• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.166 votes
Profile

Meest idiote film-momenten

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Goh, dit is zo'n beetje mijn specialitiet:

Toxic Avenger - Overval ik Cafe met blindmiesje, hond, frituur en The Toxic Avenger

Street Trash - gasfles schiet door romp/hoofd

Bizita Q - Melk, Tuinhuisje, dochter, te veel om op te noemen, hele film eigenlijk

Bad Taste - Marteling Alien, Hersens die er steeds uitvallen, e.v.a.

Near Dark - Finger Licking Good

Brain Damage - Discussie met Elmer

Dark Star - discussie met bom

Fudoh - Japanse meisjes met blaaspijpjes

Night of the Creeps: Grasmaaier (Jaren eerder dan Braindead)

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

De lap dance scene uit Showgurlzz was ook memorable.

Emmanuelle en de laatste kannibalen heeft een zomaar rokende aap in de jungle.

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Die idiote acties van hoofdpersonages in horror/ thrillers. Met name in I still know... waar Sarah Michelle Gellar die kerel met de haak eindelijk heeft gevloerd. Dan denk ik van maak die kerel dan af. Nee, mevrouw rent naar boven en vergeet natuurlijk zijn haak mee te nemen... Of in dezelfde context als een hoofdpersonage eindelijk de killer heeft overmeesterd, om dan lekker te gaan uitpuffen met natuurlijk zijn/ haar rug naar de killer toe. Bah Bah.. Zulke personages verdienen het om op de pijnlijkste manier om het leven te komen!

waidman

• 2466 messages
  • 273 votes

Werwolf wrote:
Die idiote acties van hoofdpersonages in horror/ thrillers. Met name in I still know... waar Sarah Michelle Gellar die kerel met de haak eindelijk heeft gevloerd. Dan denk ik van maak die kerel dan af. Nee, mevrouw rent naar boven en vergeet natuurlijk zijn haak mee te nemen... Of in dezelfde context als een hoofdpersonage eindelijk de killer heeft overmeesterd, om dan lekker te gaan uitpuffen met natuurlijk zijn/ haar rug naar de killer toe. Bah Bah.. Zulke personages verdienen het om op de pijnlijkste manier om het leven te komen!

Bij voorkeur aangevallen door een weerwolf zeker.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Ja, maar dit topic is toch voor onbedoeld idiote momenten? Die van Blazing Saddles en Toxic Avenger lijken me toch echt bedoeld hoor.

Er zitten een paar zeer idiote scenes in Minority Report waarvan ik nog steeds niet weet of ze nou zo bedoeld waren. Ze paste namelijk totaal niet in de stijl van de film (die toch redelijk serieus is).

waidman

• 2466 messages
  • 273 votes

Gizzmann wrote:

Ja, maar dit topic is toch voor onbedoeld idiote momenten? Die van Blazing Saddles en Toxic Avenger lijken me toch echt bedoeld hoor.

Er zitten een paar zeer idiote scenes in Minority Report waarvan ik nog steeds niet weet of ze nou zo bedoeld waren. Ze paste namelijk totaal niet in de stijl van de film (die toch redelijk serieus is).

Zijn er dan scenes die onbedoeld zijn?

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Avitas Sibannac

• 521 messages
  • 621 votes

Werwolf wrote:

In feite zijn dit toch typische (al dan niet Hollywood-) clichés?
En ja inderdaad, je hebt gelijk... oftewel idiote filmmomenten...

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

waidman wrote:

(quote)

Bij voorkeur aangevallen door een weerwolf zeker.

Allicht!!

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

titanic - ik ben de koning van de wereld

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

titanic - ik ben de koning van de wereld

Inderdaad. Plaatsvervangende schaamte is het goede woord. De shot erna, camera die van boeg tot achterschip gaat in combinatie met mooie muziek, is weer super.

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Het konijn in Donnie Darko. Wat de functie daarvan was

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Pirates of the Caribbean: At World's End zit ook vol met ontzettend idiote film-momenten. Wat de film overigens niet minder maakt, maar zo ontzettend dom dat je je een breuk lacht .
Een kleine opsomming:

-Het feit dat het totaal onbegrijpelijk is wie wie nu verraad en waarom. De film maakt het de kijker onmogelijk om te volgen wat er nu speelt.

-Het kantelen van het schip.

-Elizabeth wordt gekroond tot 'piratenkoning o.i.d., waarna ze één van de meest afgrijselijke speeches ooit houdt

-Keith Richards blijkt Jack Sparrow's vader

-In de uiteindelijke zeeslag staan er wel 20 schepen tegenover nog eens 20 schepen, maar er vaart doodleuk één schipje uit beide teams die elkaar beschieten, en daarna is de slag gewoon maar afgelopen

-Oja, en tijdens die zeeslag besluiten Will en Elizabeth maar even om te trouwen (want anders was het misschien te laat). Na die laatste kwam ik echt even niet meer bij .

Vreemd trouwens dat Borat nog niet genoemd is. Die spant wel zo'n beetje de kroon als het gaat om idiote film-momenten.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Borat is zeer realistisch tegenover het werk van Monty Python. Al is bij zowel Borat als Monty Python het de bedoeling dat het idioot is natuurlijk.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Bij het huwelijks aanzoek van The Mystery of Natalie Wood. Robert Wachner doet een ring in het glas van Natalie Wood. Natalie Wood kijkt eerst 5 keer in het glas. Daarna zit ze 5 sec. niks zeggend in het glas te kijken en zecht dan heel verrast "Hé, wat's this"?

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Star Wars Episode III...

Dart Vader krijgt te horen dat zijn 'liefje' dood is.. Zijn reactie: Noooooooo!!!

Met slappe lach van mij als gevolg

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Inderdaad een mislukte scène uit de laatste Star Wars-film. Ik vraag me af wat George Lucas dacht toen hij dat filmde.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

The One Ring wrote:

Borat is zeer realistisch tegenover het werk van Monty Python. Al is bij zowel Borat als Monty Python het de bedoeling dat het idioot is natuurlijk.

En bij zowel Borat als Monty Python is het inderdaad ontzettend idioot .

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Tot nu toe:

Hard Boiled: Dat Yun-fat met een baby door de brand loopt waardoor zijn benen in de brand staan en dat de baby het brandje even uitpist. hahaha

Gozu: Yakuza-dog, Yakuza dog (slaat echt he-le-maal nergens op, Geweldig gewoon waar haalt Miike het vandaan ) en die pollepelscene, vooral hoe die man er nog even bij klaarkomt Hahaha

Visitor Q: veel scene's, Melk, Tuinhuisje dat tijdens die necrofile sexpartij die dooie meid nog even wat schijt loslaat

Fudoh: dat die vent even 100 liter bloed uitkotst.

Ebola Syndrome: Dat die vent een stuk vlees gaat neuken.

Etc Etc

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

IcU wrote:
Star Wars Episode III...

Dart Vader krijgt te horen dat zijn 'liefje' dood is.. Zijn reactie: Noooooooo!!!

Met slappe lach van mij als gevolg

Natuurlijk wel weer een link naar het moment waarop Luke Skywalker hoort dat Darth Vader zijn vader is. Laat wel zien dat Luke het van geen vreemde had om Noooooooo!!! Te roepen.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Lost Highway: eerste gesprek met Mystery Man.

OldBoy: het opeten van een levende inktvis.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Rumble in the Bronx: Achtervolging met de boot in de straten van NY.
Speed: Hopper die op het moment supreme naar de wc is.
Dr. Strangelove: Gesprek aan de telefoon tussen President Muffley en Dimitri.

Stuk voor stuk .

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Dit

dit

dit

en voor de Seagal-fans

Denzz

• 533 messages
  • 590 votes

Brüno (2009) steekt vol idiote scènes en flauwe grappen .

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Met dat dans filmpje van hem.

Funkyzeit mit Bruno

Denzz

• 533 messages
  • 590 votes

dominion wrote:
Met dat dans filmpje van hem.
Funkyzeit mit Bruno

Of wanneer hij staat te glunderen wanneer hij dat filmpje toont met die piet .

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

En die baby

Denzz

• 533 messages
  • 590 votes

dominion wrote:

En die baby

Belachelijk natuurlijk .

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

I cal him O.J.

Denzz

• 533 messages
  • 590 votes

dominion wrote:

I cal him O.J.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.