• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.349 votes
Profile

MovieMeter top 1000 project - Editie 2021

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Uiteraard ben ik er ook weer bij. Zin in!

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik ben er ook bij en ik ga proberen om nog wat films te kijken voor de deadline. Heb niet veel nieuws gezien!

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Badalamenti wrote:

Manta Ray wil ik zeker nog zien

Goede tip!

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Badalamenti wrote:

Manta Ray wil ik zeker nog zien

Bijna iedereen vindt die geweldig idd. Behalve Woland en ik, kennelijk. Gelukkig konden we na de film speciaalbiertjes drinken bij de Tolhuistuin om bij te komen, toen dat nog kon.

Maar ga hem vooral zien, het zal onze norse, Texelse horkerigheid wel zijn die voorkomt dat we inzien wat er zo goed aan is

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Al lang geen film meer toegevoegd dus de lijst met geziene films die niet op MM staan is weer wat verder aangedikt. Staan wel enkele films tussen die in mijn toplijst horen, dus ik kan aan de bak.

Don Homer

• 510 messages
  • 1297 votes

Oei, heb nu slechts 241 films minimaal een 8 gegeven. Dus ik moet voor mei nog minimaal 9 pareltjes ontdekken, want ik wil liever geen lager gerankte films in de lijst zetten. Ondertussen al over volgordes nadenken.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Don Homer wrote:

Oei, heb nu slechts 241 films minimaal een 8 gegeven. Dus ik moet voor mei nog minimaal 9 pareltjes ontdekken, want ik ga geen lager gerankte films in de lijst zetten. Ondertussen al over volgordes nadenken.

Das een paar 8-en per maand, dat moet wel lukken toch?

En anders knal je er 1 of 2 van je leukste zevens bij, een jeugdsentiment film ofzo die je het gunt. Als je niets inlevert omdat je twee 8-en tekort komt benadeel je die andere 248 films, Don

mezzanine

• 398 messages
  • 2939 votes

Yes, weer van de partij. Vorige editie voor het eerst, die heeft toen mijn filmliefde weer flink aangewakkerd. Inmiddels 600 films verder, veel uit mijn vorige toplijst herzien, dus mijn lijst is voldoende veranderd.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Don Homer wrote:

Oei, heb nu slechts 241 films minimaal een 8 gegeven. Dus ik moet voor mei nog minimaal 9 pareltjes ontdekken, want ik ga geen lager gerankte films in de lijst zetten. Ondertussen al over volgordes nadenken.

negen goede zevens zijn ook toegestaan. ;

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Don Homer wrote:

Staan nochtans genoeg toffe films in je 3.5* lijst.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Tof dat je het weer oppakt Film Pegasus!

Ik ben zeker van de partij; leuk dat het allemaal zo leeft hier. Iets om naar uit te kijken in Coronatijd.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Heeft iemand nog een tip hoe dit handig aan te pakken? Ben getagd om hier aan mee te doen, en heb gisteren bijvoorbeeld een zooitje gegevens laten exporteren (las ik hier ergens), maar dan krijg ik een enorm chaotische letterbrij, geen idee wat ik daar mee moet.

Gewoon een gemakkelijke manier om het voor elkaar te krijgen, voor iemand die redelijk digibeet is. Om handmatig alles te sorteren, dat is me echt te veel werk, ben ik bang.

Don Homer

• 510 messages
  • 1297 votes

Haha wat een reacties . Ik ga zeker meedoen hoor, geen zorgen. En als ik geen 4tjes meer scoor worden het inderdaad wat 3,5jes. Maar mijn doel is alles tenminste 4*. Mooie motivatie om selectiever films te zoeken.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Graaf Machine wrote:

Heeft iemand nog een tip hoe dit handig aan te pakken? Ben getagd om hier aan mee te doen, en heb gisteren bijvoorbeeld een zooitje gegevens laten exporteren (las ik hier ergens), maar dan krijg ik een enorm chaotische letterbrij, geen idee wat ik daar mee moet.

Gewoon een gemakkelijke manier om het voor elkaar te krijgen, voor iemand die redelijk digibeet is. Om handmatig alles te sorteren, dat is me echt te veel werk, ben ik bang.

Je hebt nog even tijd natuurlijk. Als het echt niet lukt om bvb de mm-code mee te geven, kan ik het ook nog wel verwerken. Als is het altijd beter mee te geven natuurlijk. Best dat je begint met je top 10, dan rest van je 5* en zo verder. Gewoon zien dat je een lijst maakt. Als die klaar is, kan je nog overlopen of een film beter wat hoger kan staan of wat lager.

En misschien kan iemand hier wat helpen om de exportlijst wat meer leesbaar te maken. Zou in elk geval leuk zijn als je kan meedoen.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Film Pegasus wrote:

(quote)

Je hebt nog even tijd natuurlijk. Als het echt niet lukt om bvb de mm-code mee te geven, kan ik het ook nog wel verwerken. Als is het altijd beter mee te geven natuurlijk. Best dat je begint met je top 10, dan rest van je 5* en zo verder. Gewoon zien dat je een lijst maakt. Als die klaar is, kan je nog overlopen of een film beter wat hoger kan staan of wat lager.

En misschien kan iemand hier wat helpen om de exportlijst wat meer leesbaar te maken. Zou in elk geval leuk zijn als je kan meedoen.

In elk geval kan ik wel een lijst maken, en daar wil ik ook best tijd in steken. Maar ik kan niet beloven dat jullie geen moeite moeten steken in het invoeren van die lijst.

Ik ben dus echt gewoon boers wat dat betreft hoor. Maar als dat ok is, dan komt er wel een lijst.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Voor de mensen die moeite hebben een voldoende lange toplijst bij elkaar te schrapen: doe gerust inspiratie op in mijn lijstje subtoppers, die hebben allemaal de lijst nog niet gehaald..

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Is Staaajn_ misschien ook hiervoor te porren? Erg goede smaak.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9720 votes

Graaf Machine wrote:

Melk welk programma heb je de letterbrij geopend? Kladblok? Als je het opent in Excel wil die nog wel eens automatisch gegevens scheiden naar kolommen, hangt van je instellingen af. Als hij dat niet doet, is dat een paar klikken om het alsnog te doen.

Daarna eerste rij selecteren en onder tabblad "Gegevens" filter aanzetten. Dan kun je sorteren op jouw stem.

Als je hulp nodig hebt, laat maar weten.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Mensen, bedankt voor de info en de steun, ik ga er gewoon mee aan de slag. Voor 30 april moet wel lukken, heb ik nog een maand speling ook.

Mat_

• 737 messages
  • 1334 votes

Ik doe ook weer mee. Toch ook altijd een goeie incentive om terug meer films te gaan kijken.

Staaajn_

• 103 messages
  • 1914 votes

Bedankt voor de tag McSavah, ik doe heel graag mee!

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Ik sla over, veel te veel werk. Maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomsten. Succes met de lijsten!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Staaajn_ wrote:

Prima, maar omdat je nieuwkomer bent wil ik nog even uitleggen dat de afspraak is om geen enkele film van je favoriete regisseur in je lijst te plaatsen, dus dan weet je dat even.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Staaajn_ wrote:

Je hebt een mooie top 10! Welkom!

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

We moeten The One Ring dit jaar wel wat vaker taggen. Anders vergeet hij het, net zoals twee jaar geleden .

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Kondoro0614 moet ook verplicht meedoen dit jaar. Geen excuses meer zoals twee jaar geleden maatje .

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

IH88 wrote:

Kondoro0614 moet ook verplicht meedoen dit jaar. Geen excuses meer zoals twee jaar geleden maatje .

Tot 30 mei, dat moet wel lukken!

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Kondoro wrote:

(quote)

Tot 30 mei, dat moet wel lukken!

Top. Als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen.

stephan-0115

• 1358 messages
  • 2198 votes

Eindelijk 250+ stemmen van minimaal 4*. Ondertussen al een tijdje bezig films te herzien en ik ga er ook maar een beetje druk opzetten een aantal must-watches die ik telkens uitstel te zien.

Leuk dat dit initiatief weer gedaan wordt

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

IH88 wrote:

(quote)

Top. Als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen.

Ja, zal goed komen. Ik lees morgen even rustig het eerste bericht door met de informatie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.