• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.656 votes
Profile

Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2863 votes

Wat is daar dan zo irritant aan? Of bedoel je de manier waarop de film vordert? Ik vind het verhaal eigelijk best goed. Kan me eventueel voorstellen dat je je zou ergeren op de manier waarop het is gefilmd, maar ook dat vind ik erg cool. De film hoeft van mij ook niet zo'n hoog cijfer te krijgen, maar onder de 3,0 vind ik toch echt overdreven.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

orbit wrote:

Die andere van hem vond ik eigenlijk amper leuk, slechte bijrollen en teveel op het 'coole' puberaspect van de film gespeeld ipv. de comedy. Ritchie is gewoon best goed in comedy namelijk..

Laat ik dat nou echt precies omgekeerd vinden. Lock, Stock vond ik nog wel een aardige misdaadkomedie, terwijl Snatch. juist te veel vervelend geforceerde coolheid heeft. Vind het verschil in waardering van jou ook wel extreem voor twee films die toch niet zo erg verschillend van elkaar zijn.

Edit: al zie ik dat je het enigszins hebt bijgesteld.

martijnd

• 7 messages
  • 149 votes

The Royal Tenenbaums, een van de beste films die ik kan bedenken en eigenlijk ook the life aquatic with steve zissou, allebei van wes anderson.

markie1978

• 597 messages
  • 397 votes

Radio Met Cuba gooding Jr. is erg ondergewaardeerd.]

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2863 votes

What Dreams May Come. Wist niet wat het cijfer hier was en ik was echt verbaasd. Gewoon prima film hoor.

wimpie 0

• 14 messages
  • 15 votes

the lord of the rings trilogie is echt ondergewaardeerd: dat the sawshank redamtion boven LOTR staat is echt niet te begrijpen

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Toch maar even je definitie van 'ondergewaardeerd' bijstellen, aangezien de trilogie, volgens dit lijstje, tot drie van de 20 beste films behoort...

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

wimpie 0 wrote:

the lord of the rings trilogie is echt ondergewaardeerd: dat the sawshank redamtion boven LOTR staat is echt niet te begrijpen

Goh daar noem je ook even wat , SHR is de nummer 1.

Beetje nutteloze dus , deel 1 staat zelfs in de top 10

die Lange

• 228 messages
  • 0 votes

wimpie 0 wrote:

Ik denk dat je LOTR dan niet ondergewaardeerd vindt, maar The Shawshank Redemption overgewaardeerd

knowledge

• 178 messages
  • 0 votes

all the president's men ... beste politieke thriller ooit

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Rocky, Unbreakable, The Omen

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

Ondergewaard zijn Titanic en The Excorsist. Dat zijn twee films die je gewoon in de top 250 verwacht.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Titanic vind ik wel goed staan op 3,5..

wimpie 0

• 14 messages
  • 15 votes

[Ik denk dat je LOTR dan niet ondergewaardeerd vindt, maar The Shawshank Redemption overgewaardeerd

Dat is inderdaad waar.

Ook vind ik Titanic zeer ondergewaardeerd, komaan, een winnaar van 11 oscars en zelf die staat niet in de top-250! Zijn die mensen hier allemaal achterlijk ofzo?!

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Ik heb een 4,5 gegeven hoor

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

wimpie 0 wrote:

Ook vind ik Titanic zeer ondergewaardeerd, komaan, een winnaar van 11 oscars en zelf die staat niet in de top-250! Zijn die mensen hier allemaal achterlijk ofzo?!

Geef even aan wat deze films kwalitatief te bieden hebben, zonder gewonnen oscars, aantal nominaties en gespendeerde budget erbij te betrekken.

Bert1

• 2196 messages
  • 0 votes

Als Titanic bvb: Depp gecast had ipv DiCaprio en als hij wat minder Oscars gewonnen had dan zou hij volgens mij veel meer gewaardeerd worden. Veel mensen verachten nu eenmaal Dicaprio en de Amerikaanse Oscars.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik kan er nog steeds niet bij dat Jurassic Park niet in de top 250 staat. Volgens mij kun je die film niet slecht vinden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

IcU wrote:

Ik kan er nog steeds niet bij dat Jurassic Park niet in de top 250 staat. Volgens mij kun je die film niet slecht vinden.

ik heb dat bij Face/Off (1997) want het is een geweldig verhaal met het verwisselen van gezicht en dat de slechte er dan behoorlijk misbruik maakt.

dat wordt vervolgens perfect vertolkt door twee topacteurs.

ik vind dat deze ook een plek verdiend in de top 250.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

IcU wrote:

Helemaal mee eens.

Gewoon een mijlpaal ik de filmindustrie.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Bert1 wrote:

Als Titanic bvb: Depp gecast had ipv DiCaprio en als hij wat minder Oscars gewonnen had dan zou hij volgens mij veel meer gewaardeerd worden. Veel mensen verachten nu eenmaal Dicaprio en de Amerikaanse Oscars.

Maar de meesten gingen hem verachten door Titanic. Had Depp er in gespeelt, dan werd Depp nu wellicht veracht. Immens populaire films worden altijd wel door een bepaalde groep veracht en iedereen die er bij hoort.

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

Je kan het inderdaad ook vreemd vinden dat Jurassic Park 1 er niet in staat.

wimpie 0

• 14 messages
  • 15 votes

Geef even aan wat deze films kwalitatief te bieden hebben, zonder gewonnen oscars, aantal nominaties en gespendeerde budget erbij te betrekken.

Dat is wel simpel: in deze 2 films zit tenminste verhaal en inhoud en is ook nog eens prachtig geregisserd! Vergelijk de kostuums maar o.a. maar eens met andere films. LOTR is ook grootendeels en Nieuw-Zeelandse productie en geen opgefokte film uit Hollywood! Je moet echt geen film- kenner zijn om te zien dat deze films kwalitatief ongelooflijk zijn!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

ik heb dat bij Face/Off (1997) want het is een geweldig verhaal met het verwisselen van gezicht en dat de slechte er dan behoorlijk misbruik maakt.

dat wordt vervolgens perfect vertolkt door twee topacteurs.

ik vind dat deze ook een plek verdiend in de top 250.

Padrino, El (2004) die hoort er ook bij.

omdat er gewoon lekker veel geweld in zit en damian chapa een goed acteur is net als in bound bij honor.

en hij is er voor geknipt om gangster te spelen zijn houding en uiterlijk is er goed voor.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Kijk! Daar ben ik het nou eens roerend mee eens!

SniPes

• 786 messages
  • 1724 votes

The Piano.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

- Big Fish

- Blow

- True Romance

- Braveheart

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

True Romance is echt zo overgewaardeerd.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Gisteren 2 films met een een 4.5 beoordeelt ondanks dat ze niet in de toplijsten voorkomen.

- Unbreakable

- Open Range

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Wild Wild West. Erg amusante popcornfilm die er erg mooi uitziet. Er zijn wel wat gelijkaardige films die het dubbele van de score halen. Iedereen doet dan ook lekker mee aan de negatieve hype rond de film en gebruikt (soms) de meest waardeloze argumenten om hem toch maar zoveel mogelijk af te kraken. Schandalig!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.