- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Butler is enorm sexy! Vreemd hoofd? Ik zie het niet.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Nee dat denk ik ook niet, al moet ik zeggen dat mannen zoals Vin Diesel meestal niet mijn types zijn, maar hij heeft gewoon een bepaalde charme waardoor ik me enorm tot hem aangetrokken voel
Maar je had 6 mei een bericht geplaatst met Jared Leto en die vind ik toch ook wel leuk, dus daar zijn we het dan wel over eens 
(afbeelding)
Wie is dit?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Moet je die film kijken, dan zie je het wel 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
In The Ugly Truth was ie anders ook wel fuc..eh.. kissable.
fuchsia-kweker? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jared Leto.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Jared Leto.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Hij acteert o.a. in Requiem for a Dream (2000) en de serie Overigen >> Televisie >> My So-Called Life.
En hij is leadzanger van 30 seconds to mars. Dit is hun laatste single: YouTube - * 30 Seconds To Mars - Kings And Queens [Official Video] * (is ook nog langere versie van).
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Hij acteert o.a. in Requiem for a Dream (2000) en de serie Overigen >> Televisie >> My So-Called Life.
En hij is leadzanger van 30 seconds to mars. Dit is hun laatste single: YouTube - * 30 Seconds To Mars - Kings And Queens [Official Video] * (is ook nog langere versie van).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Voor mij mag ie anders best een liedje komen zingen.
(Na een knipbeurt, en nadat hij die zwarte troep van gezicht heeft afgehaald.)

doe normaal
-
- 112 messages
- 0 votes
Ben geen gay of bi, maar Johnny Depp blijft nummer 1. Discussieren heeft geen nut meer.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
@ doe normaal:
Jij bent zo'n kerel die wél kan zeggen welke man knap is. Zijn zoveel die zeggen: dat zie ik toch niet. Ik zie toch ook dat vrouwen mooi zijn.
JD is ok, maar neit nummer 1
James Franco it is!
@ Rose: velen zien er verschillend uit. Maar James Franco is altijd leuk 
Milo Ventimiglia is ook leuk btw! Maar ook hij heeft verschillende looks.

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als man volg ik dit topic soms wel eens even om te weten wat de vrouwen tegenwoordig warm maakt haha.
Maar ik zie als hetero man ook gewoon dat Brad Pitt, Johny Depp en die Leto er goed uitzien. Dus ALS ik homo was geweest ging ik voor hun haha.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Debb?
Aangepast lol.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Brad Pitt is zó jaren '90. Vind hem , zeker sinds hij met Angelina is, totaal niet sexy meer.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Brad Pitt is zó jaren '90.
Zie het als een fles wijn 
Nee, maar afgezien dat hij er goed uitziet,lijkt het me ook gewoon een aardige gast waar je lol mee kan hebben met uitgaan of zo haha.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Zie het als een fles wijn 
Nee, maar afgezien dat hij er goed uitziet,lijkt het me ook gewoon een aardige gast waar je lol mee kan hebben met uitgaan of zo haha.
Als ie met je gaat stappen wil ik mee ok? 06 46****** 
Ik lust geen wijn (bier it is!) maar Brad wordt alleen maar leuker. En tis een goede acteur. Is meer dan (voormalig) tieneridool mi. Hoewel die ouwe pics best leuk zijn.

Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Brad Pitt is zó jaren '90. Vind hem , zeker sinds hij met Angelina is, totaal niet sexy meer.
Zou het ook graag eens op het zuipen willen zetten met hem, lijkt me een fantastisch gezellig figuur. Vind 'm er nu beter uit zien dan ''vroeger''. Eerst was het altijd zo'n pretty boy, nu meer een ''echte vent''. Of zoiets.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zou het ook graag eens op het zuipen willen zetten met hem, lijkt me een fantastisch gezellig figuur. Vind 'm er nu beter uit zien dan ''vroeger''. Eerst was het altijd zo'n pretty boy, nu meer een ''echte vent''. Of zoiets. Lijkt me trouwens een leuk forum-onderwerp.
Met welke acteur of actrice zou jij een biertje willen drinken en waarom?
Bestaat die al?
Trouwens jammer dat de vrouwen op mm haast nooit hun mooiste actrice bij topic mooiste actrices zetten. Ben wel benieuwd namelijk.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Trouwens jammer dat de vrouwen op mm haast nooit hun mooiste actrice bij topic mooiste actrices zetten. Ben wel benieuwd namelijk.
ieuw

rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Lijkt me trouwens een leuk forum-onderwerp.
Bestaat die al?
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Brad is te perfect. Die man heeft potdomme alles mee.
Zou er naast verbleken!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nou zo vaak worden er geen foto's bij mooiste actrices door vrouwen zelf neergezet hoor. Er wordt wel gereageerd heel soms door vrouwen op foto's die de mannen hebben neergezet. Zag bij jou berichten daar ook vooral dat je reacties op foto's gaf, maar niet dat je zelf met een mooie actrice kwam haha. dat vind ik dus jammer. Wil weten wat vrouwen zelf mooie vrouwen vinden.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Oeh! Was net even mooie vrouwen aan het posten in het andere topic, toen kwam ik deze tegen:
Javier Bardem

decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Brad Pitt is zó jaren '90.
Lol, Brad is echt een wereldgozer vind ik. Hij ziet er goed uit, acteert super, staat met alles en zoals mafketel al zei, lijkt het me ook een aardige gast om mee te lachen of een biertje mee te drinken
.
Hij heeft gewoon een ruige uitstraling.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Lijkt me trouwens een leuk forum-onderwerp.
Bestaat die al?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5073 votes
Brad Pitt is in de laatste vijf jaar zeker twaalf jaar ouder geworden qua uiterlijk valt me op. Hij was lang jong, maar het gaat nu juist heel snel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Exactly. 
![]()

Maarja, wie zou er niet snel oud worden na.. 6 kinderen inmiddels?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2634 votes
Brad Pitt is in de laatste vijf jaar zeker twaalf jaar ouder geworden qua uiterlijk valt me op. Hij was lang jong, maar het gaat nu juist heel snel.