- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Javier Bardem
(afbeelding)
hij is leuk in Vicky Cristina Barcelona (2008). maar heb gister No Country for Old Men (2007) herzien. wat een verschil!
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
(Amity schreef:) Ik ben niet zo subtiel aangelegd
[/quote]
En dat voor iemand die de hele dag met mooie en tere bloemetjes bezig is?
Had ik niet verwacht 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
(Amity schreef:) Ik ben niet zo subtiel aangelegd
En dat voor iemand die de hele dag met mooie en tere bloemetjes bezig is?
Had ik niet verwacht
[/quote]
Haha! Valt best mee, bloemen kunnen vaak meer hebben dan mensen 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Als klanten zeuren over de bloemen of planten dan zeg ik vaak: Ach, bloemen zijn net als mensen, we hebben allemaal wel een rot blaadje! 
Even terug ontopic, mn idool toen ik nog een tiener was!
River Phoenix

En samen met nummer 2, toen ik nog niet wist waar My own private idaho over ging 
Met Keanu Reeves

rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Right.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Gael Garcia Bernal een griezel noemen is wel bizar.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
GGB is géén griezel! Maar onderstaande (voor sommige bovenstaande) foto is niet zijn leukste! ---> check

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Sorry dat ik het zeg, maar die GGB is toch gewoon een lelijke kerel?
Meestal snap ik de vrouwen hier wel, maar dit is weer zo'n momentje van hmz rare smaak kunnen jullie toch hebben.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Misschien omdat vrouwen origineel zijn, in jullie mannen topic zie ik alleen maar hetzelfde modelletje langskomen

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Misschien omdat vrouwen origineel zijn, in jullie mannen topic zie ik alleen maar hetzelfde modelletje langskomen
(afbeelding)
Moet je denk ik toch beter kijken. Er komen daar blondines, brunettes, latina's, donkere vrouwen en redheads voorbij. Als je bedoelt dat een mooi lichaam staat voor dezelfde modelletjes heb je gelijk. Maar ik zie hier dan ook geen enkele dikkere man of zo tegen en die GGB heeft toch gewoon een heel lelijk hoofd?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Hij is niet lelijk, hij heeft gewoon een onconventioneel hoofd, en die vrouwen bij jullie zijn buiten hun lichaam of haarkleur gewoon allemaal ontzettend saai!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als je hem de allerlekkerste acteur vindt onderscheid je je inderdaad, maar denk dat hij vooral thuishoort in grappigste acteur.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Als je alleen de aller lekkerste acteur mocht posten was dit topic vast geen 32 pagina's lang. Ik vind hem cute! Ik heb er nog wel een voor je:

Dat is toch andere koek dan de Carmen Electra klonen in jullie hoekje! 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
maar denk dat hij vooral thuishoort in grappigste acteur.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik heb er nog wel een voor je:
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Riekt naar jaloezie hier..
Neem aan dat je bedoelt dat de vrouwen jaloers zijn op de mooiste actrices die wij bij ons topic neerzetten en niet dat we jaloers zijn op de GGB, Malkovich of Blackjes uit de filmwereld haha.
Dit topic heet de allerlekkerste acteur toch?. Geef het dan een andere naam, als er lelijke acteurs met een hoog cute/huggable-gehalte worden geplaatst.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
@ Riesma: Je noemt mij stereotype omdat ik jullie stereotype noem....
Ok ik had er niet op in moeten gaan, vrij nutteloze discussie 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
@Moviemafketel: Is toch mooi dat jullie niet jaloers worden van dit topic?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Neem aan dat je bedoelt dat de vrouwen jaloers zijn op de mooiste actrices die wij bij ons topic neerzetten en niet dat we jaloers zijn op de GGB, Malkovich of Blackjes uit de filmwereld haha
Uiteraard. Als ik zo hoor hoe die vrouwen worden afgebrandt hier, dan kan het maar aan één ding liggen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
@Moviemafketel: Is toch mooi dat jullie niet jaloers worden van dit topic?
Je gaat nooit in op wat ik eigenlijk zeg he haha. Alleen tong uitsteken.
Ik zei alleen dat dit topic De allerlekkerste acteur heet, maar dat er vooral bij de laatste foto's schattige, aaibare, grappige mannen staan die dus NIET gruwelijk lekker zijn. Vrouwen zijn net zo oppervlakkig als het om uiterlijk van mannen gaat als andersom, dus plaats gewoon weer mannen die je echt lekker vindt en niet van die Blackjes en zo om een punt te scoren dat jullie naar meer dan uiterlijk kijken. Dat is wel zo natuurlijk, maar daar is dit onderwerp niet voor. Dan had het geheten: Mannen waar ik verliefd op zou kunnen worden of zo.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
@Amity: Ik noem jullie vrouwen (of alleen jou als ik niet mag generaliseren) niet stereotype, maar je stereotype opmerkingen over ons (stereotype) mannen en mooie vrouwen. Ik heb nagenoeg nog geen vrouw meegemaakt die het kan accepteren dat een ander mooier, slanker en interessanter is. Afgeven, "plastic tieten, vind je dat nou mooi?" en zoals nu heel geforceerd lelijke acteurs als voorbeeld geven dat je daar ook iets in ziet. Hahaha!
Plaats dan op zijn minst de man der mannen in het meest gaye pakje dat er bestaat.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Alsof mannen foto's gaan uploaden van Erica Terpstra en Sugar Lee Hooper in het vrouwentopic... Hier zie je toch ook blondies a la Jude Law, Leonardo, Brad, en weet ik veel wie nog meer? Zijn ook de gebruikelijke 'Ken's', laat hun dan maar lekker de barbies posten. Ik doe er vrolijk aan mee. (Alhoewel ik persoonlijk vaak denk; wat is daar nu mooi aan? Maar dat is een kwestie van smaak.) 
@ riesma: Misschien nieuw duo?

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Alsof mannen foto's gaan uploaden van Erica Terpstra en Sugar Lee Hooper in het vrouwentopic... Hier zie je toch ook blondies a la Jude Law, Leonardo, Brad, en weet ik veel wie nog meer? Zijn ook de gebruikelijke 'Ken's', laat hun dan maar lekker de barbies posten. Ik doe er vrolijk aan mee. (Alhoewel ik persoonlijk vaak denk; wat is daar nu mooi aan? Maar dat is een kwestie van smaak.) 
@ riesma: Misschien nieuw duo?
(afbeelding)
Zo, dat is tenminste eerlijk Eline. Erica Terpstra heb ik trouwens nog even over getwijfeld. Helemaal toen ze zo was afgevallen. Toen was ze gewoon HOT! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Enige waar ik wél een afkeer tegen heb, is dat er bepaalde users zijn die constant foto's uploaden van een vrouw die (half)naakt op een strand of bed ligt te kronkelen, maar dat was al bekend. Ik ben meer van 'iets aan de verbeelding' over laten. De users die ik bedoel weten dit zelf wel, maargoed.. dat vind ik dan persoonlijk een beetje jammer.
Maar mooie barbies, niks mis mee!