- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Films die wel of niet in de top 250 horen
Films die wel of niet in de top 250 horen
janhero
-
- 255 messages
- 315 votes
Wat ik jammer vind is dat de film "The last hangman"nog niet gezien is door velen. Dit is echt een top 10 film.
Komt hem zien!. Komt hem zien!
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
In Film > Toplijsten en favorieten > Welke film(s) moet(en) volgens jou in de top 250?:
Wat mij betreft moeten de volgende films in de top 250,
12. White Chicks (2004)
Is dit een grap ?
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Amadeus stond tot voor kort wel in de top 250, maar is helaas verdwenen. Echt zonde...
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Deze 4: Back to the Future,Titanic,The Machinist en Misery
vervangen Kill Bill, Brief Encounter, Der Untergang, The Godfather.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
. ik vind dat alleen donnie brasco het verdient
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Idd, Depp is helemaal niet zo geweldig als je zag hoe hij bezopen een keer bij Oprah zat. 
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Depp is wel een geweldige acteur maar daarom moeten niet al zijn films in de top 250.
Van mij zou Titanic zeker in de toplijst moeten!
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Ja Titanic wel maar dat is gewoon hele goede film.
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
Titanic! POTC 2, ik bedoel als al degene van LOTR er in zitten, zou deze er toch ook bij kunnen. ev. ook Girl With a Pearl Earring.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Titanic! POTC 2, ik bedoel als al degene van LOTR er in zitten, zou deze er toch ook bij kunnen. ev. ook Girl With a Pearl Earring.
POTC 2 staat er nog niet in omdat hij nog niet oud genoeg is. Maar wees gerust, als er genoeg 12-jarige meisjes zijn die de film 5* blijven geven (omdat ze Johny Depp in piratenpak wel sexy vinden) zal hij er zeker en vast nog wel inkomenen 
Titanic vind ik verder ook wel een erg sterke film, al begrijp ik dat sommigen dat niet vinden.
En LOTR, tja, dat vind ik dan weer een mindere film, al begrijp ik wel dat sommigen hem wél goed vinden.
helleke
-
- 967 messages
- 1168 votes
. ik vind dat alleen donnie brasco het verdient
In Blow vind ik hem ook wel schitterend.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Dat vind ik toch een van de beste rollen van Johnny Depp
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
In Blow vind ik hem ook wel schitterend.
Vond de gelijkaardige rol van Nicolas Cage in Lord of War stukken beter. Dat is pas een film die in de top-250 hoort. Zie dat hij zelfs lager staat dan Blow
.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
In mijn opinie hoort geen enkele Depp film in de top 250.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3294 votes
sluit me aan bij kiriyama, vind zn rollen wel goed, maar niet geniaal. En een geniale rol betekent nog niet een geniale film.
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
POTC 2 staat er nog niet in omdat hij nog niet oud genoeg is. Maar wees gerust, als er genoeg 12-jarige meisjes zijn die de film 5* blijven geven (omdat ze Johny Depp in piratenpak wel sexy vinden) zal hij er zeker en vast nog wel inkomenen 
Titanic vind ik verder ook wel een erg sterke film, al begrijp ik dat sommigen dat niet vinden.
En LOTR, tja, dat vind ik dan weer een mindere film, al begrijp ik wel dat sommigen hem wél goed vinden.
Maar ik weet wel dat het nu nog niet gaat, maar hij heeft toch niet zo'n goede quotering voor het moment en zal toch nog een stukje naar boven moeten, als hij erin wil komen. Titanic, ik kan ook wel begrijpen dat sommigen het geen sterke film vinden, maar er is hier ergens een topic dat Titanic als slechtste film ooit bekijkt en dat is totaal ook wel niet waar, vind ik. Ik vind LOTR dus ook niet echt geweldig, maar ik kan wel begrijpen dat er grote fantasy-liefhebbers zijn, die deze kunnen appreciëren.
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
POTC 2 is erg leuk, maar een top 250 notatie is misschien wel erg hoog. dan kan titanic er denk ik beter in. het verbaast me eerlijk gezegd dat blow er ook in staat. ook zeker geen slechte film, maar een top 250-notatie...
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
POTC 2 is erg leuk, maar een top 250 notatie is misschien wel erg hoog. dan kan titanic er denk ik beter in. het verbaast me eerlijk gezegd dat blow er ook in staat. ook zeker geen slechte film, maar een top 250-notatie...
POTC 2 kan er nog niet in omdat hij jonger is dan 2 jaar.
Bovendien is het geen goede film maar dat is mijn mening.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dan vrees ik dat ik hem nog maar een keer moet kijken want ik vind dat zo'n beetje de grootste tegenvaller allertijden.
movie*freak
-
- 422 messages
- 21 votes
Dan vrees ik dat ik hem nog maar een keer moet kijken want ik vind dat zo'n beetje de grootste tegenvaller allertijden.

Chilli
-
- 69 messages
- 571 votes
Hoeveel heb je er gezien? Je kan maar zeggen dat er geen enkele in hoort als je ze al allemaal gezien hebt.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Hoeveel heb je er gezien? Je kan maar zeggen dat er geen enkele in hoort als je ze al allemaal gezien hebt.
Een stuk of 6, ik vind ze allemaal niet meer dan aardig.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Van de 5 die ik er heb gezien is Edward Scissorhands wel een plek in de top 250 waard maar de rest was verschrikkelijk.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Van de 5 die ik er heb gezien is Edward Scissorhands wel een plek in de top 250 waard maar de rest was verschrikkelijk.
ES vind ik ook niet meer dan aardig, de sprookjes vertelling van frankenstein. Depp acteerd nog wel aardig maar voor de rest nou niet echt een bijzondere film.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ed Wood van Depp hoort absoluut in de top 250!
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
En What's Eating Gilbert Grape, die staat er ook (nog) in
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Twee vreselijke films die zo ver mogelijk van de Top 250 verwijderd zouden moeten zijn.
Volgens mij heb ik zelf ook nog steeds geen Top250 waardige film van hem gezien, al blijft het wel een aangenaam acteur.
donemans
-
- 197 messages
- 143 votes
aardige acteur ja, Jack Nicholson vind ik zelf nog een stukkie beter