• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

MovieMeter top 1000 project - Editie 2019

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Film Pegasus wrote:

Eureka was de grootste daler. 686 plaatsen naar beneden tegenover vorige editie.

Was dat niet Reinbo's favoriete film destijds?

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Film Pegasus heeft de vaart erin. Almost Famous is wel erg gezakt zeg, net zoals een aantal andere films die ik nog moet zien.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Enkele blokken wat sneller na elkaar. Er zijn momenten dat het weer wat trager gaat.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Tegen 22.00 uur de finale?

nathaniel177

• 574 messages
  • 2725 votes

Hoeveel punten is de eerste plaats in een toplijst alweer waard?

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Hard Candy en Walk The Line vliegen op mijn watchlist. Enkele films uit de lagere regionen komen erin. Tot nu toe een goede mix, met iets meer luchtige films in de top 1000 dan de vorige keer. Denk dat er gaan klagen dat het wat meer vermainstreamd is.

• 31144 messages
  • 5447 votes

nathaniel177 wrote:

Hoeveel punten is de eerste plaats in een toplijst alweer waard?

500

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

MovieMeter Top 1000 - 2019@ICM bijgewerkt.

Van de eerste 50 zag ik er 38. Een hoop ligt klaar, maar lang niet alles.

Blij dat Valerie a týden divu erin staat, maar wel jammer dat Jeux Interdits gezakt is (en onder Crank staat). Inside Llewyn Davis had ik ook graag hoger gezien, wat mij betreft zijn er in de 2010's maar 20 films gemaakt die ik beter vond, en hij zou nog wel eens kunnen stijgen bij herziening.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Jammer dat Trouble Every Day niet wat hoger gekomen is, maar de enorme daling van Fear and Loathing stemt mij dan wel weer intens gelukkig.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Pieter Montana wrote:

(quote)

Was dat niet Reinbo's favoriete film destijds?

Nee, dat was Apocalypse now. Wel al sinds jaar en dag van starbright boy.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Wow! Net als in de vorige editie's is ook hier het begin van de lijst heel anders dan vorig jaar. Enkele verrassende entry's, enkele "hoe zijn deze films (opnieuw) in deze lijst beland" titels en ook een hoop mooie tips alweer opgedaan. Blijft toch leuk, de MM top 1000.

Snel maar eens op zoek naar Qing Shao Nian Nuo Zha (1992)

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Best wel aantal films die een plek of 400 geduikeld zijn.

• 31144 messages
  • 5447 votes

De grootste dalers zitten dan ook beneden.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Ben benieuwd wat er allemaal voor in de plaats komt. Ook een aantal films die opnieuw in de lijst zijn gekomen (From Dusk Till Dawn!).

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

IH88 wrote:

Ben benieuwd wat er allemaal voor in de plaats komt.

Heel. Veel. Marvel.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Op een gekke manier ook wel blij voor American Pie. Toch wel jeugdsentiment en echt ontelbare keren gezien. De Stiffmeister, Nadia, Vicky, Stifler's Mom, taart, Jason Biggs, Eugene Levy als Jim's Dad, Michelle etc. Die goede ouwe tijd .

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Heel. Veel. Marvel.

Endgame of Infinity War. Of Allebei . Winter Soldier? Civil War? Gaat allemaal niet gebeuren hoor. Guardians wel (net zoals in 2017). Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

IH88 wrote:

(quote)

Endgame of Infinity War. Of Allebei . Winter Soldier? Civil War? Gaat allemaal niet gebeuren hoor. Guardians wel (net zoals in 2017). Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Ik verwacht sowieso alle vier Avengers, twee Captain America's en Logan wel terug te zien.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Ik verwacht sowieso alle vier Avengers, twee Captain America's en Logan wel terug te zien.

Serieus? Aan de andere kant had ik ook totaal niet verwacht dat Rogue One en The Last Jedi erin zouden staan, dus misschien heb je gelijk.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

IH88 wrote:

(quote)

Serieus? Aan de andere kant had ik ook totaal niet verwacht dat Rogue One en The Last Jedi erin zouden staan, dus misschien heb je gelijk.

Nou ja, het is niet zo dat ik een benul heb van wat nodig is voor een notering en welke users ze hebben ingezonden. Maar ik ging er wel voor het gemak van uit.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Infinity War heeft wel kans om erin te staan.

En vooral into the spider verse.

Warp

• 963 messages
  • 3045 votes

Eerste nominatie van mijzelf gespot: Trouble Every Day. Mooi om die terug te zien.

The Bubble en Almost Famous gaan vast op de kijklijst, die zien er goed uit.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Tot dusver...

• 31144 messages
  • 5447 votes

De interactie tussen de actrice en haar huisdier bij Teströl és Lélekröl is anders wel boeiend.

Warp

• 963 messages
  • 3045 votes

Salò, nice

SimonSav

• 337 messages
  • 3414 votes

Almost Famous (2000) flinke klappen gehad zeg

Le Cose Che Restano (2010) vond ik trouwens ontzettend mooi maar die zie ik toch echt meer als een serie en ga die dus niet in mijn filmlijst zetten.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Laatste tien films veel tips opgedaan. Lazarro, Nocturama, Holy Motors, Death in venice. Ik had On Body and Soul zelfs nog hoger verwacht. Als ik een top 500 had gemaakt, dan ware. The devil’s advocate en Apocalypto er wel in gestaan.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

On body and soul dat is toch zo een grijze muis film dat je die onthoudt voor je toplijst. Moet je wel heel saai zijn zeg.

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

Nocturama, Dat is nog eens een verrassing.

stephan-0115

• 1358 messages
  • 2200 votes

Bij de eerste 50 al direct mijn nummer 2 (Le Cose Che Restano) en nummer 5 (Morte a Venezia) uit mijn top10 tegengekomen. Misschien volgende editie toch maar zorgen dat ik een lijstje in kan leveren en er tijd voor maken.. jammer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.