog. Piekfijn heeft vrijwel alleen maar troep in het DVD aanbod.
Ben benieuwd of er nog andere zaken zijn in Rotterdam en omstreken met een goed tweedehands aanbod. Iemand nog tips?
MH040
-
- 323 messages
- 1023 votes
Billy-Pilgrim die Used Products winkels zijn wel leuk ja. Ik loop er geregeld even binnen hier in Eindhoven. Voorheen was het 6 dvd's voor €10, maar de laatste keer zag ik dat het was verlaagd naar 10 voor €10 (€2 per stuk). Veel zooi, maar zitten af en toe ook leuke dingen tussen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Zoals ik gisteren schreef van die kraamwinkels Filmdragers en apparatuur >> Titels >> Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic. In lege winkelpanden kunnen mensen tegen betaling hun spulletjes verkopen door een kraam te huren, net als op rommelmarkt. Het voordeel is het overdekt en toegang is gewoon gratis en het geslof achter mensen heb je ook niet. En het aanbod is iedere keer anders. Vind daar ook wel eens een goede dvd. (Het is ook maar net wat je zoekt).
Cex heb ik ook pas sinds kort ontdekt na een tip van Jeroen, had er nooit eerder van gehoord, het voordeel is je kan van tevoren op internet al kijken naar inkoop/verkoopprijs en het aanbod. De used products zijn heel verschillend zowel in aanbod als ook met aanbiedingen, bijvoorbeeld 1 voor 1 Euro en 5 voor 4 Euro.
Ook heb je gamewinkels die behalve gebruikte games, dvd's/blu rays in/verkopen.
Kringloopwinkels hebben meestal ook wel dvd's.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Piekfijn heeft vrijwel alleen maar troep in het DVD aanbod.
Herken ik mij totaal niet in. Ik vind nog steeds wekelijks wel zo'n 10 zeer goede titels bij de Mariniersweg. Bij veel van dit soort zaken zou je vaak moeten langsgaan om de parels te vinden. Misschien heb jij het over de vestiging op Zuid? Daar kom ik minder vaak, maar haast iedere maal heb ik daar wel wat goede films.
Billy-Pilgrim
-
- 356 messages
- 620 votes
Nee ik heb het over de Mariniersweg. Daar ben ik een keer of 3 geweest maar ging steeds teleurgesteld naar buiten. Misschien kwam ik iedere keer kort na jouw bezoek kijken?