- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Hey waarom doet mijn plaatje het niet?! Ik zei dus:
Bing!

rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ah nee, dat kun je niet menen! Hij is zo cute, andere blik dan misschien?

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Viggo! Das toch die van 'Alibi'? Lekker maan!
Bing is echt hot, vooral op foto 2. 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Niveau gaat een beetje naar beneden.
Ik zal het goede voorbeeld ff geven of twee 
Olivier Martinez

Kevin Zegers

Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Bing is echt hot, vooral op foto 2.

Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Oja, ik ben de Sookie Stackhouse boeken aan het lezen (Trueblood). Nu heb ik deze man toch steeds in mn hoofd...
Alexander Skarsgård

rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Heb er ook helemaal niets mee. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Is dit naar de smaak van de dames hier?
Geen idee, ik val niet op mannen, maar ik sta wel te springen om twee films (of series) waarin hij de hoofdrol speelt te zien.
Bij het zoeken naar die films bleek, tussen de regels door, dat deze acteur is uitgeroepen tot de meest sexy man van Zweden (for what it's worth)
Joakim Nätterqvist

rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
wat vinden jullie van 'mijn' mannen dan
En die eerste heeft enorme mooie (zoen) lippen 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
En die eerste heeft enorme mooie (zoen) lippen
eens en eens 
Kevin Zegers ken ik van: Transamerica (2005). Heeft wel indruk gemaakt blijkbaar...want zo bekend is ie (nog) niet nee.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Kevin Zegers is niet lelijk, maar wel iets te jochies achtig. Ik hou toch meer van de 'echte' mannen.
Zoals bijvoorbeeld Gerard Butler en Hugh Jackman 

laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
@Rianneke_Dan: Ben het me je eens! Zegers is gewoon leuk voor een nachtje!
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
@Rianneke_Dan: Ben het me je eens! Zegers is gewoon leuk voor een nachtje!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
wie?
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ooh van Lucía y el sexo. die heb ik lang geleden ooit gezien....weinig indruk gemaakt dan denk ik.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nogal een doorsnee man. Ik zou hem zo voorbij lopen. Niet interessant dus.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
De discussie ging over echte mannen. Daar voldoet deze acteur ruimschoots aan. Ik vind hem bovendien wel interessant.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hangt er vanaf wat je onder "echte mannen" verstaat. Een matje, je baard laten groeien en wat rondhangen in de sportschool zegt natuurlijk niets over of iemand een echte man is of niet.
Dat geldt alleen maar voor mensen die vinden dat een "echte vrouw" 1.75 lang moet zijn, een taille/heup ratio van 0,7, cup D, ronde billen en volle lippen moet hebben.
Zo simpel is het allemaal niet. 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Hangt er vanaf wat je onder "echte mannen" verstaat. Een matje, je baard laten groeien en wat rondhangen in de sportschool zegt natuurlijk niets over of iemand een echte man is of niet.
Dat geldt alleen maar voor mensen die vinden dat een "echte vrouw" 1.75 lang moet zijn, een taille/heup ratio van 0,7, cup D, ronde billen en volle lippen moet hebben.
Zo simpel is het allemaal niet.
Wat is een echt man volgens jou dan wel? + voorbeeld(foto) graag 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Of iemand een "echte man" of "echte vrouw" is is toch niet puur afhankelijk van dergelijke standaard maatstaven voor uiterlijk? Volgens mij zegt het meer over de persoonlijkheid. Veel mensen verwarren machismo met mannelijkheid. Terwijl het eerste vooral uiterlijk vertoon is en maar weinig met echtheid en karakter te maken heeft. De mannen waar ik op val heb ik veelvuldig in dit topic gepost, maar die zijn over het algemeen niet super mannelijk en goed verzorgd. Eigenlijk het tegenovergestelde van de laatst geposte foto van Daniel Freire.
Tijdens mijn studie heb ik met een groepje (literatuur)onderzoek gedaan naar de verschillen tussen wat mannen en vrouwen mooie mannen en vrouwen vinden. Zo denken mannen bijvoorbeeld dat vrouwen op hele gespierde mannen vallen, terwijl de meerderheid van vrouwen daar niets in ziet. Vrouwen denken daarentegen dat ze veel slanker moeten zijn dan dat ze werkelijk moeten zijn om mooi gevonden te worden door de gemiddelde vrouw. Dit zijn slechts enkele voorbeelden, maar daarom slaan veel mannen in dergelijke topics de plank vaak mis als het om mooie mannen gaat en posten vrouwen vaak een ander type vrouw, dan de meeste mannen doen.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Broer van Blake -Gossip Girl- Lively: Eric

laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Dat is best een echte man
Onderbouwing graag