• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

MovieMeter top 1000 project - Editie 2019

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Film Pegasus wrote:

Ik hoop dat Zwolle84 dat niet weet.

Ik weet zelfs al dat we een nieuwe nummer 1 hebben.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Ik weet zelfs al dat we een nieuwe nummer 1 hebben.

Geef de fans van Tree of Life nog wat meer hoop.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Film Pegasus wrote:

(quote)

Geef de fans van Tree of Life nog wat meer hoop.

Ik zie het ook nog wel gebeuren dat door een verschoven komma'tje La Vie d'Adèle opeens op 1 staat.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Best een lekker rijtje films dat laatste blokje. Mijn liefde voor Kill Bill: Vol. 2 is wel weg.....

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

John Milton wrote:

(quote)
Eigenlijk ben ik wel benieuwd, je hebt niks gepend bij die film. Wat haat je er zo aan? Ik kan me zeker redenen indenken om het niet goed te vinden of matig, maar om het te haten, niet direct.

Haat is misschien een wat overdreven reactie . Ik weet niet wat het is met Good Will Hunting. Iets van deze film wekt een bepaald gevoel in mij. En dat is meer irritatie dan dat ik het goed vind. Op een of andere manier kan ik deze film gewoon niet uitstaan. Dat begint al met Matt Damon. Een acteur waar ik helemaal niets mee heb. Robin Williams doet het aardig. De film moet het vooral hebben van het verhaal en de dialogen. Daar kon ik ook niets mee. Kwam op mij totaal niet naturel over. Vooral geforceerd. De NSA scene is daar een goed voorbeeld van.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Beetje saaie degelijkheid in de laatste paar blokjes.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Zo, Martyrs maakt me daar even een comeback.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Paar dagen terug nog Le Conseguenze dell'Amore herkeken. Ik verwachtte een (grote) stijging, maar mijn 3,5* blijft staan. Het middenstuk boeit me te weinig. Wel een prachtige soundtrack.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Voor de liefhebbers van Tarkovsky trouwens, in september komt de hele reeks in Lab111 (Amsterdam) naar het grote scherm: Transcending Time: The Films Of Andrei Tarkovsky – LAB111

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Martyrs en Cloverfield .

SimonSav

• 337 messages
  • 3414 votes

Cloverfield bereikt zijn hoogste positie ooit

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Deze animatie vind ik wel goed, OH.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Ik zie geen animatie? Enkel een tekenfilmpje.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Laatst Manchester by the Sea gezien. Erg fijne film. Eentje die bij herziening wel wat zou kunnen stijgen. Jammer van de daling in positie van enkele van mijn favorieten. Wel een mooie opmars van Zodiac

Blade Runner 2049 staat aankomende week op het programma. Ik denk dat die 160+ minuten wel een hele kluif gaat worden.

Lijst is bij

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Dit lees ik als: 'Ik zie geen tekenfilmpje? Enkel een tekenfilmpje.'

• 31148 messages
  • 5448 votes

Zwolle84 wrote:

Deze animatie vind ik wel goed, OH.

Animaties laat je links liggen, maar een tekenfilm op kindermaat vind je dan wel goed? Rare jongens die romeinen...

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Dit lees ik als: 'Ik zie geen tekenfilmpje? Enkel een tekenfilmpje.'

Dan lees je niet goed

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ja, het heerst.

Brave-Neo

• 607 messages
  • 1826 votes

DVD-T wrote:

Laatst Manchester by the Sea gezien. Erg fijne film. Eentje die bij herziening wel wat zou kunnen stijgen. Jammer van de daling in positie van enkele van mijn favorieten. Wel een mooie opmars van Zodiac

Blade Runner 2049 staat aankomende week op het programma. Ik denk dat die 160+ minuten wel een hele kluif gaat worden.

Lijst is bij

Die 160+ minuten zijn voorbij voordat je het weet.... en zet ook vooral het geluid flink hoog!

• 31148 messages
  • 5448 votes

Straks nog 1 blokje zodat we morgen met de top 100 kunnen beginnen. Dan komen de films per 5 om het spannend te houden.

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

Still van Inland Empire.

Blue Velvet lager dan ooit, maar wel voor het eerst in mijn lijst na herziening op 35mm eerder dit jaar. Was verbaasd over hoe veel van Twin Peaks er al in zit.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Veel van mijn favorieten zijn aan het stijgen, ben benieuwd wat er gaat veranderen in de top.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Maar wel een geliefd tekenfilmpje, blijkt steeds weer.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Brave-Neo wrote:

(quote)

.... en zet ook vooral het geluid flink hoog!

Haha. Dank voor de tip. Zullen de buren blij mee zijn

madmadder

• 371 messages
  • 3054 votes

Mijn nr. 1 is langsgekomen. Mooi plekje zo, kon me van de vorige edities niet herinneren dat-ie zo hoog stond. Zou leuk zijn als mijn nr. 2 er nu eens met de winst vandoor zou gaan, maar 2001: A Space Oddyssey heb ik zelf ook hoog staan dus dat zou ik ook prima vinden. Of The Tree of Life, zou ook fijn zijn. Eigenlijk vind ik alles wel prima.

Ome henk

• 30 messages
  • 0 votes

De Noorderlingen komt nog wel denk ik, Ludo92.

Raar dat Brimstone er niet in stond in 2017 (ben fan van Martin Koolhoven sinds die film, hopelijk komt er snel meer), wat hadden de mensen die toen een lijstje inleverden een slechte smaak zeg (geintje).

Steeds meer films uit mijn lijst komen voorbij, misschien haal ik de 100 nog.

Ik trek wel een beetje de schuld op me dat Avatar zo hoog staat, die hoort echt niet op 36 te staan. Sorry allemaal!

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Best wel aantal films uit de top 100 geduikeld. Apart om te zien dat de meeste star wars films best goed stegen en Empire strikes back juist iets daalt.

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

Mooi dat Cloverfield blijft stijgen. Mag wel in de top-100 staan. De laatste blokjes zowat een kwart van mijn top-100 gepasseerd. Before sunset stond wel erg hoog vorige keer.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Mooi dat The Exorcist en Jaws zijn gestegen. Sommige oudjes doen het wel goed. Before Sunset, There Will Be Blood en Lost in Translation krijgen wel klappen zeg. Jammer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.