• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.076 votes
Profile

De allerlekkerste acteur

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Eric Dane

(afbeelding)

Aaron Jeffrey. Ik vind hem gewoon erg cute, maar dat komt denk ik mede ook door zijn rol in Mcleod's Daughters.

(afbeelding)

Jeffrey Dean Morgen. Hij is niet op alle foto's leuk, want hij heeft soms best een oude kop, maar toch heeft hij 'iets'. (vind dit trouwens ook een erge leuke foto van hem, de ondeugendheid straalt er vanaf

(afbeelding)

Nick Lachey. Tsjah hij is voor mij typisch de foute man, maar ik vind hem toch leuk kan er niks aan doen.

(afbeelding)

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

laundromat wrote:

(quote)

Onderbouwing graag

Zit em denk ik in de uiterlijke kenmerken, zoals vorm van het gezicht, grovere gelaatstrekken. Er zijn gewoon mannen die een bijna "vrouwelijke" schoonheid hebben, de metro man? En je hebt de "mannelijke" man. Bijvoorbeeld:

Zac Efron (metro man)

(afbeelding)

Hij is al vaker langs geweest, maar erg goed voorbeeld:

Gerard Butler (echte man!)

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

@ Amity,

Vind dat je helemaal gelijk hebt hoor. Daar zit gewoon veel verschil tussen. Ik heb ook wel mannen die ik leuk vind maar die zijn toch heel anders qua uiterlijk. Ik wil niet gelijk zeggen meer verwijfd, maar ze zijn in mijn ogen niet het voorbeeld van een 'echte' man. Zoals bijvoorbeeld.

Jared Padalecki en Milo Ventimiglia.

(afbeelding)

Beide hele leuke jongens, maar toch weer compleet anders dan Gerard Butler en Hugh Jackman.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Vrouwen vallen op pretoogjes, ondeugendheid, romantisch, echte man, mooi lichaam(mooi meegenomen, niet noodzakelijk), humor, goed kunnen luisteren(wat we niet te lang kunnen volhouden, omdat jullie teveel woorden gebruiken). Ach en ga zo maar even door.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Niet alle vrouwen hebben zoveel eisen hoor moviemafketel

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11909 messages
  • 5313 votes

Mmm.... hij heeft een punt. Ik voeg er 'mooie ogen' aan toe.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik ben het eens met Rianneke_Dan.

Niet alle vrouwen hebben zoveel eisen, voor velen is een dikke bankrekening al voldoende.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Die eis kan ik niet aan voldoen, neeeeext!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Alle mannen die aan mijn eisen voldeden bleken gruwelijk saai te zijn! Uiteindelijk val je ergens voor, geen idee waarom.

@Rianneke, grappige combi die 2!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Milo Ventimiglia is erg leuk. Niet té perfect ofzo, maar heeft iets stoers....

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Nomak wrote:

Ik ben het eens met Rianneke_Dan.

Niet alle vrouwen hebben zoveel eisen, voor velen is een dikke bankrekening al voldoende.

Ik heb nog veel meer eisen dan dat en die dikke bankrekening daar zorg ik zelf wel voor. We leven niet in het jaar 0!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

SelmaDuim wrote:

Ik heb nog veel meer eisen dan dat en die dikke bankrekening daar zorg ik zelf wel voor. We leven niet in het jaar 0!

Jij wel misschien, maar ik dacht niet dat ik het over jou had. Ik had het namelijk over veel vrouwen, niet alle vrouwen. Voel je vooral niet aangesproken zou ik zeggen.

Je gaat me niet wijsmaken dat al die overbetaalde acteurs, sportmannen, zakenmannen en dergelijke al die "knappe" vrouwen aan de haak slaan door hun uiterlijk of karakter.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Er zijn ook vrouwen die naar meer kijken dan looks alleen. Bovendien verdienen die vrouwen van overbetaalde acteurs en sportmannen zelf ook wel een wat centen. Beste voorbeeld is Verena Kerth, vrouw van Oliver Kahn, die zelfs nog meer verdiende dan haar man en toch is het een Belle en het Beest koppel.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Beste voorbeeld is Verena Kerth, vrouw van Oliver Kahn, die zelfs nog meer verdiende dan haar man en toch is het een Belle en het Beest koppel.

Ik ken haar niet, dus ik heb gegoogeld.

Hoe kom je erbij dat zij meer verdiende dan multimiljonair Kahn?

De info die ik snel vond was dat zij een barmeisje was waarvoor Kahn zijn 8 maanden zwangere vrouw in de steek liet. De andere info die ik kon vinden was dat zij ondertussen zou zijn vreemdgegaan met één of andere Griekse biljonair.

Ik weet niet hoe geloofwaardig dit allemaal is, maar als dit waar zou zijn dan is het duidelijk dat deze vrouw op het geld afgaat.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voormalig barmeisje inderdaad voor voordat ze Kahn ontmoette was ze al een gerenommeerd internationaal fotomodel. In één of ander Duits programma kwam dat toen naar voren dat ze meer verdiende. Pin me er niet op vast, het zal toch niet zijn dat ik net een voorbeeld geef die jouw bewering staaft .

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Arme EN rijke mooie vrouwen vallen toch nog wel een beetje op de alfamannetjes met mooie auto's en veel geld op de bank. Maakt niet uit of ze zelf al een bankrekening vol hebben. Een man die in de spotlight staat/succes heeft, straalt ook over op de vriendin, wat vrouwen dan op hun beurt weer wat bekender/beroemder maakt(wat dat soort vrouwen ook heeeelemaal niet erg vinden). Bij voetballers zie je toch wel 80% bimbo's die vooral mooi zitten te wezen.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

het zal toch niet zijn dat ik net een voorbeeld geef die jouw bewering staaft .

Het begint er toch steeds meer op te lijken.

Verschillende bronnen geven aan dat Kahn haar leerde kennen terwijl zij aan het werk was in een discotheek.

Lees dit maar eens.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ok, eerlijk is eerlijk, het heef ter alle schijn van heeft dat Verena een golddigger is. Las nu ook op google dat ze pas modellenwerk ging doen toen ze al wat met hem had. Het begint er inderdaad op te lijken. Al zijn er in de showbusiness inderdaad wel heel veel status-geile vrouwen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

áls je het doet, doe het dan goed

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Eric Dane

(afbeelding)

]

Damn. Mooie man. Dit is nu echt het stoute type man.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Vrouwen vallen op pretoogjes, ondeugendheid, romantisch, echte man, mooi lichaam(mooi meegenomen, niet noodzakelijk), humor, goed kunnen luisteren(wat we niet te lang kunnen volhouden, omdat jullie teveel woorden gebruiken). Ach en ga zo maar even door.

Kortom, het geheel. Klopt!

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

dulcinea wrote:

Ik vind Joseph Gordon Levitt wel iets hebben!

(afbeelding)

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ryan Reynolds is toch wel leuk in The Proposal. Mooi lijf!

@SelmaDuim: nav je onderzoek (hoewel ik geen vrouw ben): toch wel fijn een beetje gespierd/mooi lijf! zal het niet daar niet op laten afhangen bij mijn toekomstige partner

(afbeelding)

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Nog niet genoemd, maar ow wat een leuke man...

(afbeelding)

(afbeelding)

Michael Fassbender!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Verbaas me soms echt wat voor oerlelijke kerels hier worden gepost.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

(afbeelding)

Ryan 'Captain Awesome' McPartlin

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

moviemafketel wrote:

Verbaas me soms echt wat voor oerlelijke kerels hier worden gepost.

Tja, smaken verschillen. Gelukkig wel!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

laundromat wrote:

(afbeelding)

Goeie keus Vond em al heel lang leuk, nu heeft ie eindelijk z'n echte big break gemaakt. Ik zie hem het liefst in Blade 3

(niet vanwege de boeien...)

(afbeelding)

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

laundromat wrote:

@SelmaDuim: nav je onderzoek (hoewel ik geen vrouw ben): toch wel fijn een beetje gespierd/mooi lijf! zal het niet daar niet op laten afhangen bij mijn toekomstige partner

Een gespierd/mooi lijf is zeker mooi. Een mooie lichaamsbouw is erg belangrijk, dat heb ik nooit ontkent. Ik heb niet voor niets een relatie met Yak. Ik gaf alleen aan dat veel mannen schijnen te denken dat ze een bodybuilderlichaam moeten hebben, terwijl de meeste vrouwen liever niet meer willen dan een mooi gespierd lijf.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ryan Reynolds is zeker niet verkeerd nee, erg mooi buikje Vond hem eigenlijk nooit veel aan maar dat is sinds The Proposal verandert, daar was hij erg cute.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.