- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter Awards 2003
MovieMeter Awards 2003
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ach, ik zag Dogville op 1 staan bij beste film, dus ik dacht...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ach, ik zag Dogville op 1 staan bij beste film, dus ik dacht...
Dat heb je te danken aan de late stemmers van vandaag, anders had Big Fish daar gestaan 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Voor de duidelijkheid :
Vanaf vandaag mogen de definitieve stemmen binnenvallen 
1 stem per categorie uiteraard
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ik mis Triplettes in een van de laatste categoriën....[te danken aan de onduidelijkheid van deze categorie-indelingen?] Ik vind het jammer dat je het niet juist heb opgelost. Maar goed....ik zal eens stemmen.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Tot wanneer mag je stemmen? Ik heb deze week Bom Yeoreum Gaeul Geyoul Geurigo Bom nog in de planning.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik mis Triplettes in een van de laatste categoriën....[te danken aan de onduidelijkheid van deze categorie-indelingen?] Ik vind het jammer dat je het niet juist heb opgelost. Maar goed....ik zal eens stemmen.
Zelfs als ik de 3 stemmen van Benelux film naar Niet-Engelstalige film had gezet had de film het nog niet gered, dus in zo'n geval maakt het niet uit. Daarbij was 1 van die stemmen hoe dan ook ongeldig geweest omdat die persoon in beide categorieën had gestemd op Triplettes.
Zelfs in dat geval had Triplettes 6 punten te weinig dus dan heb ik wel wat beters te doen met mijn tijd als je het niet erg vind 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Tot wanneer mag je stemmen? Ik heb deze week Bom Yeoreum Gaeul Geyoul Geurige Bom nog in de planning.
Dat is een vraag voor faenaro surion maar ik gok dat het ongeveer twee weken zal zijn 
Sokolsky
-
- 74 messages
- 2444 votes
Ik had eigenlijk op wat meer nominaties voor Oldboy gehoopt.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Zelfs als ik de 3 stemmen van Benelux film naar Niet-Engelstalige film had gezet had de film het nog niet gered, dus in zo'n geval maakt het niet uit. Daarbij was 1 van die stemmen hoe dan ook ongeldig geweest omdat die persoon in beide categorieën had gestemd op Triplettes.
Zelfs in dat geval had Triplettes 6 punten te weinig dus dan heb ik wel wat beters te doen met mijn tijd als je het niet erg vind 
Ik vind het niet erg. Maar ik had wel graag de kans gehad willen hebben een alternatieve stem uit te brengen door de onduidelijkheid (nu een ongeldige stem...ja, fijn). Als je begrijpt wat ik bedoel.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik vind het niet erg. Maar ik had wel graag de kans gehad willen hebben een alternatieve stem uit te brengen door de onduidelijkheid (nu een ongeldige stem...ja, fijn). Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ja ik snap het wel maar we hadden een pagina terug al besloten dat Les Triplettes de Belleville geen beneluxfilm was. Dan had je me eventueel een PM kunnen sturen met wat veranderingen, ik ben de slechtste niet dus ik had best veranderingen willen aanbrengen. Alleen zeg ik je wel dat het weinig nut had gehad. Beneluxfilm was al lang duidelijk en Niet-Engelstalige film ging tussen Goodbye Lenin en Kopps en daar had Belleville geen enkele invloed meer bij kunnen hebben.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Had meer Reconstruction in gemogen. Cinematografie blijft ook maar een erg vreemde categorie vind ik. LiT 
Mogelijke potentiële winnaars uit m'n lijstje. Any Way The Wind Blows bij soundtrack en Reconstruction bij Niet-Engelstalig 
De rest lijkt me redelijk kansloos.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Had meer Reconstruction in gemogen. Cinematografie blijft ook maar een erg vreemde categorie vind ik. LiT 
Mogelijke potentiële winnaars uit m'n lijstje. Any Way The Wind Blows bij soundtrack en Reconstruction bij Niet-Engelstalig 
De rest lijkt me redelijk kansloos.
Iets zegt me dat Trava het niet gaat winnen van Nemo inderdaad 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Het gaat me niet om kansen, maar om eerlijkheid. Slechts 2 personen (jij en ik) kwamen met een voorbarige non-officiële oplossing (het was een peiling m.i.). Ik ga ervanuit dat je als organisator dan een besluit neemt en zij die nog een kans mogen hebben, even een pm stuurt. Dat je dat verzaakt omdat de uitslag eigenlijk niet meer te beinvloeden was, heeft er geen ruk mee te maken.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Even voor de duidelijk Mug : Ik ben dus niet de organisator, dat is feanaro surion. Ik tel alleen de vele stemmen die tot mij komen en ik probeer wat leven in dit topic te houden door af en toe te melden wie er zoal heeft gestemd.
Ik vind het ook jammer dat het zo is gegaan maar het is nu eenmaal zo gegaan 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Iets zegt me dat Trava het niet gaat winnen van Nemo inderdaad 
Als je nu snel even Trava nog kijkt, trommel ik die andere 10 stemmers op 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Als je nu snel even Trava nog kijkt, trommel ik die andere 10 stemmers op 
Dat ben ik zeker nog van plan 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Spelletjes organiseren omhelst meer dan je denkt. Van fouten leer je [zei de moraalridder].
(is Angela Schijf echt geen telfout geweest?) 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Domme vraag misschien, maar wat houdt cinematografie eigenlijk precies in? 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Domme vraag misschien, maar wat houdt cinematografie eigenlijk precies in? 
De 'filmkunst'.
Waarom er van die dure woorden moeten staan weet ik ook niet. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Oké, dank je. Kan ik daar tenminste ook een stem op uitbrengen. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
(is Angela Schijf echt geen telfout geweest?) 
Tja niet echt een vruchtbare categorie zoals je in deze top 10 kunt zien :
1. Lucy Liu / Kill Bill -23
2. Patricia Clarkson / Pieces of April -21
3. Jasmine Trinca / La Meglio Gioventù -13
Alison Lohman / Matchstick Men -13
Angela Schijf / Van God Los -13
6. Caro Lenssen / Cloaca -11
7. Helena Bonham Carter / Big Fish -9
8. Kimika Yoshino / Gozu -8
Katrin Sass / Good Bye Lenin! -8
10. 14 actrices met 5 punten waaronder
* Scarlett Johansson in The Girl With A Pearl Earring (duidelijk een hoofdrol lijkt me)
* Daryl Hannah in Kill Bill, vol. 1 (hoe lang deed die ook alweer mee in deel 1
)
* Monica Belucci in The Matrix Revolutions ...
* En Onderhond's suggestie : het meisje dat de jongen kust op de poster van Elephant (nog steeds onbekend)
Dus ja... dan heeft Angela Schijf een nominatie 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Nochthans een geweldige rol 
Zowaar nog mooier 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Overigens toch weer tekenend dat in navolging van The Aviator (2004) nu Master and Commander en Seabiscuit(2003) hier totaal niet wordrn gewaardeerd terwijl ze overladen worden met Oscarnominaties 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Dat is een vraag voor faenaro surion maar ik gok dat het ongeveer twee weken zal zijn 
Het worden er 3, zal er zelf een week niet zijn en ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die naar het IFFR gaat 
Maandag 13 Februari, 12:01 uur is de deadline 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
...Seabiscuit(2003) hier niet wordt gewaardeerd...
Dat is ook een echte schíjtfilm
.
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
8. Kimika Yoshino / Gozu -8
Nochthans een geweldige rol 

moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Oh al die mooie lijstjes die binnenstromen, een feest voor mijn ogen 
meer, meer, meer 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hmm, omdat ik weinig films uit 2003 hoog waardeer dacht ik dat ik maar weinig van de nominaties gezien zou hebben, maar dat valt me nog mee. Het vervelende is dat ik er niet veel hoog waardeer.
Vraagje Moviefreak#1, was ik de enige die een nominatie voor de Fairly Odd Parents film ingezonden had bij animatie? 
En had Kill Bill Vol. 1 een script? 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Hmm, omdat ik weinig films uit 2003 hoog waardeer dacht ik dat ik maar weinig van de nominaties gezien zou hebben, maar dat valt me nog mee. Het vervelende is dat ik er niet veel hoog waardeer.
Vraagje Moviefreak#1, was ik de enige die een nominatie voor de Fairly Odd Parents film ingezonden had bij animatie? 
En had Kill Bill Vol. 1 een script? 
Ja op beiden