- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
SimonSav
-
- 337 messages
- 3414 votes
Ligt het aan mij of hebben we Van Sant sowieso niet heel vaak gezien in deze lijst? Vraag me af op hoeveel punten een Paranoid Park (2007) bijvoorbeeld is geëindigd. Toch zo'n film waarvan ik dacht dat ze wel een grotere groep fans had.
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Elephant krijgen we nog wel denk ik. Of was die al geweest? Trouwens weer een verrukkelijk blokje met een aardige stijging van Possession. Verder ook fijn Antichrist en die Greenaway waarvan ik geen zin heb om de naam te typen.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Any Way the Wind Blows. Vind het zelf niet zo'n heel geweldige film. Toch herinner ik met nog altijd die heerlijke zomerse sfeer en de fijne muziek.
Totoro moet ik echt snel eens gaan herzien. Possession ligt hier al eeuwen klaar.
Good Will Hunting is een van de weinige films die ik echt haat.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Er zijn weinig films die ik echt haat. Good Will Hunting is een van die weinigen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik vind het vooral een heel anonieme film. Ik zie dat er een score van me bij staat, maar kan me er niets van herinneren.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Er zijn vast heel goede redenen om het niet te doen (al is het maar vanwege de hoeveelheid werk), maar ik gooi het toch even in de groep: Is het mogelijk om de meest recente top 1.000 als échte toplijst op te nemen? Dus onder het kopje Toplijsten in het hoofdmenu. Het grote voordeel voor mij zou zijn dat je dan vanuit een film zelf kunt zien dat ie erin staat, bijvoorbeeld als hij is toegevoegd aan een streamingdienst en je wilt checken of het iets is.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Ligt het aan mij of hebben we Van Sant sowieso niet heel vaak gezien in deze lijst? Vraag me af op hoeveel punten een Paranoid Park (2007) bijvoorbeeld is geëindigd. Toch zo'n film waarvan ik dacht dat ze wel een grotere groep fans had.
Milk 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Gerry is al langs geweest.
Mooie blokjes hoor! Wel jammer dat Totoro en 5 Centimeters hun Top 100 positie verliezen. Dat de Aziartische cinema de volgende keer maar weer in de lift mag zitten.
Maar maak mij zorgen dat Gladiator, The Green Mile etc. nog niet zijn langsgekomen. Als dat het niveau is wat we na willen streven......
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Ik begin me zorgen te maken of sommige gebruikers hun trauma's kunnen verwerken na deze top1000. 
Is er nog wat nazorg voor wie het nodig heeft, Film Pegasus? 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik begin me zorgen te maken of sommige gebruikers hun trauma's kunnen verwerken na deze top1000. 
Is er nog wat nazorg voor wie het nodig heeft, Film Pegasus?
Filmpje kijken helpt altijd. 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Dat zou je denken inderdaad, maar de gevolgen zijn natuurlijk niet te overzien mochten ze per ongeluk een 'mainstream' film opzetten! 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Je moet af en toe buiten je comfortzone komen he. 
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
2 top tien films in 1 blok nu, en allebei vallen ze uit de top 100.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Dat zou je denken inderdaad, maar de gevolgen zijn natuurlijk niet te overzien mochten ze per ongeluk een 'mainstream' film opzetten!
Mainstream filmpje kijken is niks, maar dat fanboy gejengel achteraf als je er wat negatiefs over durft te zeggen! Ik heb ondertussen al een zolder vol aan bingokaartjes.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Onder andere met redenen waarom ik een film eigenlijk niet had mogen zien en welke andere redenen ik had om een film wél te zien 
Review complaint bingo!
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Lijst bij. Fijn, gevarieerd blokje wel!
Wat staat L.A. Confidential hoog zeg. Prima film verder, maar dit verbaast me wel wat.
643/830 trouwens, zit je nog comfy in mijn luwte OH, of ga je demarreren (of hoe het ook heet)?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
639 … al heb jij wel een klein voordeel bij de "bekendere toppers" denk ik. Maar ik laat me nog niet kennen, meter per meter 
Lijkt me wel dat ik iets hoger ga uitkomen dan bij de andere lijsten. (787 / 778 / 779)
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Hmm, drie zesjes, een vier en een drie in dit blok.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
639? Ik ga gelijk Dogville, Inland Empire, Banshun en Post Tenebras Lux kijken. Achter elkaar!
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
622 hier. Het verschil lijkt vrij constant.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Hmm, drie zesjes, een vier en een drie in dit blok.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Nee joh, dikke 8. Platoon een 4 en Lilja een 3.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Ik las het verkeerd, maar ik bedoelde inderdaad een 8 (4*).
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik las het verkeerd, maar ik bedoelde inderdaad een 8 (4*).
Oh ja, ik bedoelde in rapportcijfers. Twijfelachtig blok door mijn ogen, ondanks twee hoge scores.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
180-171: 4 - 4,5 - 4 - 4,5 - 4 - 4 - 4,5 - 4 - 4 - 4
Kom ik op uit. Mag ik niet twijfelachtig noemen, denk ik. 
Wat zijn die 3/10 en 4/10, durf ik dat te vragen? (en jij te antwoorden?)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
639? Ik ga gelijk Dogville, Inland Empire, Banshun en Post Tenebras Lux kijken. Achter elkaar!
Is goed, neem jij wat maar lange films, zal ik er wel een paar van 90 minuten uitvissen