- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- onafzienbare films: de lijst
onafzienbare films: de lijst
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Als ik eenmaal als een gefrustreerd hoopje ellende mezelf door de film loop te worstelen, terwijl erg genoeg andere bezigheden te bedenken zijn, zal ik hem niet uitkijken ook!
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Zelf zou ik eigenlijk nooit welopen bij een film omdat ik hem slecht vind. Snap ook niet dat zoveel mensen dat doen.
Omdat mijn vriendin niet wou blijven ben ik weggelopen bij:
- Serenity
- (hier mis ik nog een film, waar ik even niet op kan komen)
Omdat ik snel een trein moest halen wegens omstandigheden:
- Ja zuster, Nee zuster
- The League of extraordanary Gentlemen (grote storm, en moest zsm wegwezen omdat de treinen zouden stoppen met reiden. Lukte achteraf niet, toen Amsterdam CS half uit elkaar viel)
De enige films in wederzijds overleg met mijn vriendin die ik dan wegens de film zelf verliet:
- American Sweethearts (meer omdat we pas 15 min. na aanvang de zaal inkwamen)
- Bride and Prejudice
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Meestal kijk ik alles af, maar bij sommige films lukte het me niet. Moet ik wel zeggen dat ik veel strenger ben als ik iets slechts afkijk.
-Moulin Rouge, dat irritante gedraai met die camera en dat foute gezang.
-Met enorm veel moeite het irritante Dancer in the Dark afgekeken.
-Met heel veel bezwaren het absurde idiote einde van La Vita e Bella gezien. (moet er nog steeds om kokhalzen) excusez.
-Costa met heel veel moeite niet afgezien. Multitasking was de redding 
-Door de nooduitgang ontsnapt tijdens Catherine Breillats film.
- Handbikermovie bleek zo saai dat we schuddend en al na een half uurtje de zaal diende te verlaten.
Ach ieder heeft dat wel eens 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Dus al bij al heb je 3 van de 5 films die je noemt toch wel uitgekeken ? 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Zoals gewoonlijk overdrijf je weer...
Ik lees er twee.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Zoals gewoonlijk overdrijf je weer...
Ik lees er twee.
Costa is een twijfelgeval, gezien het "multitasken" 
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Gisteravond 'Rabbits' gedraaid.
Na 3 van die filmpjes had ik het wel gezien.
Vanavond maar eens in de herkansing doen, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
Eens even denken...
Ik loop nooit weg uit de bios. zonde van het geld.
Ik heb King Kong halverwege stop gezet en ben de volgende dag verder gaan kijken het begin was zo saai.
Ik ben in slaap gevallen tijdens american beauty en dat had niets met moeheid te maken.
Ik heb the great wave uitgezet omdat het een duitse film was die engels nagesinchroniseert was. Bah ik hou daar niet van.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Krijg je bij jouw bioscoop geld terug als je de film uitzit?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Bij Kill Bill ben ik binnen een kwartier kokhalzend naar het toilet gerend, en daarna niet meer teruggekeerd. Te walgelijk...
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Verschillende films, maar misschien wel de ergste: Instinct.
kort0235
-
- 605 messages
- 480 votes
Even goed nadenken....
In de bioscoop heb ik alle films afgezien, ook al waren ze minder.
Op DVD of VHS verschillende niet afgezien, door slechte kwaliteit, saaiheid of teveel geweld:
Dancer in the dark
Waterworld
Tim (1 euro bij Blokker, wat een draak van een film!)
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
Krijg je bij jouw bioscoop geld terug als je de film uitzit?
Nee maar ik heb al een kaartje gekocht. 
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Ja maar je verplicht jezelf dus een baggerfilm uit te zitten enkel omdat je een kaartje gekocht hebt? Dan ben je én je geld én je tijd kwijt.
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Mission Impossible 2 is in mijn ogen een gigantische flop
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
Ja maar je verplicht jezelf dus een baggerfilm uit te zitten enkel omdat je een kaartje gekocht hebt? Dan ben je én je geld én je tijd kwijt.
Ja want er zijn genoeg films waarvan ik het begin slecht vind. Als je dan wegloopt heb je misschien toch een goede film gemist.
Bijvoorbeeld met King Kong. Thuis heb ik hem halverwege stopgezet. Dit zou in de bios een moment zijn dat je besluit weg te lopen. Maar vanaf het moment dat ze op het eiland zijn is het een hele goede film.
Daarnaast ga ik bijna nooit naar de bios en als ik ga is het een film waarvan ik al bijna zeker weet dat ik hem goed ga vinden.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Mission Impossible 2 is in mijn ogen een gigantische flop
In de ogen van de maatschappij niet. 
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Ja want er zijn genoeg films waarvan ik het begin slecht vind. Als je dan wegloopt heb je misschien toch een goede film gemist.
Bijvoorbeeld met King Kong. Thuis heb ik hem halverwege stopgezet. Dit zou in de bios een moment zijn dat je besluit weg te lopen. Maar vanaf het moment dat ze op het eiland zijn is het een hele goede film.
Daarnaast ga ik bijna nooit naar de bios en als ik ga is het een film waarvan ik al bijna zeker weet dat ik hem goed ga vinden.
Ik snap het wel, maar ik ben het niet eens met dat als je een film thuis afzet, dat in een bios het moment zou zijn om weg te lopen. De drempel voor dat laatste ligt volgens mij veel en veel hoger.
Ik ben overigens ook nog nooit weggelopen uit een bios, en ook om de reden dat ik altijd wel een beetje op zoek ga naar een film die me toch wel wat lijkt. Dan kan hij tegenvallen, maar nooit zoveel dat ik zou weglopen.
Alleen de twee keer dat ik naar een sneak ging, was ik wel bijna weggelopen. Naar een sneak ga ik dan ook niet meer.
gideonvdb
-
- 1795 messages
- 0 votes
king kong, nog wel in de bios, was gewoon in slaap gevallen zo saai, de tweede anderhalf uur thuis nog wel herkeken, klein beetje spijt heb ik wel achteraf ,want het tweede gedeelte was wel ok en in de bios waarschijnlijk nog beter dan ok, maar het eerste anderhalf uur pfffff.
Lis
-
- 232 messages
- 3255 votes
Braindead! Ik moest ervan over mijn nek en heb de film meteen terug gebracht naar de videotheek.Nét op tijd,kon ik snel een andere film meenemen 
tikoesje
-
- 82 messages
- 23 votes
Nog nooit naar de bioscoop in de arena geweest ...ga ik er eindelijk heen.... Krijg Matrix reloaded te zien en m'n ogen vielen dicht 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
In principe kijk ik films altijd in zijn geheel, maar bij Kasaba kon ik dat gewoon niet. Die vond ik zo vervelend en leeg dat ik me na een half uur compleet gemarteld voelde. Toch maar uitgezet.
Miss Daisy
-
- 321 messages
- 2291 votes
2001 space odyssey
Al drie keer beginnen kijken en na één uur lig ik in slaap.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
- Be Cool
- Lost in Translation
- Alexander
- Elizabethtown
en nog vele anderen.
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Ik kijk altijd alles uit, hoe slecht ook. Hooguit zet ik thuis eens een film af wegens vermoeidheid o.i.d., maar dan kijk ik hem de volgende dag af.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Idem, behalve dat ik films nooit verspreid over meerdere dagen zal kijken.
Catch-22 heb ik uitgezet, omdat ik A. heel moe was B. de film zo laat kwam en ik de volgende dag vroeg eruit moest en C. omdat de film van zichzelf al erg lang duurt.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
King Kong heeft gewoon een rustig opbouwende inleiding. Veel mensen stoppen de film omdat ze de inleiding saai vinden of oninteressant. Heb ik een behoorlijke hekel aan. De inleiding bouwt de film op en zorgt dat je de achtergrond van het verhaal en de personages komt te weten. Mensen willen te snel actie. Ga gewoon rustig zitten en wees niet zo gehaast.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
En wat nu als mensen niet geïnteresseerd zijn in de achtergrond van het verhaal en de personages ? Zit je daar niet gehaast naar een hoop oninteressante nonsens te kijken. Een mens kan zijn tijd doorgaans beter besteden