• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.399 votes
Profile

Films die wel of niet in de top 250 horen

janhero

• 255 messages
  • 315 votes

Wat ik jammer vind is dat de film "The last hangman"nog niet gezien is door velen. Dit is echt een top 10 film.

Komt hem zien!. Komt hem zien!

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

kArIzMa_TuRk wrote:

In Film > Toplijsten en favorieten > Welke film(s) moet(en) volgens jou in de top 250?:

Wat mij betreft moeten de volgende films in de top 250,

12. White Chicks (2004)

Is dit een grap ?

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Amadeus stond tot voor kort wel in de top 250, maar is helaas verdwenen. Echt zonde...

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Deze 4: Back to the Future,Titanic,The Machinist en Misery

vervangen Kill Bill, Brief Encounter, Der Untergang, The Godfather.

Alle films van Johnny depp horen erin

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

. ik vind dat alleen donnie brasco het verdient

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Idd, Depp is helemaal niet zo geweldig als je zag hoe hij bezopen een keer bij Oprah zat.

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Depp is wel een geweldige acteur maar daarom moeten niet al zijn films in de top 250.

Van mij zou Titanic zeker in de toplijst moeten!

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Ja Titanic wel maar dat is gewoon hele goede film.

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

Titanic! POTC 2, ik bedoel als al degene van LOTR er in zitten, zou deze er toch ook bij kunnen. ev. ook Girl With a Pearl Earring.

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

nummervlinder wrote:

Titanic! POTC 2, ik bedoel als al degene van LOTR er in zitten, zou deze er toch ook bij kunnen. ev. ook Girl With a Pearl Earring.

POTC 2 staat er nog niet in omdat hij nog niet oud genoeg is. Maar wees gerust, als er genoeg 12-jarige meisjes zijn die de film 5* blijven geven (omdat ze Johny Depp in piratenpak wel sexy vinden) zal hij er zeker en vast nog wel inkomenen

Titanic vind ik verder ook wel een erg sterke film, al begrijp ik dat sommigen dat niet vinden.

En LOTR, tja, dat vind ik dan weer een mindere film, al begrijp ik wel dat sommigen hem wél goed vinden.

helleke

• 967 messages
  • 1168 votes

lowhusky wrote:

. ik vind dat alleen donnie brasco het verdient

In Blow vind ik hem ook wel schitterend.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Dat vind ik toch een van de beste rollen van Johnny Depp

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

helleke wrote:

(quote)

In Blow vind ik hem ook wel schitterend.

Vond de gelijkaardige rol van Nicolas Cage in Lord of War stukken beter. Dat is pas een film die in de top-250 hoort. Zie dat hij zelfs lager staat dan Blow .

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

In mijn opinie hoort geen enkele Depp film in de top 250.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3294 votes

sluit me aan bij kiriyama, vind zn rollen wel goed, maar niet geniaal. En een geniale rol betekent nog niet een geniale film.

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

JoeCabot wrote:

(quote)

POTC 2 staat er nog niet in omdat hij nog niet oud genoeg is. Maar wees gerust, als er genoeg 12-jarige meisjes zijn die de film 5* blijven geven (omdat ze Johny Depp in piratenpak wel sexy vinden) zal hij er zeker en vast nog wel inkomenen

Titanic vind ik verder ook wel een erg sterke film, al begrijp ik dat sommigen dat niet vinden.

En LOTR, tja, dat vind ik dan weer een mindere film, al begrijp ik wel dat sommigen hem wél goed vinden.

Maar ik weet wel dat het nu nog niet gaat, maar hij heeft toch niet zo'n goede quotering voor het moment en zal toch nog een stukje naar boven moeten, als hij erin wil komen. Titanic, ik kan ook wel begrijpen dat sommigen het geen sterke film vinden, maar er is hier ergens een topic dat Titanic als slechtste film ooit bekijkt en dat is totaal ook wel niet waar, vind ik. Ik vind LOTR dus ook niet echt geweldig, maar ik kan wel begrijpen dat er grote fantasy-liefhebbers zijn, die deze kunnen appreciëren.

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

POTC 2 is erg leuk, maar een top 250 notatie is misschien wel erg hoog. dan kan titanic er denk ik beter in. het verbaast me eerlijk gezegd dat blow er ook in staat. ook zeker geen slechte film, maar een top 250-notatie...

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

sangha wrote:

POTC 2 is erg leuk, maar een top 250 notatie is misschien wel erg hoog. dan kan titanic er denk ik beter in. het verbaast me eerlijk gezegd dat blow er ook in staat. ook zeker geen slechte film, maar een top 250-notatie...

POTC 2 kan er nog niet in omdat hij jonger is dan 2 jaar.

Bovendien is het geen goede film maar dat is mijn mening.

movie*freak

• 422 messages
  • 21 votes

Titanic hoort zeker erin.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Dan vrees ik dat ik hem nog maar een keer moet kijken want ik vind dat zo'n beetje de grootste tegenvaller allertijden.

movie*freak

• 422 messages
  • 21 votes

moviefreak#1 wrote:

Dan vrees ik dat ik hem nog maar een keer moet kijken want ik vind dat zo'n beetje de grootste tegenvaller allertijden.

Chilli

• 69 messages
  • 571 votes

kiriyama wrote:

Hoeveel heb je er gezien? Je kan maar zeggen dat er geen enkele in hoort als je ze al allemaal gezien hebt.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Chilli wrote:

(quote)

Hoeveel heb je er gezien? Je kan maar zeggen dat er geen enkele in hoort als je ze al allemaal gezien hebt.

Een stuk of 6, ik vind ze allemaal niet meer dan aardig.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

kiriyama wrote:

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Van de 5 die ik er heb gezien is Edward Scissorhands wel een plek in de top 250 waard maar de rest was verschrikkelijk.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

veron35 wrote:

(quote)

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Van de 5 die ik er heb gezien is Edward Scissorhands wel een plek in de top 250 waard maar de rest was verschrikkelijk.

ES vind ik ook niet meer dan aardig, de sprookjes vertelling van frankenstein. Depp acteerd nog wel aardig maar voor de rest nou niet echt een bijzondere film.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ed Wood van Depp hoort absoluut in de top 250!

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

En What's Eating Gilbert Grape, die staat er ook (nog) in

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Twee vreselijke films die zo ver mogelijk van de Top 250 verwijderd zouden moeten zijn.

Volgens mij heb ik zelf ook nog steeds geen Top250 waardige film van hem gezien, al blijft het wel een aangenaam acteur.

donemans

• 197 messages
  • 143 votes

aardige acteur ja, Jack Nicholson vind ik zelf nog een stukkie beter

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.