- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Angelina lijkt me kwa karakter ook een uitputtend typje en misschien op het fysieke vlak ook, maar daar zou die dan weer jong door moeten blijven haha.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2634 votes
Kwa uiterlijk valt angelina nog wel mee, maar toen ik brad pitt een tijdje geleden op een foto van één of andere premiere dacht ik echt: Is dat Brad Pitt?
Maar tussen die twee botert het de laatste tijd ook niet echt lekker.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Team Aniston!
Hmz waarom verbaast me dat niet? Even kijken, oo ik denk, omdat 90% van de vrouwen voor de vrouw kiest die het liefdes/relatie-spel heeft verloren haha. Jullie zijn toch niet ook boos op Pitt he? Die knakker ging van lekker naar heeeeeeel lekker.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Pitt is er i.m.o juist ontzettend op achteruit gegaan, door zo'n volgetatoeëerde, opgespoten dellenmadam te pakken. (Ik ben duidelijk niet van Team Jolie)
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Dat vind ik dan weer zo typisch mannen! Als je Aniston al had, dan hoef je toch niet meer op zoek. Dat bewijst maar weer dan mannen zwak zijn.
En weer mis ik mijn "ik steek mn tong naar je uit" smiley!

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is nooit goed voor die mannen, ze willen altijd 'beter', en als dat zich zogenaamd voordoet zijn ze weg!
God, nu klinken we wel als het gedupeerde, eenzame vrouwenclubje, maargoed. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat vind ik dan weer zo typisch mannen! Als je Aniston al had, dan hoef je toch niet meer op zoek. Dat bewijst maar weer dan mannen zwak zijn.
En weer mis ik mijn "ik steek mn tong naar je uit" smiley!
Was niet echt antwoord op mijn vraag. Snap dat jij als psychologe in spe dat liever doet, maar ik kan uit je reactie opmaken dat ik gelijk heb in de reden dat je voor Aniston kiest haha. En je tong is als uitgestoken hierbij aangekomen hoor.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Zeg, ik kies ook voor Aniston hoor! Al is het maar dat ik genoegen neem met een 'tweede plaats', in de optiek van anderen welteverstaan. En hoe makkelijk zijn vrouwen als die emotioneel gebroken zijn...
(speciaal voor Amity)
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Hehe, ik begin me eindelijk thuis te voelen op dit forum! 
Even kijken, wat was je vraag, boos op Pitt? Nou ik vond het wel minpunten ja, maar zoals Earp al zei, het schijnt te rommelen tussen Mr. an Ms Smith, dus dat is goed 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2634 votes
Het is nooit goed voor die mannen, ze willen altijd 'beter', en als dat zich zogenaamd voordoet zijn ze weg!
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha gelukkig heb je 10 jaar geleden weggehaald, ik dacht al ; wat was jij als 8 jarige allemaal van plan? 
Nouja... ik zie eerlijk gezegd niet goed wat haar charme precies is, van Jolie. Daar zal de schoen wel klemmen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hehe, ik begin me eindelijk thuis te voelen op dit forum! 
Even kijken, wat was je vraag, boos op Pitt? Nou ik vond het wel minpunten ja, maar zoals Earp al zei, het schijnt te rommelen tussen Mr. an Ms Smith, dus dat is goed
Ja en dan zal Aniston wel zo'n doosje zijn die weer aan willen pappen met Pitt na zo'n harde break-up. Grappig hoe de liefde werkt. Zo is het er, zo is het weg en ja daar is het weer. Ben blij dat we je thuis laten voelen op dit forum. Deed je dat nog niet dan? 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Haha gelukkig heb je 10 jaar geleden weggehaald, ik dacht al ; wat was jij als 8 jarige allemaal van plan? 
Nouja... ik zie eerlijk gezegd niet goed wat haar charme precies is, van Jolie. Daar zal de schoen wel klemmen.
Sexappeal, iets ondoorgrondelijks wat een grote aantrekkingskracht heeft.
Aniston daarintegen heeft het girl-next-door-appeal waar je oud mee wil worden.of even grof gezegd 1 om te neu... en de ander om de liefde mee te bedrijven. I know it, flesh of the man is weak.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2634 votes
. Nee, toen had ik nog nooit van ene Jolie of Pitt gehoord.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Jolie is een lekker wijf voor een avond flink karnen...melk drinken. Aniston is een dame waar je over 40 jaar nog naast wil wakker worden. Mits je zelf ook 40 jaar ouder bent. 
Maareh... Het lekkerste mannen topic?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja we moeten de dames maar weer even wat tijd en rust gunnen om hun vlammen hier te posten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Ik vond hem, vroeger wat meer dan nu, ook een lekkere kerel.
Maarja, die neemt ook weer zo'n ouwe fiets....
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2634 votes
Jolie is een lekker wijf voor een avond flink karnen...melk drinken. Aniston is een dame waar je over 40 jaar nog naast wil wakker worden. Mits je zelf ook 40 jaar ouder bent.

.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Voelde zeer onnatuurlijk na al mijn posts bij mooiste actrice, maar als ik weer als jongen terugkom in een nieuw leven wordt het:
Jensen Ackles (wat veel vrouwen hier met me eens zijn zag ik al eerder)

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ken hem niet geloof ik. Even imdb-en dan maar. Ik word er niet warm en koud van.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
@mafketel
Tegen de tijd dat jij terug mag komen is hij ook al oud of begraven
.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Tegen de tijd dat jij terug mag komen is hij ook al oud of begraven
.
Ach ongeveer zo dan maar. Ben ik tevreden, al ben ik dat met mijn huidige guitige kop ook wel gelukkig haha. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ken hem niet geloof ik. Even imdb-en dan maar. Ik word er niet warm en koud van.
lauw is altijd nog beter dan koud, maar ik vind die gast wel een nuchtere kop hebben. Geen babyface en hij speelt aardig waarheidsgetrouw altijd in Supernatural.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2634 votes
Ik zou toch niet graag met zo'n hoofd als die van hem rond willen rond lopen
. Als ik dan terug kon komen, dan graag als Johnny Depp ofzo.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ja en dan zal Aniston wel zo'n doosje zijn die weer aan willen pappen met Pitt na zo'n harde break-up. Grappig hoe de liefde werkt. Zo is het er, zo is het weg en ja daar is het weer. Ben blij dat we je thuis laten voelen op dit forum. Deed je dat nog niet dan?
Ik miste nog wel een goeie discussie ja! Vond het tot nu toe nog best braafjes 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Of gewoon terugkomen als mezelf en WEL kunnen acteren.
Zijn genoeg andere acteurs die nou niet perse de schoonheidsprijs winnen.
Het geld dat ik dan verdien regelt de rest wel.