• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.280 votes
Profile

MovieMeter Awards 2003

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Mooie nominaties, dit zint me allemaal toch een stuk meer als de 2004 versie. Een hoop van mijn nominaties hebben het gered. Vooral de brilljante rol van Angela Schijf in van God los vind ik toch zeer op zijn plaats in dat lijstje!! Haar rol was een van mijn meest opvallende positieve filmmomenten van 2005 (dit enthousiastme werd weliswaar in 2006 wat ingedamd toen ik haar bezig zag in de griezelbus, maar goed, je kan niet alles hebben )

Grootste verrassing vind ik het ontbreken van Russel Crowe in de beste acteur categorie voor Master and Comander (die zowizo nergens voor is genomineerd?), En ook jammer van The Last Samurai (heeft de film waarschijnlijk aan zichzelf te danken gezien het einde, maar toch).

p.s.

feanaro is 13 februari niet een beetje lang? Dat is bijna een maand.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Maar 6 februari zou te vroeg zijn aangezien er veel mensen dan net terug komen van het filmfestival Rotterdam. 13 februari dus gewoon...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

De 18 helden van de eerste dag :

AHWA, aegron, Agony, Art, BoordAppel, Chainsaw, Freud, Goodfella_90, jackie, joriebeukeboom, Jorick, Mc, moviefreak#1, Mug, Onderhond, ROOSKY, Sokolsky en V

donnie darko

• 6140 messages
  • 2816 votes

Ik heb mijn lijstje ook ingestuurd, en ben wel blij met de nominaties: Ik heb alle films die bij beste film zijn genomineerd, ook daadwerkelijk gezien.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

De 5 helden van dag twee :

Bad_Religion, bebdn, SuperSideSwipe, Locutus en donnie darko

totaal dus al 23

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Gaat lekker Maak zelf ook eens een lijstje.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

donnie darko wrote:

Ik heb mijn lijstje ook ingestuurd, en ben wel blij met de nominaties: Ik heb alle films die bij beste film zijn genomineerd, ook daadwerkelijk gezien.

Ik heb alleen Elephant niet gezien, maar van die andere 4 was alleen LotR echt de moeite waard

Ik ga ook maar mijn lijstje klaarmaken.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Hey Moviefreak#1, hoe staat het ermee? Geen nieuwe lijstjes meer gehad? Ik heb er in ieder geval al een gestuurd

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

ik ben inderdaad ook wel benieuwd. Is een beetje stil geworden rondom dit topic.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ja sorry jongens, proefwerkweek dus weinig tijd.

Ik heb nog vijf lijstjes in mijn inbox die ik nog neit heb geteld :

feanaro_surion, danuz, The One Ring, Film Pegasus en eRCee

donnie darko

• 6140 messages
  • 2816 votes

Nog nieuwe lijstjes??en wanneer is de einddatum??

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Idd, zie mijn lijstje nog niet staan als ontvangen. Kan me sterk vergissen maar volgens mij heb ik hem wel opgestuurd. Maar dat komt vanzelf allemaal wel, alle tijd

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Alastor, Doom en Martin Van K

Ik heb zeker tot en met dinsdag nog steeds geen tijd om ze te tellen maar ik heb nog tijd zat geloof ik dus dat komt wel goed. Ze zijn in elk geval al wel binnen

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik vind eigenlijk dat dit allemaal wat lang duurt. Misschien is het toch beter als we de volgende keer hier iets minder lang over doen. Drie weken nominaties inzenden en ook nog eens drie weken om te stemmen: dat is echt lang. 3 weken in totaal is eigenlijk beter. Een week voor inzending nominaties en 2 weken om te stemmen.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Wat maakt het uit. Over zulke awards moet goed worden nagedacht, moet niet snel snel snel allemaal gebeuren. Zo geef je leden ook nog de tijd om eventueel een film nog te bekijken van dat jaartal.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Normaal gesproken zou het ook minder lang zijn maar je hebt nu te maken met het IFFR waardoor onze geliefde leider heeft besloten er een weekje bij te plakken

Een gelukje voor mij, kan ik me meer bezig houden met mijn toetsweek op school

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Nog mensen die willen stemmen trouwens , want het blijft hier akelig stil de laatste paar dagen

Je hebt nog tot 13 Februari

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

Ik was dit topic al bijna weer vergeten Ben benieuwd...

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Maandag is de laatste dag dus

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik heb vandaag alle lijstjes alvast geteld in elk geval. Er is nog ruimte genoeg voor verandering dus hopelijk komen er nog een paar lijstjes binnen

donnie darko

• 6140 messages
  • 2816 votes

Hopen dat er nog lijstjes komen, dus MENSEN, STEM ALS JE HET NOG NIET GEDAAN HEBT!!

donnie darko

• 6140 messages
  • 2816 votes

Nog 1 dag, mensen.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Pieter Montana

Nog meer lijstjes ? Ah toe ... ah ah ah

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Hoeveel inzendingen tot nu toe?

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

anna

Het waren niet veel categorieën die je instuurde maar juist dé categorie waar ik nog een stem wilde hebben zat er bij. Nu zijn er geen gelijke standen meer en hebben we overal een winnaar (als het zo blijft natuurlijk).

@f s : anna was de 33e inzending

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Dan ben ik wel erg benieuwd naar hoeveel stemmen elke film kreeg. Altijd leuke die "Close Calls"

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Als ik kijk naar de uitslag van de vorige verkiezing (2004) zie ik allemaal aantallen van boven de 20 bij de winnaars. De film met de meeste stemmen (en dat is bij hoge uitzondering) heeft er 17. Goh driemaal raden welke dat is En ik heb zelfs voor het eerst een genomineerde die niet één stem heeft gehad

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Het heeft dus niet veel geholpen dat ik niet op Nemo stemde,

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Morgen is trouwens de uitslag live in dit topic te volgen. De start zal rond 12:30 zijn.

anna

• 4 messages
  • 2386 votes

moviefreak#1 wrote:

anna

Het waren niet veel categorieën die je instuurde maar juist dé categorie waar ik nog een stem wilde hebben zat er bij. Nu zijn er geen gelijke standen meer en hebben we overal een winnaar (als het zo blijft natuurlijk).

@f s : anna was de 33e inzending

Mijn excuses voor het korte lijstje, het Filmfestival en een stevige griep waren hiervan de oorzaak. De volgende keer beter, want ik ben dol deze lijstjes.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.