- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Groupon kortingsbonnen
Groupon kortingsbonnen
Hobgoblin
-
- 22 messages
- 0 votes
Hi iedereen!
Had al eerder een bericht gepost in een topic, maar kreeg er helaas geen antwoord op. Vandaar een topic:)
Ik wil graag weten of iemand al ervaring heeft met de http://www.groupon.nlkortingsbonnen? Ik weet dat je een aantal maanden geleden op de website vouchers kon kopen en voor een euro een film kon zien in de bioscoop. Best chill toch?
Nu heb ik heb de website een aanbieding gezien in samenwerking met de MediaMarkt op DVDboxen van verschillende series. Heb zelf de site nooit gebruikt, daarom wil ik weten of iemand er al ervaring mee heeft... gaan de Groupon bonnen gepaard met een abonnement of voor eenmalig gebruik?
Thnx iig!
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Groupon heb ik al voor van alles gebruikt, van restaurants tot vakantiehuisjes. Nooit een probleem gehad, al schijnen er ook andere ervaringen te bestaan.
Met een abonnement heeft het verder niets te maken normaal gesproken. Gewoon eenmalig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik irriteer me wel mateloos aan de hoeveelheid mails die ze sturen. 
Hobgoblin
-
- 22 messages
- 0 votes
Haha true..heb me ook gewoon afgemeld voor de nieuwsbrieven van groupon.nl
Er zijn ook andere sites zoals Groupolitn.. maar de basic is hetzelfde I think.. Gewoon tickets bemachtigen voor restaurants en massages:P
Probeer kortingsbonnen voor films te vinden, maar het is niet zo makkelijk helaas.
Hit me up als je wat hebt;)
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Geef je bij een restaurant dan een voucher om korting te krijgen na het eten?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Vandaag een serie bij DayDeal Amsterdam.
Hobgoblin
-
- 22 messages
- 0 votes
Geef je bij een restaurant dan een voucher om korting te krijgen na het eten?
Wat ik altijd doe wanneer ik een groupon.nl kortingsbon heb is het bellen van de restaurant voor een reservering. Dan geef ik ook door dat ik een Groupon aabieding heb. Staat meestal ook bij de voorwaarden van je kortingsbon van Groupon. Werkt heel fijn eigenlijk.. Ga nu ruim 2 tot 3 keer in de week uit eten met vrienden. Echt chill gotta tell ya.
Hobgoblin
-
- 22 messages
- 0 votes
Vandaag een serie bij DayDeal Amsterdam.
Hoewel ik de voorkeur geef aan www.groupon.nl vind ik deze ook wel een goede site! Voel me gewoon meer op me gemak met de originele kortingsbonnen website i guess 
gorelover
-
- 487 messages
- 278 votes
nu ook op groupon een leuke deal.
een alu wallet voor maar 2.95 verzendkosten.
EmmaKing
-
- 7 messages
- 12 votes
Ik heb via Jouw bron voor acties, kortingen en kortingscodes! - actiecode.nl toen via zo een dagdeal actie 2 kaartjes voor Pathe gekocht voor 2 euro. Ik weet niet meer precies via wat dat was, maar volgens mij was er een website die werd gelanceerd en deden ze dit als een promotiestunt. Ik heb inmiddels al ruim een jaar een Pathe pas, dus ik heb niet meer zoveel aan zo een actie.