- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Meest idiote film-momenten
Meest idiote film-momenten
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Er zijn zo van die films die, zonder daarom persé slecht te zijn, één of soms zelfs meerdere ongelofelijk idiote of onbedoeld lachwekkende momenten bevatten.
Zo denk ik dan meteen aan:
* De "haai vs zombie" scene uit Zombi 2
* De gondel-achtervolging uit Moonraker
* De "meteoriet door het ruimteschip" scene uit The Black Hole
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hmm, ja er bestaan idd goede films met enorm slechte onbedoelde lachwekkende scenes.
* De scene waarin Christina na de dood van haar dochter erg overdreven begint over de schoenveters. 21 Grams.
* De scene waar het skelet van Sadako naar boven komt uit het water in de put. Ringu.
Scene was vergeleken met de remake 'The Ring' gewoon erg slecht.
* De meerdere scenes waar de moeder melk uit haar borsten laat spuiten. Bizita Q.
De film zelf was ook totaal niks, mededoor deze beschamende scene.
*De meerdere scenes waarin je de ringtone van een mobiele telefoon in de maag van de Spinosaurus hoort. Jurassic Park III
Dit waren de eerste slechte beschamende scenes die in me opkwamen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
In "The Craft" als Robin Tunney door haar huis heenrent en ze langs een enorme spiegel komt waar je vervolgens doodleuk de hele crew van de film ziet zitten.
In "Twister" als Helen Hunt en Bill Paxton over een verlaten weg rijden waar allerlei auto's, huizen, boten en koeien langs komen en waarin je vervolgens in de achteruitkijkspiegel allerlei auto's op hun dooiste gemak ziet rijden.
en deze scène vind ik echt lachwekkend dom :
In de film "Godzilla" waar Matthew Broderick en consorten moeten vluchten voor op hol geslagen baby-godzillas.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
De veelbesproken kikkerregen in Magnolia! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
'I'm the king of the world' en 'I'm flying'-scènes uit Titanic. Prachtige film verder, maar bij die scènes heb ik gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Visueel zijn ze prachtig. Vooral na de eerste zie je een prachtig shot over het hele schip.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Praktisch heel Donnie Darko valt hier onder. Totaal onbedoelt belachelijke film.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
* De scene waar het skelet van Sadako naar boven komt uit het water in de put. Ringu.
Scene was vergeleken met de remake 'The Ring' gewoon erg slecht.
.
LMAO.
Die scene uit Ringu was teminste nog spannend en origineel , die The Ring nooit zou overtreffen.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Praktisch heel Donnie Darko valt hier onder. Totaal onbedoelt belachelijke film.
Wat was er idioot aan Donnie Darko?
Dat is 1 van de meest originele films van de laatste jaren,
wat jij zegt is gewoon non-sens.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wat ik nonsens vind aan Donnie Darko kun je in dat topic vinden. Het is te veel om hier op te gaan noemen.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
- de kotsscene - Scary Movie 3
- Als Hank als eerst te voorschijn komt en zuigt aan de borst van die moeder - Me, Myself & Irene
- De drol scene - American Pie: The Wedding
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
LMAO.
Die scene uit Ringu was teminste nog spannend en origineel , die The Ring nooit zou overtreffen.
Dat zeg jij, als meeloper van 'het origineel is altijd beter' bullshit.
The Ring heeft dat in mijn ogen en ook bij meerdere kijkers wel overtroffen, dus het kan wel.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
The Penis Song uit The Sweetest Thing.
De speech van Seagal aan het einde van On Deadly Ground.
Verbaan, die een puistje uitdrukt voor de spiegel, in Costa!
De middelvinger van de weerwolf in Cursed.
De autoachtervolging in Thriller - En Grym Film.
De 'ganster' die vollop tegen een boom aanloopt in het begin van Snitch'd (een film die trouwens helemaal vol zit met idiote film-momenten).
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
* Het konijn in Donnie Darko is inderdaad van een triest niveau. Nog steeds geen idee welk effect het nu dient te hebben, maar plaatsvervangende schaamte zal het wel niet geweest zijn.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Die scène is gewoonweg subliem
!! Wist je trouwens dat die zombie gespeeld werd door de haaieninstructeur zelf? Dat kwam, geloof ik, doordat de oorspronkelijke acteur net ziek was ofzoiets...
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
- Life of Brian - Het zelfmoordteam als Brain aan het kruis hangt 
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Niets tegen een weerwolf he! 
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Niets tegen een weerwolf he! 
Ja want een weerwolf is ook maar een eeeeh, nou ja heeft menselijke trekjes
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Met stip op één en niets komt er ook maar enigszins in de buurt: het einde van The Peak Experience. Echt, ik verbaas me er nog steeds over. Hoe komen ze erop. Hoe? Wat? Waar? Waarom? Aaaaargh!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
er zit in Snatch. 1 scène die ik elke keer weer niet om aan te zien vind. Een dergelijke scène zit ook in lock, stock.
de 'yeah dad you told us' in koor scène. en in lock, stock. 'No Harry, we can't'
Smetje op deze films. Ik krijg er een gevoel van plaatsvervangende schaamte door.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Dat zeg jij, als meeloper van 'het origineel is altijd beter' bullshit.
The Ring heeft dat in mijn ogen en ook bij meerdere kijkers wel overtroffen, dus het kan wel.
Ik zeg het ook. Ongeacht die 'meerdere kijkers' en ongeacht of ik een 'meeloper van origineel is altijd beter' ben.
Achterlijke argumenten, sorry hoor.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
De dans-scene in Calvaire. 
Schit_te_rend!!
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Alleen iets meer rughaar dan een doorsnee persoon 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ja geniale presentatie van die man. Ik zou hem zo voor mijn bedrijf willen strikken.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nog zo iets :
In Ice Age : The Meltdown :
de mammoet die denk dat ze een buidelrat is 

waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Het einde van Blazing Saddles, een massale knokpartij, die dwars door alle studios heen gaat, in de cantine eindigt, waarna de helden de schurk in de bioscoop neerschieten en naar het slot van hun eigen film zitten te kijken
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Nog zo iets :
In Ice Age : The Meltdown :
de mammoet die denk dat ze een buidelrat is

, ach leuk voor de kinderen.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Een scene uit Mortuary waar de ronduit irritante personages een wapen tegen de zombies vinden. Een potje zout. 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Sowieso al slecht: in Intensive Care waar ze met z'n drietjes een moppie muziek gaan staan spelen
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Het einde van Blazing Saddles, een massale knokpartij, die dwars door alle studios heen gaat, in de cantine eindigt, waarna de helden de schurk in de bioscoop neerschieten en naar het slot van hun eigen film zitten te kijken
dat ging inderdaad nergens over.
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
dat ging inderdaad nergens over.Komt er nog eentje uit Blazing Saddles, de scene waarin Hedley Lamar boeven aan het ronselen is, van indianen, Mexicanen, bedoeinen Hells Angels tot duitse soldaten en de KluKlux Klan en een ieder moet zijn cv in leveren