- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- De Oscars
De Oscars
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
...Het mokkel in die rode jurk blunderde de hele tijd, zelden zo'n bordkartonnen verschijning op tv gezien.
...Ik verlangde naar René Mioch.
Vond haar eerst irritant maar uiteindelijk zette ze toch een grappige act neer. Ik werd er erg melig van iig. "Is he dead than...didn't no that?" Jonathan Ross regisseert perfect het gesprek. Nee...juist een verademing vergeleken met René Mioch.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Welk gesprek ? Het ging echt nergens over. Vandaar mijn grappig bedoelde opmerking over Mioch. Hoewel ik (tegenwoordig) geen hekel aan de man heb.
Ze hebben het alleen over oppervlakkige zaken en Ross drukte zijn mening irritant door.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Nou het ging vaak over de verwachtingen (die uitkwamen) en kort even een meningrondje. Verder was het heel luchtig, maar zo hoort het ook op zo'n avond.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
0,0 inspiratie - 0,0 entertaining - 0,0 de wil om überhaupt in die ruimte te willen zijn - slecht voorbereid- 100% amateuristisch
Snap niet dat je dat niet ziet.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Je had toch wel door dat het grotendeels een act was he?
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ja, misschien moet je de man wat vaker zien om zijn werkwijze te waarderen, wie weet.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
1e keer dat ik de oscars zag, vond het meestal te laat en niet erg interessant.
Maar omdat ik mee had gedaan aan een quiz van Claudia de Breij haar radio programma.
(waar je een jaar lang gratis naar bios mee kon winnen)
Was ik toch wel benieuwd of ik er wat van gebakken was en ik wou de het toch wel een keer zien.
Dat Lord of the Rings alles won was stront vervelend, van Crystal ben ik nooit echt weg.
Dus op zich was het niet iets wat ik graag nog een keer hoef te zien ( vind te MTV film awards veel leuker)
was het niet dat ik bijna al de vragen goed had bij de quiz van Claudia de Breij en dus later die dag gebeld word door radio 3 Fm.
Helaas had ik niet alles goed en kreeg ik dus niet de hoofdprijs.
Maar ik mocht wel 2 dvd's uitkiezen.
Maakt de nogal saaie uitreiking redelijk goed
( Ross rules en Alistair McGowan al helemaal)
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
Robin was trouwens ietwat vervelend bij zijn presentatie. Natuurlijk waren z'n antics hilarisch, maar ik had graag gezien dat ie 1 minuutje serieus was bij het noemen van de titels van de film.
Ik vond Robin juist GEWELDIG! echt dat stukje heb ik zo moeten lachen hoe komen ze erop, echt perfect gewoon. Verder vond ik de opening van Billy Crystal echt heel mooi. Vond het best leuk maar Billy Crystal was erg grappig met zn grappen en de opening en het stukje met Robin Williams dat vond ik het beste van de hele avond!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jammer dat ik geen video heb. Wordt het nog herhaald? Anders maar 's kijken of de uitzending via alternatieve kanalen nog te verkrijgen is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er staat me inderdaad iets bij dat kapp het vorig jaar ook niet zo goed deed 
Ik heb me vooral vergist in de bijrollen helaas... en ik dacht dat sommige technische awards wel naar Master & Commander zouden gaan, ipv ROTK.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
en ik dacht dat sommige technische awards wel naar Master & Commander zouden gaan, ipv ROTK.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja, misschien moet je de man wat vaker zien om zijn werkwijze te waarderen, wie weet.
Het scheelt wellicht als je een presentator al kent ja.
Ik zag eerder eens een flard van zijn programma en toen was hij aan het koketteren met Samuel L. Jackson.
Ach, wat is mijn punt nou, zou ik ook doen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er staat me inderdaad iets bij dat kapp het vorig jaar ook niet zo goed deed 

Wellicht heb ik meer met voorspel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Oh wacht Zellweger had ik wel goed, het waren vooral de acteurs die ik fout had. M'n persoonlijke mening mee laten spelen (DE fout bij dit soort voorspellingen)
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes

En ik me maar afvragen waarom ik deze vraag zo vaak gesteld krijg: "Is Robin gay?"
Ik moet zeggen, na gisteren krijg ik zo m'n twijfels 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Jammer dat ik geen video heb. Wordt het nog herhaald? Anders maar 's kijken of de uitzending via alternatieve kanalen nog te verkrijgen is.
Op BBC 1 vanavond een samenvatting van ruim anderhalf uur die om 23:35 begint.
De Knip
-
- 1885 messages
- 3681 votes
Wou het evenement opnemen (van de BBC), maar om 5:54 was de ruimte op. De uitzending zou om 6:00 uur eindigen, maar ze leken nog volop bezig om 5:54 (nominaties best actor werden net aangekondigd). Kan iemand mij vertellen hoeveel ik ongeveer gemist heb?
Het journaal op radio 1 begon iets van 6.05 uur, meteen na de laatste uitreiking: beste film (geloof ik)
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Is er heel toevallig iemand op deze site die verstand heeft van brillen of merken van brillen?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Tiger, Plieger... maar waarom een berichtje in dit topic?
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Ik word overstelpt met vragen over Robins bril
Word er een beetje niet goed van...
Welk merk is het (wat ie bij de Oscar droeg)?
Zelfde bril droeg ie ook in Berlijn, dus als je foto's nodig hebt, kun je er zat vinden onder het topic Oscars en Final Cut.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Koop een Rodenstock.
De Rolls Royce onder de brillen.....
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
En wat zegt dat over RW's bril dan?
Ongelooflijk, wat een onderwerp zeg ..... 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Vrij duur als ze in de tram blijven liggen 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Tiger, Plieger... maar waarom een berichtje in dit topic?
En natuurlijk Presalit...;)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vrij duur als ze in de tram blijven liggen 
Mensen die een Rolls Royce-bril dragen maken geen gebruik van de tram... 
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Maar nog of de Oscars...
LOTR heeft in ieder geval 1 Oscar teveel gewonnen, namelijk voor dat zeer vervelende nummer van Annie Lennox. Dat "You Will Be My Ain True Love" uit Cold Mountain is namelijk veel mooier.