• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.069 votes
Profile

Groupon kortingsbonnen

Hobgoblin

• 22 messages
  • 0 votes

Hi iedereen!

Had al eerder een bericht gepost in een topic, maar kreeg er helaas geen antwoord op. Vandaar een topic:)

Ik wil graag weten of iemand al ervaring heeft met de http://www.groupon.nlkortingsbonnen? Ik weet dat je een aantal maanden geleden op de website vouchers kon kopen en voor een euro een film kon zien in de bioscoop. Best chill toch?

Nu heb ik heb de website een aanbieding gezien in samenwerking met de MediaMarkt op DVDboxen van verschillende series. Heb zelf de site nooit gebruikt, daarom wil ik weten of iemand er al ervaring mee heeft... gaan de Groupon bonnen gepaard met een abonnement of voor eenmalig gebruik?

Thnx iig!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Groupon heb ik al voor van alles gebruikt, van restaurants tot vakantiehuisjes. Nooit een probleem gehad, al schijnen er ook andere ervaringen te bestaan.

Met een abonnement heeft het verder niets te maken normaal gesproken. Gewoon eenmalig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik irriteer me wel mateloos aan de hoeveelheid mails die ze sturen.

Hobgoblin

• 22 messages
  • 0 votes

Haha true..heb me ook gewoon afgemeld voor de nieuwsbrieven van groupon.nl

Er zijn ook andere sites zoals Groupolitn.. maar de basic is hetzelfde I think.. Gewoon tickets bemachtigen voor restaurants en massages:P

Probeer kortingsbonnen voor films te vinden, maar het is niet zo makkelijk helaas.

Hit me up als je wat hebt;)

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Geef je bij een restaurant dan een voucher om korting te krijgen na het eten?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Vandaag een serie bij DayDeal Amsterdam.

Hobgoblin

• 22 messages
  • 0 votes

Macmanus wrote:

Geef je bij een restaurant dan een voucher om korting te krijgen na het eten?

Wat ik altijd doe wanneer ik een groupon.nl kortingsbon heb is het bellen van de restaurant voor een reservering. Dan geef ik ook door dat ik een Groupon aabieding heb. Staat meestal ook bij de voorwaarden van je kortingsbon van Groupon. Werkt heel fijn eigenlijk.. Ga nu ruim 2 tot 3 keer in de week uit eten met vrienden. Echt chill gotta tell ya.

Hobgoblin

• 22 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

Vandaag een serie bij DayDeal Amsterdam.

Hoewel ik de voorkeur geef aan www.groupon.nl vind ik deze ook wel een goede site! Voel me gewoon meer op me gemak met de originele kortingsbonnen website i guess

gorelover

• 487 messages
  • 278 votes

nu ook op groupon een leuke deal.

een alu wallet voor maar 2.95 verzendkosten.

EmmaKing

• 7 messages
  • 12 votes

Ik heb via Jouw bron voor acties, kortingen en kortingscodes! - actiecode.nl toen via zo een dagdeal actie 2 kaartjes voor Pathe gekocht voor 2 euro. Ik weet niet meer precies via wat dat was, maar volgens mij was er een website die werd gelanceerd en deden ze dit als een promotiestunt. Ik heb inmiddels al ruim een jaar een Pathe pas, dus ik heb niet meer zoveel aan zo een actie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.