• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.166 votes
Profile

Golden Globes

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Haha, prachtig intro van Gervais.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

kos wrote:

Haha, prachtig intro van Gervais.

Ik heb hem net ook even gekeken in mijn pauze. Schoonbroertje stuurde hem op. Hij neemt geen blad voor de mond :

Golden Globes Intro

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

John Milton wrote:

(quote)
Ik heb hem net ook even gekeken in mijn pauze. Schoonbroertje stuurde hem op. Hij neemt geen blad voor de mond :

Golden Globes Intro

Dank! Nog veel leuker met audience reactions erbij

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Dank! Nog veel leuker met audience reactions erbij

Haha, ja vooral die van Tom Hanks zijn heerlijk.

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Alleen jammer dat het nergens grappig was...

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Dat dacht Tom Hanks ook.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik kan me uitstekend voorstellen dat niet iedereen hierom kan lachen. Ik wel, maar hij schurkt bewust tegen de randjes aan en stapt er af en toe vrolijk overheen. Zat voor mij genoeg tussen dat ik wél grappig vond. Maar ja. Humor is heel persoonlijk. Ik kan met Joe Rogen en Eddie Murphy humor weer niet zoveel, van wat ik tot dusver heb gezien.

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

John Milton wrote:

Ik kan me uitstekend voorstellen dat niet iedereen hierom kan lachen. Ik wel, maar hij schurkt bewust tegen de randjes aan en stapt er af en toe vrolijk overheen. Zat voor mij genoeg tussen dat ik wél grappig vond. Maar ja. Humor is heel persoonlijk. Ik kan met Joe Rogen en Eddie Murphy humor weer niet zoveel, van wat ik tot dusver heb gezien.

Ik miste een beetje de flow in z’n verhaal. Vond de grappen wel leuk, maar het ging een beetje van de hak op de tak. Alsof hij 12 grappen had bedacht en hij die achter elkaar voorlas. Door het ontbreken van een verhaal, kwam het daardoor een beetje ongefundeerd over. Maar goed, hij had natuurlijk ook maar een paar minuten om alle belangrijke spelers onderuit te halen.

Verder wel mijn humor dit. Vooral de sweatshops van Apple was wel raak.

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Dat laatste stukje vond ik wel raak, maar niet grappig. Het enige grapje dat ik wel leuk gevonden vond was dat Gretha Thunberg langer op school had gezeten dan de meeste acteurs.

Maar ja, de laatste komiek waar ik wel hard om moest lachen was Hannah Gadsby met haar nieuwe programma, iets waarop de meeste Gervais-fans wel met een zullen reageren.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

skinny_tie wrote:

Maar ja, de laatste komiek waar ik wel hard om moest lachen was Hannah Gadsby met haar nieuwe programma, iets waarop de meeste Gervais-fans wel met een zullen reageren.

Zelfs het einde niet van gehaald.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik ken alleen The Great Gatsby, vrees ik

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Onderhond wrote:

Zelfs het einde niet van gehaald.

Tussendoor de zaal uitgelopen? (Jaja, heel flauw, maar ik had het over haar nieuwe programma, dat een beduidend hogere grapdichtheid heeft dan Nanette.)

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

skinny_tie wrote:

(quote)
Tussendoor de zaal uitgelopen? (Jaja, heel flauw, maar ik had het over haar nieuwe programma, dat een beduidend hogere grapdichtheid heeft dan Nanette.)

Oh, wist zelfs niet dat ze een nieuwe had. Ging haar vorige niet vooral over hoe ze ging stoppen

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Als je haar vorige show niks vond, kan ik me voorstellen dat je niet dagelijks haar website ververst om te zien wanneer ze op tour gaat.

Youp van het Hek heeft ongeveer een dozijn shows afgesloten met de mededeling dat hij nu echt gaat leven en de wereld gaat rondtrekken met zijn vrienden van vroeger die nog echt de romantiek van het bestaan.... ... , maar om de een of andere reden werd hem dat nooit aangewreven als hij weer met een nieuw programma kwam.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Ik heb nooit wat van Youp van het Hek gezien, dus daar kan ik weinig over kwijt. Aangezien haar vorige show wel een succes was is de kans groot dat de nieuwe ooit wel op Netflix terecht komt, dan geef ik haar wel een tweede kans.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Hoewel ze stevig vertegenwoordigd waren bijt Netflix toch serieus in het zand en blijven ze toch opmerkelijk in de kou staan. Eerlijk gezegd niet verwacht.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Ricky Gervais, fabulous!

Binoche

• 173 messages
  • 145 votes

Gervais was leuk (naar mijn smaak had het nog wel een tandje scherper gemogen), maar de grap van de avond was Sacha Baron Cohen's introductie van Jojo Rabbit

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

John Milton wrote:

(quote)

Golden Globes Intro

Wat een baas

Hard gelachen. Zo treffend.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

The trial of the Chicago 7?

I love me some Sorkin, maar die vond ik niet veel meer dan best ok. Overigens de enige die ik tot nog toe zag.

brawljeff

• 2773 messages
  • 3307 votes

Nominaties van 2021

Ik denk dat de nieuwsbronnen voornamelijk gaan inzetten op '3 vrouwen in de beste regie categorie', wat ook wel bijzonder is gezien de historie. Zelf ook erg blij met beste soundtrack voor Tenet.

missl

• 3866 messages
  • 5796 votes

Chadwick, ben benieuwd.

Wel interessante genomineerden, van de dames en heren.

Binoche

• 173 messages
  • 145 votes

La Llorona. Dat is het enige wat telt. Be still, my heart.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het is Netflix voor en Netflix na, ook bij de Golden Globes | Trouw

Trouw wrote:

Bij de uitreiking van de Golden Globes maakt Netflix kans op maar liefst 42 keer goud. Ter vergelijking: op de tweede plaats met 10 nominaties staat Prime Video, de dienst van Amazon. Een hemelsbreed verschil.

Natuurlijk wordt er bij de Globes, anders dan bij de Oscars, zowel naar film- als televisieprestaties gekeken. Dat krikt het aantal kansen al behoorlijk op.

badfans69

• 3959 messages
  • 6126 votes

Acteurs roepen op tot toevoegen zwarte leden aan Golden Globes-jury | NU.nl

Sterren vinden het niet kunnen er geen zwarte journalisten lid zijn van de Hollywood Foreign Press Association, de organisatie achter de Golden Globes. Acteurs als Sterling K. Brown, Ellen Pompeo, Kerry Washington, Amy Schumer en Simon Pegg delen op sociale media een bericht van organisatie #TimesUp die oproept het ledenbestand te veranderen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Golden Globe Awards 2021: Nomadland and Borat win top awards - BBC News

Nomadland had ik eigenlijk wel verwacht.

Ik vind Borat best knap gemaakt maar ik heb de tweede film uitgezet. Het zal wel aan mij liggen.

Blijkbaar waren er dit jaar geen goede komedies en nauwelijks concurrentie, anders kan Borat toch niet winnen...

Chadwick Boseman postuum beste acteur bij Golden Globes | NOS

Is dat nou echt zo'n goede acteur?

Ik snap de hype rond deze persoon niet zo goed maar ik moet ook bekennen dat ik Ma Rainey's Black Bottom nog niet heb gezien.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Ik heb de Golden Globes eigenlijk altijd gezien als een soort Asylum-versie gezien op de Oscars, als het ware een Transmorphers tegen een Transformers: het wordt vlak ervoor uitgebracht, maar wat de betekenis, de toegevoegde waarde is blijft onduidelijk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.