- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- De Oscars
De Oscars
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Billy Crystal was sterk op dreef. Prachtig openingsfilmpje. Ook beetje vreemd dat Blake Edwards in zijn speech niet Peter Sellers noemde. Verder heerlijke hollywoodnacht met gezien het aanbod wel terechte winnaars.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Wel erg fijn dat Sean Penn gewonnen heeft. Heb de film niet gezien, maar Penn is gewoon altijd top 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja vreselijk die presentatie op de BBC. De presentator straalt geen enkele (oprechte) emotie uit. Is eigenlijk alleen bezig met triviale zaken. De gasten waren overduidelijk niet blij dat ze er zaten.
Die 'he is gay' running gag (?) kwam me gauw de neus uit. Het mokkel in die rode jurk blunderde de hele tijd, zelden zo'n bordkartonnen verschijning op tv gezien.
De gast helemaal rechts viel dan nog een beetje mee.
Ik verlangde naar René Mioch.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Just remain calm sir...these men are here to help you...don't be frightened by their white jackets...
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Hebben we het hier over Jonathan Ross? In dat geval: hij rules!
Hij neemt die uitreiking tenminste nooit zo serieus en neemt de Oscars voor wat ze zijn, 1 grote voorgekookte glamourshow. Je kan er alleen maar cynisch commentaar op leveren en een hoop grappen maken.
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Ik heb de Oscars gezien via Cinenova met presentatie van Rene Mioch. Hij viel me gelukkig mee.
Robin was trouwens ietwat vervelend bij zijn presentatie. Natuurlijk waren z'n antics hilarisch, maar ik had graag gezien dat ie 1 minuutje serieus was bij het noemen van de titels van de film.
Dat Spaanse geprietpraat heb ik eerder gezien bij Comic Relief, wat wel erg leuk is natuurlijk. Datgene wat ie zei over Fransen en frietjes heb ik eerder gehoord bij z'n Live 2002 shows, dus de enige (toch wel grote) meevaller was z'n Homo-huwelijk met Billy
.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Sean Penn gewonnen, dit was volgens mij ook de eerste keer sinds jaren dat hij er weer bij was. Zou hij deze keer het commitee wel serieus hebben genomen of zoiets? iemand?
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Wat vreemde zelfspot van Michael Moore in het introductiefilmpje van de hele happening gisteren: Hij herhaalt in het decor van Return of the King op een wat nichterige manier z'n "shame on you" speech van vorig jaar maar wordt vervolgens halverwege keihard in de grond getrapt door een voorbijrazende Oliphaunt. Zo komt z'n statement van vorig jaar een stuk minder geloofwaardig en oprecht over als-ie zich tot dit soort zaken laat verleiden. .
Of hij heeft zelfrelativering en humor.
Staat het filmpje al online?
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Robin was trouwens ietwat vervelend
Ik ben diep geschokt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hebben we het hier over Jonathan Ross? In dat geval: hij rules!
Hij neemt die uitreiking tenminste nooit zo serieus en neemt de Oscars voor wat ze zijn, 1 grote voorgekookte glamourshow. Je kan er alleen maar cynisch commentaar op leveren en een hoop grappen maken.
Ok, zijn houding ten opzichte van de Oscars (R) valt te prijzen. Ik heb verder geen enkele geslaagde grap gehoord. Die jongens van RTL Boulevard maken dan betere grappen. 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
In dit soort situaties dan, he...?
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Ik ben diep geschokt.
Helemaal mee eens, altijd de populaire gast uit hangen en wat is hij grappig........echt niet.
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
Kan iemand mij vertellen hoeveel ik ongeveer gemist heb?
Minuut of 25.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Als ikde berichten zo door lees heb ik niks gemist 
Jammer dat De Tweeling niks kreeg.
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Ach zo erg was het allemaal niet hoor 
Ik had zoals gewoonlijk weer te hoge verwachtingen. Ben uiteindelijk toch blij dat ik gewoon Live mee heb gekeken.
Gorro
-
- 701 messages
- 11654 votes
Dankjewel kappeuter 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Kappeuter vervolgt zijn successtory van vorig jaar 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ach zo erg was het allemaal niet hoor 
Ik had zoals gewoonlijk weer te hoge verwachtingen. Ben uiteindelijk toch blij dat ik gewoon Live mee heb gekeken.
Als 11 keer de zelfde film wint heb ik het allemaal alweer gezien hoor
(niet dat ik dit keer opgebleven ben).
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Wel toch? Ik meende me te herinneren dat je toen een vergelijkbaar resultaat boekte. Excuses als ik er naast zat
Ergens anders mee in de war dan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel kappeuter 
En dan te bedenken dat ik met 6 uit 8 goed startte...
Nee, ik ben duidelijk de mist in gegaan met Lord of the Rings. Ik viel in slaap op de bergtop en die Gollem.....
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Hmm, hoorde net dat Billy Crystal als presentator toch nog even over de Matrixfilms begon:
"Did you get what the Matrix movies were all about?"
De GeuS
-
- 2180 messages
- 2858 votes
Ja 5 seconde of zo in zijn introductiefilmpje.... 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Het was natuurlijk als grapje bedoeld, maar serieus gezegd is het ook wel een vraag die veel mensen bezig houdt (in positieve/negatieve zin) 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
3. A.S.E. 15 goed
dttom 15 goed
kos 15 goed
Boordappel 15 goed
Goodfella 15 goed
Jordy 15 goed
Yekezzez 15 goed
Ik ben het levende bewijs dat je met gokken nog best ver kan komen