- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zo, dat is tenminste eerlijk Eline. Erica Terpstra heb ik trouwens nog even over getwijfeld. Helemaal toen ze zo was afgevallen. Toen was ze gewoon HOT!
Ja dat was voor mij ook wel even flink soppen hoor.. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

How you doin'?
Dit is trouwens wel een 'dikkere' acteur die nog steeds sexy en grappig uitziet.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Vond Andy Garcia altijd wel een "knappe" acteur:

Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Die lijkt, op deze foto tenminste, erg op een jonge Lex Barker, maar dan met donker haar.
(voor Barker vielen de vrouwen bij bosjes destijds)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Een vriend van mij ziet er bijna zo uit als Collin Farell en die kon echt bijna alle vrouwen krijgen. Snap overigens niet goed dat die gast hier niet veel gepost wordt. Echt zo' n mannetjes-man.

Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Hij gebruikte geen deodorant?

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Een vriend van mij ziet er bijna zo uit als Collin Farell en die kon echt bijna alle vrouwen krijgen. Snap overigens niet goed dat die gast hier niet veel gepost wordt. Echt zo' n mannetjes-man.
(afbeelding)
Waar woont ie? Issie single?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Waar woont ie? Issie single?
Nope, daarom zei ik ook dat hij alle vrouwtjes KON krijgen.
Hij is nu al jaren gelukkig met zijn vriendin en dat zal ook voorlopig niet uitgaan denk ik, sorry haha.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Collin Farell heb ik altijd een arrogante kwal gevonden. Zo eentje die zich maar al te bewust is van zijn uiterlijk. Hij heeft wel een paar leuke films op zijn naam staan, maar ik heb altijd dit idee bij hem:

Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Ik vond dat eerst ook, maar in Minority Report en the New World vind ik hem best oke.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Wow! Wat is er veel gepost vandaag. Moeten jullie niet scholen/werken
Nee hartstikke goed 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Sorry dat ik het zeg, maar die GGB is toch gewoon een lelijke kerel?
Meestal snap ik de vrouwen hier wel, maar dit is weer zo'n momentje van hmz rare smaak kunnen jullie toch hebben.
Ik ben een kerel.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik werk 's avonds, maar ik ga nu inderdaad naar een klant om de boekhouding te doen. Kachel moet blijven roken he?
Tot later! 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik werk 's avonds, maar ik ga nu inderdaad naar een klant om de boekhouding te doen. Kachel moet blijven roken he?
Tot later!
werkse! ik ga ook nog ff bezig. Wou nog ff 1 leuke van James posten 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ik was ook werken! En ik was nog wel zo into de discussie
Maar ik zal proberen mijn stereotype opmerkingen voor me te houden en gewoon lekkere mannen te posten. (en niet meer jaloers te zijn op al die half naakte barbies).
En meer zeg ik er niet over! 
Wat hebben jullie allemaal saaie mannen gepost vandaag! 
Mr.Darcy!!

riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Jaloers zijn is volgens mij vrouw eigen, dus succes! 
Over saaie mannen gesproken, wat plaats je daar dan? Wie is Mr. '19e Eeuw' Darcy en waarvan is hij?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Uhm... Pride and Prejudice??? De fatsoenlijke versie, niet die met dat afschuwelijke Knightley mens. Op het plaatje is ie misschien saai, maar het gaat meer om het karakter dat ie erbij speelt
Net als Malkovich trouwens! Onweerstaanbaar in Mary Reilly en trouwens ook in Dangerous liasons.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hij is misschien niet de knapste, maar ik heb toch een zwak voor hem.
John Cusack.

En natuurlijk Joshua Jackson. Die heeft toch wel iets speciaals door zijn rol van Pacey in Dawson's Creek.

Josh Holloway. (pff)

riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
@Amity: Ah, hij, er begint iets te dagen. Het is te lang geleden dat ik P&P heb gezien.
@Rianneke_Dan: John Cusack heeft het laatste decennium helaas te veel belabberde rollen in nog belabberdere films gespeeld. Ik heb hem wel altijd sympathiek gevonden. Vooral in High Fidelity en de 80's tienerfilms vind ik hem erg goed.
PS. Die
is voor ons M'dijkers! 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Voor mij ook! Maar ik geloof niet dat ik mn vriend zover krijg om 6 tot 8 uur mee te kijken. Wel gemeen want ik kijk wel bijna al zijn Sf en Horror gebeuren mee.
Ow wat is een M'dijker?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11909 messages
- 5313 votes
Uhm... Pride and Prejudice??? De fatsoenlijke versie, niet die met dat afschuwelijke Knightley mens.
Off-topic: proef ik daar jaloezie? 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ha-ha-ha! Amity toch. Nog niet 1 post volgehouden!
@BlueJudaskiss:
, ik las er zelf overheen.
(M'dijkers zijn (oud)bewoners uit Maartensdijk, Rianneke_Dan en ik)
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Nee, Knightley ben ik echt niet jaloers op, ik geloof ook dat ik haar in mijn meest slechte actrice lijst heb gezet in het bijbehorende topic. Ik vind haar echt zooooo slecht.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11909 messages
- 5313 votes
Atonement? Love, Acutally? *kwijl*