- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter Awards 2003
MovieMeter Awards 2003
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Mooie nominaties, dit zint me allemaal toch een stuk meer als de 2004 versie. Een hoop van mijn nominaties hebben het gered. Vooral de brilljante rol van Angela Schijf in van God los vind ik toch zeer op zijn plaats in dat lijstje!! Haar rol was een van mijn meest opvallende positieve filmmomenten van 2005 (dit enthousiastme werd weliswaar in 2006 wat ingedamd toen ik haar bezig zag in de griezelbus, maar goed, je kan niet alles hebben
)
Grootste verrassing vind ik het ontbreken van Russel Crowe in de beste acteur categorie voor Master and Comander (die zowizo nergens voor is genomineerd?), En ook jammer van The Last Samurai (heeft de film waarschijnlijk aan zichzelf te danken gezien het einde, maar toch).
p.s.
feanaro is 13 februari niet een beetje lang? Dat is bijna een maand.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Maar 6 februari zou te vroeg zijn aangezien er veel mensen dan net terug komen van het filmfestival Rotterdam. 13 februari dus gewoon...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De 18 helden van de eerste dag :
AHWA, aegron, Agony, Art, BoordAppel, Chainsaw, Freud, Goodfella_90, jackie, joriebeukeboom, Jorick, Mc, moviefreak#1, Mug, Onderhond, ROOSKY, Sokolsky en V 
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2816 votes
Ik heb mijn lijstje ook ingestuurd, en ben wel blij met de nominaties: Ik heb alle films die bij beste film zijn genomineerd, ook daadwerkelijk gezien.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De 5 helden van dag twee :
Bad_Religion, bebdn, SuperSideSwipe, Locutus en donnie darko 
totaal dus al 23
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Gaat lekker
Maak zelf ook eens een lijstje.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb mijn lijstje ook ingestuurd, en ben wel blij met de nominaties: Ik heb alle films die bij beste film zijn genomineerd, ook daadwerkelijk gezien.
Ik heb alleen Elephant niet gezien, maar van die andere 4 was alleen LotR echt de moeite waard 
Ik ga ook maar mijn lijstje klaarmaken.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hey Moviefreak#1, hoe staat het ermee? Geen nieuwe lijstjes meer gehad? Ik heb er in ieder geval al een gestuurd 
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
ik ben inderdaad ook wel benieuwd. Is een beetje stil geworden rondom dit topic.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja sorry jongens, proefwerkweek dus weinig tijd.
Ik heb nog vijf lijstjes in mijn inbox die ik nog neit heb geteld :
feanaro_surion, danuz, The One Ring, Film Pegasus en eRCee 
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2816 votes
Nog nieuwe lijstjes??en wanneer is de einddatum??
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Idd, zie mijn lijstje nog niet staan als ontvangen. Kan me sterk vergissen maar volgens mij heb ik hem wel opgestuurd. Maar dat komt vanzelf allemaal wel, alle tijd 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Alastor, Doom en Martin Van K 
Ik heb zeker tot en met dinsdag nog steeds geen tijd om ze te tellen maar ik heb nog tijd zat geloof ik dus dat komt wel goed. Ze zijn in elk geval al wel binnen 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik vind eigenlijk dat dit allemaal wat lang duurt. Misschien is het toch beter als we de volgende keer hier iets minder lang over doen. Drie weken nominaties inzenden en ook nog eens drie weken om te stemmen: dat is echt lang. 3 weken in totaal is eigenlijk beter. Een week voor inzending nominaties en 2 weken om te stemmen.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Wat maakt het uit. Over zulke awards moet goed worden nagedacht, moet niet snel snel snel allemaal gebeuren. Zo geef je leden ook nog de tijd om eventueel een film nog te bekijken van dat jaartal.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Normaal gesproken zou het ook minder lang zijn maar je hebt nu te maken met het IFFR waardoor onze geliefde leider heeft besloten er een weekje bij te plakken 
Een gelukje voor mij, kan ik me meer bezig houden met mijn toetsweek op school 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nog mensen die willen stemmen trouwens , want het blijft hier akelig stil de laatste paar dagen 
Je hebt nog tot 13 Februari 
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Ik was dit topic al bijna weer vergeten
Ben benieuwd...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik heb vandaag alle lijstjes alvast geteld in elk geval. Er is nog ruimte genoeg voor verandering dus hopelijk komen er nog een paar lijstjes binnen 
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2816 votes
Hopen dat er nog lijstjes komen, dus MENSEN, STEM ALS JE HET NOG NIET GEDAAN HEBT!!
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Pieter Montana 
Nog meer lijstjes ? Ah toe ... ah ah ah 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
anna 
Het waren niet veel categorieën die je instuurde maar juist dé categorie waar ik nog een stem wilde hebben zat er bij. Nu zijn er geen gelijke standen meer en hebben we overal een winnaar (als het zo blijft natuurlijk).
@f s : anna was de 33e inzending 
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Dan ben ik wel erg benieuwd naar hoeveel stemmen elke film kreeg. Altijd leuke die "Close Calls"
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Als ik kijk naar de uitslag van de vorige verkiezing (2004) zie ik allemaal aantallen van boven de 20 bij de winnaars. De film met de meeste stemmen (en dat is bij hoge uitzondering) heeft er 17. Goh driemaal raden welke dat is
En ik heb zelfs voor het eerst een genomineerde die niet één stem heeft gehad 
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Het heeft dus niet veel geholpen dat ik niet op Nemo stemde,
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Morgen is trouwens de uitslag live in dit topic te volgen. De start zal rond 12:30 zijn.
anna
-
- 4 messages
- 2386 votes
anna 
Het waren niet veel categorieën die je instuurde maar juist dé categorie waar ik nog een stem wilde hebben zat er bij. Nu zijn er geen gelijke standen meer en hebben we overal een winnaar (als het zo blijft natuurlijk).
@f s : anna was de 33e inzending 
Mijn excuses voor het korte lijstje, het Filmfestival en een stevige griep waren hiervan de oorzaak. De volgende keer beter, want ik ben dol deze lijstjes.