- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- onafzienbare films: de lijst
onafzienbare films: de lijst
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
- The big white
- Good Will hunting
- Dances with wolves
- Alone in de Dark
- Mr. and Mrs. Smith
- Bewitched
- War Of The Worlds
- Kingdom Of Heaven
- Flashdance
Ik heb ze uiteindelijk wel allemaal een keer uitgekeken, behalve war of the worlds.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Land of The dead haha was echt niks aan.
Ik ben ondertussen maar andere dingen gaan doen.
Halverwege Land of the Dead ben ik ook gestopt, had er toen al een movie-marathon opzitten en om half 4 's nachts vond ik de film ook niet heel boeiend meer. Wil deze film nog wel een keer uitkijken.
3 films heb ik afgezet omdat ik ze té slecht vond, namelijk: Cerro Torre: Schrei aus Stein, Out for a Kill en FeardotCom.
Bij meerdere films ben ik in slaap gevallen(vaak vanwege vermoeidheid) maar daar stem ik dan ook niet op.
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Ben één keer uit de bioscoop gelopen tijdens de sneak preview. Na drie kwartier Crocodile Dundee in Los Angeles had ik er genoeg van.
Van Helsing heb ik ook niet afgekeken, draak van een film.
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 messages
- 76921 votes
Ik kijk alles uit.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Kan mij ook niks herrineren wat ik niet heb afgekeken. Enige gevallen was door een stroomstoring of doordat de film niet helemaal volledig was opgenomen.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Shark Tale kon ik niet uitkijken vanwege krasjes op de DVD...
The Contender
-
- 439 messages
- 104 votes
Kben nog nooit weggelopen tijdens een film. Wil hem wel gewoon afkijken ook al zou die eventueel tegenvallen.
Toen ik een tijd geleden naar de sneak ging en daat The Hills Have Eyes te zien kreeg, dachten veel mensen er anders over. Er liepen echt veel mensen weg. Sommige zelfs nog 5 minuten voor het einde.
Zelf wil ik dan toch altijd weten hoe de film afloopt enz. Zonde om weg te lopen...
Tich
-
- 130 messages
- 176 votes
Ik ben maar één keer weggelopen uit de bios, dat was bij Crouching Tiger, Hidden Dragon.
Verder heb ik laatst Airheads uitgezet na een half uur, He-man: Hero of the Universe heb ik welgeteld 12 min 47 sec volgehouden, en vroeger heb ik een paar Ben Stiller films uitgezet. Dan doe ik niet meer. Nu kijk ik ze bij voorbaat al niet meer.
saya
-
- 27 messages
- 51 votes
The Cube.
dat mannetje werdt doorgezaagd door alle blokjes en ik kreeg zo'n naar gevoel dat ik daarna gelijk iets anders ben gaan doen waar ik weer wat vrolijker van werd.
Schijnt onder horror/science fictionliefhebbers trouwens wel een hit te zijn..
M'n vriend vindt hem namelijk geweldig, ach ja...
Chavez
-
- 112 messages
- 198 votes
The Polar express. Ik zag hem in de bios, wat een weggegoid geld zeg! Gewoon te saai voor worden, ik weet dat veel het niet met me eens zullen zijn.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Even nadenken hoor...
Holiday In the Sun wat een walgelijke film met die Olsen Twins.
Deep In the woods.
En The Thing dat vond ik dus ook echt niks, maar voor de rest gebeurd het niet zo heel snel.
BlueSword
-
- 1725 messages
- 0 votes
eyes wide shut viel ik in slaap, ook voor het eerst.
LaCaméraStylo
-
- 266 messages
- 368 votes
The Avengers
8 Femmes, maar dat komt omdat ik een beetje een hekel heb aan musicalachtige taferelen en ik niet in de juiste stemming was, misschien moet ik deze nog een keer proberen. Misschien ook niet.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Taxi driver
Het begin wat saai, maar ben later gaan slapen
Alwin_
-
- 104 messages
- 522 votes
Hoe kan je films als the Big Lebowski en Taxi driver niet uitzitten???
Wel toevallig dat precies beide films in mijn top-10 staan.
De film die ik niet uit kon zitten is; Brothers in Arms
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Gisterenavond Moonfleet voor de helft gezien, was al best moe, en het was zo saai dat ik het maar afgezet heb.
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Day Without a Mexican
na 10 minuten uitgezet. Ik doe dit bijna nooit - ik denk dat dit de laatste was, en het was meer dan een jaar geleden.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Practical Magic, Instinct (eerder al genoemd) en Happiness. Waar de eerste 2 films gewoon ronduit slecht zijn werd ik van de laatstgenoemde film bijna deprissief tijdens het kijken. Dat is toch echt niet de bedoeling!
Later heb ik de films wel afgekeken (soms met af en toe zappen).
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Als ik bij een ervaring totaal depressief doet is dat voor mij een teken dat de film echt wat met mij doet in positieve zin. Maar voor jou dit geval niet.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Nee ik kijk films om mij te amuseren. Een treurige film kan mij best amuseren, maar Happiness vond ik gewoon fout en eng; vooral ook dankzij het gebrek aan een luchtige ondertoon (wat prima samen kan gaan bij dergelijke films).
papapatat
-
- 2 messages
- 0 votes
Veel. Ik ga graag weg, 15 tot 30 minuten voor het einde van een film. Vaak vind ik het einde van een film een spoiler dus dan liever lekker in de rush blijven en heel lekker rustig naar buiten lopen.
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Veel. Ik ga graag weg, 15 tot 30 minuten voor het einde van een film. Vaak vind ik het einde van een film een spoiler dus dan liever lekker in de rush blijven en heel lekker rustig naar buiten lopen.
Ik beschouw mezelf als een redelijk weldenkend persoon met een flinke dosis inlevingsvermogen maar hier snap ik dus werkelijk helemaal niets van. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Whehe, het is inderdaad een vreemde methode van film kijken. Het kan, maar om nou elke film zo op deze manier een open einde te geven? Bleg!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Driller Killer na een uur uitgezet.
Lord of the rings deel 2 na een uur in slaap gevallen.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ik moet nog aan de derde etappe beginnen bij Pierrot le fou.