- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Heb je daar tijd voor met de deadline 
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Poeh hee.
Wat een bevalling. Uiteindelijk héél erg op gevoel en het confronteerde me vooral met hoe mijn smaak verandert. Heb sommige films van 4,5* gevoelsmatig ergens onderaan bungelen en een handvol 3* en 3,5* toch opgenomen omdat ik denk dat ik die nu veel beter zou waarderen. Een vat vol wispelturigheid ben ik.
Oh en Film Pegasus: het is uiteindelijk een top 503 zie ik nu, maar die laatste drie mag je wegstrepen. Door snelle toevoeging van een paar recente films.
SimonSav
-
- 337 messages
- 3414 votes
Paris Est à Nous (2019) staat bij mij ook op 4* maar traditioneel neem ik midden in een filmjaar nog geen enkele film uit dat jaar mee in een toplijst
Zal dus voor de volgende editie zijn.
Enkel voor Di Qiu Zui Hou De Ye Wan (2018) heb ik een uitzondering gemaakt omdat ik die helemaal aan het begin van het jaar had gezien.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Heb je daar tijd voor met de deadline
Ja, neen, nu doe ik geen aanpassingen meer. Ik denk dat ik gewoon the avengers nog eens ga kijken deze avond. Dan heb ik me een avondje geamuseerd en heb ik achteraf geen spijt van "oh ik heb deze film nu juist gezien, en ...".
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ook al ingeleverd dan, of wacht je daar toch wel mee 
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ook al ingeleverd dan, of wacht je daar toch wel mee
Al een paar dagen ingeleverd, ik heb nu 261 films (ja ik haat niet ronde getallen) op de lijst, maar ga het zo laten. Heb met Darbareye Elly en Good Time al twee aanpassingen gedaan in mijn lijstje.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5071 votes
Er gaat dit jaar geen lijstje van mij komen. Ik was het een beetje vergeten en zie dat de deadline vandaag al is. Ik heb minstens een dag of drie nodig voor een lijstje. Dus ik sla over.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Er gaat dit jaar geen lijstje van mij komen. Ik was het een beetje vergeten en zie dat de deadline vandaag al is. Ik heb minstens een dag of drie nodig voor een lijstje. Dus ik sla over.
Dat is slecht nieuws voor meerdere van mijn grote favorieten. 
TheBunk
-
- 746 messages
- 3093 votes
Zeker jammer...
Ben die van mij as we speak aan het afronden. Mag ook nog net na middernacht toch?
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Jammer dat desondanks toch zovelen de deadline gemist hebben, spijtig.
TheBunk
-
- 746 messages
- 3093 votes
Mag de hele nacht nog zei Pega.
In dat geval kijk ik nog even een Lav Diazje
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
TheBunk
-
- 746 messages
- 3093 votes
Ennnn, verstuurd. Om 1 voor 12.
500 stuks, van Malick tot Peckinpah en daar dan nog wat tussen
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Dat deed ik wel eens met mijn essays in de studententijd, TheBunk 
Ik denk overigens niet dat onze organisator lijstjes die binnenkomen voor hij weer fruitig is morgen, gaat weigeren.
Hier kunnen natuurlijk geen rechten aan worden ontleend. #justsaying #pegasusboss
Night's Watch
-
- 1212 messages
- 1200 votes
Ik heb er 500 ingeleverd en slechts een kleine 10% daarvan (49 films) komt uit dit millennium.
Bij mijn zijn 160 van de 260 films uit 2000 of later maar er staan er slechts 30 van in de top 100 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ondertussen terug uit Graspop. Maandag beginnen met de laatste lijsten te verwerken. We hebben alvast het aantal van vorige editie overtroffen. Een succes dus. Maar op het eerste zicht ontbreek ik wel enkele vaste namen die gewoonlijk wel meedoen. Ik was al in april begonnen met iedereen warm te maken, dus ik hoopte dat het daarmee voldoende geweten was. Al kan het zijn dat sommige mensen geen zin of tijd hebben natuurlijk.
Maar iedereen kan binnen een korte tijd genieten van de top 1.000. Of je nu een lijst hebt bezorgd of niet. Er komt een apart topic voor, zoals bij de vorige edities. Enkel voorzien voor de lijst, discussies kunnen hier dan verder gevoerd worden. De link zal in de beginpost komen en ik zal het hier ook nog wel laten weten. Iedereen bedankt alvast om een lijst op te maken. Voor mij is het vele dagen puzzelen om alles in elkaar te krijgen, maar zonder jullie lijsten hadden we geen top 1.000 natuurlijk.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Mooi dat we het aantal van 63 hebben overtroffen. En top ook dat er veel nieuwe mensen meedoen. Ben benieuwd!
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
En jammer inderdaad dat starbright boy geen lijst inlevert. Maar als Apollinisch hem iets later mag inleveren... 
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Toch blijf ik het vreemd vinden dat als je vanaf 12 april !!!!!!!! de tijd hebt om een lijst in te leveren dat er dan op 24 juni clementie moet zijn ???
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Toch blijf ik het vreemd vinden dat als je vanaf 12 april !!!!!!!! de tijd hebt om een lijst in te leveren dat er dan op 24 juni clementie moet zijn ???
Het is ook wel onoplettendheid denk ik. Ik kwam het topic ook 31 mei pas bij toeval tegen terwijl ik wel eerder getagd was.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dat zal je altijd wel hebben. Ik ga mensen hiervoor geen aangetekende brief sturen he. 
Ik heb mensen getagd en getracht het topic regelmatig in beeld te houden met weetjes en zo. Wie na 3 maanden het topic gemist heeft, is hopelijk nog op tijd om de top 1.000 zelf op te pikken.
En het is nog veel te vroeg, maar als ik tijd en zin heb en er is hier nog animo voor komt er misschien wel een volgende top 1.000 in 2021. 
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Ik denk dat er genoeg animo is voor een nieuwe top in 2021. Als je nu al ziet hoeveel nieuwe mensen er mee doen, hoeveel mensen er opnieuw meedoen, en hoeveel mensen er nog hadden mee kunnen doen.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
PBtje sturen volgende keer kan ook best helpen. Ik denk dat niemand je dat kwalijk neemt als je dat volgende keer doet.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
We zullen eerst deze editie tot een goed eind brengen. 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
Vind dit een fantastisch initiatief, maar dit jaar wegens tijdsgebrek (getuige ook het lage aantal films die ik kan kijken de laatste tijd) helaas geen lijst kunnen maken...
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Geen probleem, ik kan me voorstellen dat er wel wat tijd in kruipt om een lijst te maken (moet je mij niet vertellen). Hopelijk haal je wat inspiratie uit de eindlijst en komt er terug tijd om films te zien. 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
Geen probleem, ik kan me voorstellen dat er wel wat tijd in kruipt om een lijst te maken (moet je mij niet vertellen). Hopelijk haal je wat inspiratie uit de eindlijst en komt er terug tijd om films te zien.
Heb zelfs Graspop moeten missen dit jaar. Hopelijk was het weer tof dit jaar, maar daar twijfel ik niet aan! Je moet er wat voor over hebben als je een trouw organiseert begin juli. Hobby's staan op een laag pitje...