- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Toplijsten (centraal topic)
Toplijsten (centraal topic)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Jawel, en ook met een paar andere films in de top 250. Maar van Donnie Darko en die andere films snap ik nog enigzins waarom ze in de top 250 staan. Bij The Butterfly Effect is het me totaal onduidelijk.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik heb ook ontzettend veel moeite met The Butterfly Effect. Dat de film hoger staat dan enkele meesterlijke klassiekers is een wonder.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Jullie vergeten alleen dat de doorsnee filmkijker niet op het script let en die (meestal twistbare) plotholes voor lief neemt als daar puur vermaak tegenover staat.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3876 votes
The butterfly effect is wat mij betreft ook top 250 onwaardig en datzelfde vind ik van de volgende film die de top 100 gaat binnenstormen. The Notebook.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Jullie vergeten alleen dat de doorsnee filmkijker niet op het script let en die (meestal twistbare) plotholes voor lief neemt als daar puur vermaak tegenover staat.
Er zijn genoeg vermakelijke films die wel een goed script hebben. Met deze stelling verdient elke film die gewoon vermakelijk is het wel om in de top 250 te komen.
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12899 votes
Waarschijnlijk vinden de meeste mensen The Butterfly Effect vermakelijker dan die films die wel een goed script hebben en ook vermakelijk zijn.
Wat mij betreft is dat trouwens maar een erg klein segment in het filmwereldje.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
en datzelfde vind ik van de volgende film die de top 100 gaat binnenstormen. The Notebook.
Morgen komt hij er in, toch? Ik vind het leuk voor hilarious
maar ik ben er niet erg blij mee 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5789 votes
Morgen komt hij er in, toch? Ik vind het leuk voor hilarious
maar ik ben er niet erg blij mee 
ik ook niet. Geen speciale film 
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Jongens toch, heeft The Notebook jullie echt niet getroffen?
Ik ben alvast wel blij dat The Notebook in de toplijst gaat.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik niet. Over-sentimenteel gedoe. Vadertje John was heel wat beter, realistischer en gevoeliger in zijn films.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5789 votes
komt dit voor? Vrij triest lijkt me.
Komt dus inderdaad voor. The Godfather staat op 1 en er zijn alweer 0,5 uitgegedeeld vandaag.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3876 votes
Komt dus inderdaad voor. The Godfather staat op 1 en er zijn alweer 0,5 uitgegedeeld vandaag.
Wat dat betreft werkt dat corrigerend stemmen toch beide kanten op. The Shawshank Redemption heeft zelfs nog meer 0,5's dan The Godfather.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
En staat dus weer tweede..
Blijft voorlopig, er is weer een 0.5 uitgedeeld en nog een paar matige cijfers. Ik word er zo moe van
. Ik heb liever the godfather op 1, misschien ligt het daar aan. Niet dat Shawshank een slechte film is. Beide films een 5 gegeven
.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
The godfather is zeker beter maar eigenlijk zou ie op 8 moeten staan. 
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Nog 1 stem nodig voor opname in de Top 250 :
2 stemmen :
3 stemmen :
4 stemmen :
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
En heel misschien komt Birdman of Alcatraz nog in de lijst. Heeft nog 1 stem nodig, maar hij staat met een gemiddelde van 3,73 op het randje. Ik ga hem waarschijnlijk vanavond kijken.
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
dan moet je al meer dan een 4 geven want met een 3.5 blijft die nog altijd op 3.73 en dat is niet genoeg om in de toplijst te komen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
dan moet je al meer dan een 4 geven want met een 3.5 blijft die nog altijd op 3.73 en dat is niet genoeg om in de toplijst te komen.
Ik gaf 4,5*, dus morgen kunnen we de film in de lijst verwachten. Hopelijk stijgt hij nog wat.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > mijlpalen:
Birdman of alcatraz heeft 100 stemmen, dus de top 250 binnen. Niet gezien maar wil ik wel een keertje zien.
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
In De Site > Algemeen > mijlpalen:
Birdman of alcatraz heeft 100 stemmen, dus de top 250 binnen. Niet gezien maar wil ik wel een keertje zien.
Zeker aan te raden staat bij mij op een 4,0 zzeer ontroerend
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
Brr, ik weet niet of hij al lang in de top-250 staat, maar ik vind Before the Storm niet echt geschikt om er in te staan, maar het is mijn mening en smaken verschillen.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
birdman of alcatraz heeft nu opeens 99 stemmen....
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
birdman of alcatraz heeft nu opeens 99 stemmen....
Vreemd. En het gemiddelde daalt er weer mee, dus er is een hoge stem verwijdert 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Underground heeft nog 3 stemmen nodig voor de top-250
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
A Walk to Remember heef net iets te weinig ster om in de top 250 te komen... dus... stemmen!!!!!
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
A Walk to Remember heef net iets te weinig ster om in de top 250 te komen... dus... stemmen!!!!!
ik heb gestemd, een 2.5, was geen bijzondere film vond ik. En waarom zou opeens iedereen een 5 geven (de enige mogelijkheid als die film de top 250 binnen wil komen).
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb de film niet gezien, maar hij lijkt me verschrikkelijk. Ik vraag me af of je wel echt wilt dat ik hem ga zien 
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
ik heb gestemd, een 2.5, was geen bijzondere film vond ik. En waarom zou opeens iedereen een 5 geven (de enige mogelijkheid als die film de top 250 binnen wil komen).
Ik vind (en er zijn er nog) dat hij iets speciaal heeft.