• 179.419 movies
  • 12.316 shows
  • 34.171 seasons
  • 650.204 actors
  • 9.401.256 votes
Profile

Toplijsten (centraal topic)

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Jawel, en ook met een paar andere films in de top 250. Maar van Donnie Darko en die andere films snap ik nog enigzins waarom ze in de top 250 staan. Bij The Butterfly Effect is het me totaal onduidelijk.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Ik heb ook ontzettend veel moeite met The Butterfly Effect. Dat de film hoger staat dan enkele meesterlijke klassiekers is een wonder.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Jullie vergeten alleen dat de doorsnee filmkijker niet op het script let en die (meestal twistbare) plotholes voor lief neemt als daar puur vermaak tegenover staat.

timbo_

• 13116 messages
  • 3876 votes

The butterfly effect is wat mij betreft ook top 250 onwaardig en datzelfde vind ik van de volgende film die de top 100 gaat binnenstormen. The Notebook.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

us_raider wrote:

Jullie vergeten alleen dat de doorsnee filmkijker niet op het script let en die (meestal twistbare) plotholes voor lief neemt als daar puur vermaak tegenover staat.

Er zijn genoeg vermakelijke films die wel een goed script hebben. Met deze stelling verdient elke film die gewoon vermakelijk is het wel om in de top 250 te komen.

Onderhond

• 87627 messages
  • 12899 votes

Waarschijnlijk vinden de meeste mensen The Butterfly Effect vermakelijker dan die films die wel een goed script hebben en ook vermakelijk zijn.

Wat mij betreft is dat trouwens maar een erg klein segment in het filmwereldje.

ToshiroMifune

• 20 messages
  • 1147 votes

en Ashton Kutcher speelt er in... :S

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

timbo_ wrote:

en datzelfde vind ik van de volgende film die de top 100 gaat binnenstormen. The Notebook.

Morgen komt hij er in, toch? Ik vind het leuk voor hilarious maar ik ben er niet erg blij mee

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5789 votes

lowhusky wrote:

(quote)

Morgen komt hij er in, toch? Ik vind het leuk voor hilarious maar ik ben er niet erg blij mee

ik ook niet. Geen speciale film

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Jongens toch, heeft The Notebook jullie echt niet getroffen? Ik ben alvast wel blij dat The Notebook in de toplijst gaat.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik niet. Over-sentimenteel gedoe. Vadertje John was heel wat beter, realistischer en gevoeliger in zijn films.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5789 votes

matthijs_013 wrote:

(quote)

komt dit voor? Vrij triest lijkt me.

Komt dus inderdaad voor. The Godfather staat op 1 en er zijn alweer 0,5 uitgegedeeld vandaag.

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

En staat dus weer tweede..

timbo_

• 13116 messages
  • 3876 votes

matthijs_013 wrote:

Komt dus inderdaad voor. The Godfather staat op 1 en er zijn alweer 0,5 uitgegedeeld vandaag.

Wat dat betreft werkt dat corrigerend stemmen toch beide kanten op. The Shawshank Redemption heeft zelfs nog meer 0,5's dan The Godfather.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

basketballerke wrote:

En staat dus weer tweede..

Blijft voorlopig, er is weer een 0.5 uitgedeeld en nog een paar matige cijfers. Ik word er zo moe van . Ik heb liever the godfather op 1, misschien ligt het daar aan. Niet dat Shawshank een slechte film is. Beide films een 5 gegeven .

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

The godfather is zeker beter maar eigenlijk zou ie op 8 moeten staan.

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

Nog 1 stem nodig voor opname in de Top 250 :

The Manchurian Candidate

2 stemmen :

A Streetcar Named Desire

3 stemmen :

Tenkû no Shiro Rapyuta

4 stemmen :

Who's Afraid of Virginia Woolf?

Ordinary People

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

En heel misschien komt Birdman of Alcatraz nog in de lijst. Heeft nog 1 stem nodig, maar hij staat met een gemiddelde van 3,73 op het randje. Ik ga hem waarschijnlijk vanavond kijken.

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

dan moet je al meer dan een 4 geven want met een 3.5 blijft die nog altijd op 3.73 en dat is niet genoeg om in de toplijst te komen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

italian wrote:

dan moet je al meer dan een 4 geven want met een 3.5 blijft die nog altijd op 3.73 en dat is niet genoeg om in de toplijst te komen.

Ik gaf 4,5*, dus morgen kunnen we de film in de lijst verwachten. Hopelijk stijgt hij nog wat.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > mijlpalen:

Birdman of alcatraz heeft 100 stemmen, dus de top 250 binnen. Niet gezien maar wil ik wel een keertje zien.

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

lowhusky wrote:

In De Site > Algemeen > mijlpalen:

Birdman of alcatraz heeft 100 stemmen, dus de top 250 binnen. Niet gezien maar wil ik wel een keertje zien.

Zeker aan te raden staat bij mij op een 4,0 zzeer ontroerend

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

Brr, ik weet niet of hij al lang in de top-250 staat, maar ik vind Before the Storm niet echt geschikt om er in te staan, maar het is mijn mening en smaken verschillen.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

birdman of alcatraz heeft nu opeens 99 stemmen....

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

lowhusky wrote:

birdman of alcatraz heeft nu opeens 99 stemmen....

Vreemd. En het gemiddelde daalt er weer mee, dus er is een hoge stem verwijdert

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Underground heeft nog 3 stemmen nodig voor de top-250

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

A Walk to Remember heef net iets te weinig ster om in de top 250 te komen... dus... stemmen!!!!!

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

nummervlinder wrote:

A Walk to Remember heef net iets te weinig ster om in de top 250 te komen... dus... stemmen!!!!!

ik heb gestemd, een 2.5, was geen bijzondere film vond ik. En waarom zou opeens iedereen een 5 geven (de enige mogelijkheid als die film de top 250 binnen wil komen).

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb de film niet gezien, maar hij lijkt me verschrikkelijk. Ik vraag me af of je wel echt wilt dat ik hem ga zien

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

lowhusky wrote:

(quote)

ik heb gestemd, een 2.5, was geen bijzondere film vond ik. En waarom zou opeens iedereen een 5 geven (de enige mogelijkheid als die film de top 250 binnen wil komen).

Ik vind (en er zijn er nog) dat hij iets speciaal heeft.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.