• 179.423 movies
  • 12.316 shows
  • 34.171 seasons
  • 650.204 actors
  • 9.401.271 votes
Profile

Toplijsten (centraal topic)

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Puck. wrote:

Nou ik ga The Godfather een dikke vette 0.5 geven!!!

Jij bent een beetje harteloos dit uur .

kos

• 46726 messages
  • 8880 votes

Ik denk dat Puck snel weg is van deze site.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25174 votes

Dat idee heb ik ook .

Ascari

• 57 messages
  • 0 votes

Ordinary people verdwijnt vannacht ook uit de lijst!

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

moviefreak#1 wrote:

Dat idee heb ik ook .

Heeft hij nou werkelijk waar vanwege dit bericht een ban te pakken?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

nee, meerdere scheldberichten (de grootste oorzaak lijkt me), 0.5 voor de lol uitdelen (een 0.5 voor de abre los oyos omdat ie vond dat vanilla sky beter is en the godfather even een 0.5 omdat ie mij probeerde te irriteren of omdat ie het leuk vond) en meerdere zeur-zeikberichten met veel geschreeuw.

Liwwie

• 151 messages
  • 329 votes

Niet dat het wat uitmaakt.... maar die 0,5 met die van mij maakt samen toch een gemiddelde van 2,75....

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Met Rocco and His Brothers gaat het wel goed komen denk ik. Er is daar genoeg vraag voor (zie: pakketservice) om in de top 250 te komen

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

The Godfather houdt het toch al lang vol op de eerste plek. Waar blijven de fraudeurs?

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25174 votes

Off-topic berichten verwijderd .

Sven Vermant

• 473 messages
  • 4557 votes

basketballerke wrote:

The Godfather houdt het toch al lang vol op de eerste plek. Waar blijven de fraudeurs?

Ja de idioten die een 0,5 voor deze film geven.

Gelijk afvoeren van de site, net zoals degene die Shawshank een 0,5 geven.

Onderhond

• 87627 messages
  • 12899 votes

Want ? The Godfather heb ik nu toevallig nog op 2.5*, maar deel twee verdient wat mij betreft geen kwartster meer dan 0.5*

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Sven Vermant wrote:

(quote)

Gelijk afvoeren?

Ze zouden beter pottenstampers als Sven Vermant van de voetbalvelden afvoeren, het voetbal zou een pak leuker ogen voor de supporters .

Liwwie

• 151 messages
  • 329 votes

Sven Vermant wrote:

(quote)

En zij die Borat een 5 geven ook dan.... Als je het onderbouwd dan mag je elke film die je niks vindt een 0,5 geven....

Liwwie

• 151 messages
  • 329 votes

Onderhond wrote:

Want ? The Godfather heb ik nu toevallig nog op 2.5*, maar deel twee verdient wat mij betreft geen kwartster meer dan 0.5*

Eigenlijk heb je wel gelijk... ik moet 'm ook verlagen... tis bij lange na niet mijn favoriet.....

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5789 votes

Sven Vermant wrote:

(quote)

Zal dus waarschijnlijk een van de weinigen zijn tussen het 0,5 lijstje bij stemoverzicht die deze film waardeloos vond of heb gezien zelfs (over The Godfather)

Nog andere tegenvallers (of niks speciaals) in mijn ogen uit top 250:

- LOTR 1

- Amélie

- The Silence of the Lambs

- Simon

- Forrest Gump

- Taxi Driver

- Eternal Sunshine of the Spotless Mind

- The Notebook

- Psycho

- The Big Lebowski

- Big Fish

- Star Wars

- The Sixth Sense

- Indiana Jones reeks

- Nosferatu

- Beautiful Mind

- Lost in Translation

- The Truman Show

- Christiane F.

Sanderkeuh

• 582 messages
  • 2953 votes

Sanderkeuh wrote:

En The Godfather staat weer aan de leiding.

En nu niet meer.

Bert1

• 2196 messages
  • 0 votes

Neen , The Godfather is ook iets minder toegankelijk als Shawshank.

Spijtig dat het iets mindere Ordinary People gaat binnen komen.

Ook jammer dat T2 flirt met de laatste plaats en dus uit de top 250 gaat vliegen.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

Onderhond wrote:

Ik zie niet hoe je 1 wel redelijk kan waarderen (ik bedoel als je niet van het genre houdt dan kan ik een 2,5 best begrijpen) maar deel 2 een 0.5* kan geven. Ze verschillen namelijk niet heel veel in mijn ogen.(1 heeft een iets betere opbouw maar het acteerwerk in 2 is weer beter)

matthijs_013 wrote:

Zal dus waarschijnlijk een van de weinigen zijn tussen het 0,5 lijstje bij stemoverzicht die deze film waardeloos vond of heb gezien zelfs (over The Godfather)

Nog andere tegenvallers (of niks speciaals) in mijn ogen uit top 250:

- LOTR 1

- Amélie

- The Silence of the Lambs

- Simon

- Forrest Gump

- Taxi Driver

- Eternal Sunshine of the Spotless Mind

- The Notebook

- Psycho

- The Big Lebowski

- Big Fish

- Star Wars

- The Sixth Sense

- Indiana Jones reeks

- Nosferatu

- Beautiful Mind

- Lost in Translation

- The Truman Show

- Christiane F.

Dan moet je ze allemaal maar eens gaan herzien denk ik. Staan er zeker een stuk of 6/7 in je lijst die mijns inziens er echt in thuishoren.

Onderhond

• 87627 messages
  • 12899 votes

Wouters wrote:

Ze verschillen namelijk niet heel veel in mijn ogen.

Ik herinner mij deel 1 als visueel beter. Deel 2 vond ik enorm lelijk. Daarbij kon deel 1 mijn nog boeien in bepaalde scenes, deel 2 totaal niet meer.

Verder ben ik het redelijk eens met het lijstje van matthijs_013 (met uitzondering van Amélie dan).

En nog maar eens zeggen dat de tiplijst met de dag armzaliger wordt. Zelfs films als .Sora kunnen hun plaats er niet verzilveren.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Ik herinner mij deel 1 als visueel beter. Deel 2 vond ik enorm lelijk. Daarbij kon deel 1 mijn nog boeien in bepaalde scenes, deel 2 totaal niet meer.

Verder ben ik het redelijk eens met het lijstje van matthijs_013 (met uitzondering van Amélie dan).

En nog maar eens zeggen dat de tiplijst met de dag armzaliger wordt. Zelfs films als .Sora kunnen hun plaats er niet verzilveren.

Punt 1; fair enough. Kan mezelf er niet helemaal in verplaatsen maar onderbouwd is onderbouwd. Simpel zat.

Punt 2: films als Amelie, Lost in Translation, Psyscho en Forrest Gump zijn topfilms die er wel inhoren maar goed iedereen zijn mening.

Punt 3: Probleem van de tiplijst is dat de mensen die op deze site zitten eerder de wat beter verkrijgbare films kijken dan de wat onbekendere. Gooi .Sora eens in de pakketservice zou ik zeggen .

Pluspunt van de lijst vind ik wel dat zonder die tiplijst ik sommige films waarschijnlijk nooit gezien had. Kan haast niet wachten tot La Peur de la Salaire eind november op R2 dvd uitkomt

Onderhond

• 87627 messages
  • 12899 votes

Wouters wrote:

Gooi .Sora eens in de pakketservice zou ik zeggen .

Net zulke films gaan telkens weer ten onder aan de pakketservice. Toen de film in de tiplijst binnenkwam had hij een gemiddelde van 4*+, momenteel nog amper 3.75.

Daarbij is die DVD mij veel te dierbaar om een beetje te gaan rondsturen. Als je hem toch zo nodig wil zien, hij is wel te vinden. De tiplijst is vooral een verzameling van minder bekende klassiekers en Turkse films geworden. Gelukkig is er nog de Top recent.

Wouter

• 18725 messages
  • 3086 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Ik herinner mij deel 1 als visueel beter. Deel 2 vond ik enorm lelijk..

Je mag mij het verschil uitleggen.

Ascari

• 57 messages
  • 0 votes

ik vind ook dat als men films zoals Shawshank redemption en vooral LOTR 2 en 3 een 0,5 geeft, je die stemmen net zo goed kunt verwijderen, alleen de special effect van Lotr 3 zijn al minsten 1.5 ster waard, al helemaal als ik de top 10 van die mensen zie, daar wordt je gewoon verdrietig van. kortom: de mening van die mensen is gewoon vaak niet goed onderbouwd

Ascari

• 57 messages
  • 0 votes

ter illustratie: de gebruiker bata, die is 1 dag op deze site geweest, geeft een gemiddelde boven de 4 sterren, geeft van zijn 15 stemmen al zijn films enorm hoge waarderingen, maar hij geeft lord of the rings 0.5 sterren. volgens mij is dit gewoon heel zielig, misschien zijn de films niet zo heel toegankelijk, en begrijpt diegene de fims niet...

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Dus jouw 0.5 voor Titanic mag ook verwijderd worden, aangezien de sf wel oké waren.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5789 votes

Ascari wrote:

ik vind ook dat als men films zoals Shawshank redemption en vooral LOTR 2 en 3 een 0,5 geeft, je die stemmen net zo goed kunt verwijderen, alleen de special effect van Lotr 3 zijn al minsten 1.5 ster waard, al helemaal als ik de top 10 van die mensen zie, daar wordt je gewoon verdrietig van. kortom: de mening van die mensen is gewoon vaak niet goed onderbouwd

Dom berichtje. Het is dus verboden om LOTR een 0,5 te geven? Het blijft altijd een mening dat jij effecten al 1,5 waard vindt. Hier kan je geen feit van maken. Ieder zijn eigen mening. Ik weet niet of je dit ook bedoelt over deel 1 (je had het alleen over 2 en 3), maar die film heb ik een 0,5 gegeven. Ja, special effects waren mooi, maar dat maakt een film niet goed. Ik vond de film gewoon waardeloos en viel echt in slaap (heb hem uiteindelijk wel afgekeken). Die redenen zijn genoeg voor een 0,5. Echt onzin dat het minimaal een 1,5 moet zijn.

En inderdaad ga ik dan ook mee met Goodfella. Als jij goeie effecten al een 1,5 waard vindt, moet je Titanic ook 1,5 geven. Mag je mij eens uitleggen waarom die film alsnog op 0,5 staat.

Ascari

• 57 messages
  • 0 votes

En inderdaad ga ik dan ook mee met Goodfella. Als jij goeie effecten al een 1,5 waard vindt, moet je Titanic ook 1,5 geven. Mag je mij eens uitleggen waarom die film alsnog op 0,5 staat.[/quote]

dat wil ik best hoor...

enkele punten:

- ik vond het verhaal nogal saai, er gebeurde een beetje te weinig, zeker voor de botsing

- ik vond de acteerprestaties niet echt overtuigend, daarnaast vindt ik di caprio in het bijzonder een slechte acteur

- het jankgehalte is mij veel te hoog

- een ongelofelijk vervelende soundtrack

kortom, ik vond het een tenenkrommende film, gewoon te zielig voor woorden, waaraan ik mij een hele avond heb lopen ergeren...

verder mogen mensen ''goede'' films best 0,5 ster geven, als ze daar maar goede argumenten voor geven..

motivaties als 'ik vond het een slechte film' vindt ik niet voldoende voor 0,5.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ik snap Ascari wel , als iemand een 0,5* geeft aan een film die wel enkele positieve aspecten heeft is dat meer om uiting te geven dat de desbetreffende persoon de film minder vind dan het gemmidelde en dat met de laagste prent wil uitdrukken. Dit uitsluitend alleen bij hoog gekwalificeerde films.

Jammer dat dit erg vaak gebeurd hier , maargoed ieder zijn eigen ding.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.