- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- Golden Globes
Golden Globes
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Bridesmaids is op veel plaatsen erg geliefd en een 'dark horse' voor de Oscars. Had niet anders verwacht dan hem hier bij comedy aan te treffen.
Bridemaids heb ik na 10 minuten uitgezet. Was echt vreselijk. Lijkt me meer iets voor de razzies
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb hem zelf niet gezien, spreekt me ook niet direct aan, maar hij heeft wel al meerdere nominaties op verschillende plaatsen te pakken en enkele critics awards gewonnen.
Number23
-
- 8638 messages
- 5677 votes
Bridemaids heb ik na 10 minuten uitgezet. Was echt vreselijk. Lijkt me meer iets voor de razzies
Volgens mij vindt je ook alles vreselijk uit de hoek van Judd Apatow
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wie? Zegt me helemaal niets die naam. Effe googlen.
Edit: gevonden. Idd iemand die wat mij betreft niets toevoegt aan deze wereld wat van enige waarde is. Hoewel 40yov nog best redelijk was. Maar nee, dit soort flauwe komedies is niet mijn ding.
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
bridesmaids word erg overschat, ik moet toegeven dat het een soort van vrouwelijke hangover was met die 'DIKKE' sorry even haar naam vergeten in een grappige rol waar ze ook bij de critics allmaal van die best supporting actress awards voor wint, de oscarnomintie zal ze wel niet krijgen gelukkig maar bij de globes was dit best te verwachten. maar ook bij de SAG zijn ze genomineerdals best ensemble, de film is dus best geliefd en word ook door de acteurs gewaardeerd. en ja de film was best grappig.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Apatow had series moeten blijven maken. Zijn Freaks & Geeks was erg goed en ook Undeclared erg vermakelijk.
Lang niet alles wat ie schrijft/regisseert is slecht trouwens. Kon de humor van Knocked Up best wel zien,
Verder staat ie vooral vaak genoemd als Producer en dan is zijn invloed op de film toch niet zo groot (zo ook Bridesmaids), maar kunnen ze hem wel lekker groot op de poster knallen. Zal Bridesmaids nog wel eens zien, maar verwacht er niets van.
Number23
-
- 8638 messages
- 5677 votes
Bridesmaids is stukken beter dan 2e deel van The Hangover.
Verder maakt Apatow veel leuke dingen vind ik, direct of indirect. The 40-Year Old Virgin(regisseur), Cable Guy(producer), Superbad(producer) en alles wat tie doet met Will Ferrell zijn mijn favorieten.
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
de globes zijn zondag aangezien ik maandag vrij ben wil dit snachts graag gaan kijken..iemand een idee of het gestreamd word..want op tv komt het ook digitaal niet ben ik bang..
tessav1
-
- 79 messages
- 0 votes
Ik hoop dat er vannacht hier wat werkende links zullen staan om het live te streamen:
Watch The Golden Globes Live Online - inquisitr.com
Iemand nog andere links?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
tessav1
-
- 79 messages
- 0 votes
Nog een link gevonden:
SaintOfKillers
-
- 382 messages
- 339 votes
Het zou me niet verbazen indien Gervais deze keer erg braaf blijft. Uiteindelijk is hij terug gevraagd omdat men ondertussen verwacht dat hij nóg verder zou gaan dan de vorige keer en ik zie hem wel in staat om dat dan net helemaal niet te doen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Het kan iets milder of erger zijn dan vorig jaar maar geloof niet dat hij zich aan gaat passen aan de verwachtingen.
Dangerous-AF
-
- 73 messages
- 0 votes
Johnny Depp zal er ook zijn waarschijnlijk. Misschien even leuk acteren met Ricky Gervais netals in Life´s Too Short
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ashton Kutcher kan zich waarschijnlijk het best opmaken voor een vervelende avond. En Scarlet Johansson zal ook wel even aangestipt worden als ze er is.
Dangerous-AF
-
- 73 messages
- 0 votes
Als hij het maar niet over Kim Kardishan (hoe ze ook heet) heeft, ik ken haar niet en volg haar niet maar ben haar nu wel zat.
Het is bijna zover
!!!
Dangerous-AF
-
- 73 messages
- 0 votes
Mijn verwachting (dit is puur gebaseerd op wat er zal gebeuren volgens mij, en zeker niet mijn eigen mening
):
Best Performance by an Actor in a Motion Picture - Drama
Moneyball: Brad Pitt
Best Performance by an Actor in a Motion Picture - Comedy or Musical
The Artist: Jean Dujardin
Best Performance by an Actress in a Motion Picture - Drama
The Iron Lady: Meryl Streep
Best Performance by an Actress in a Motion Picture - Comedy or Musical
My Week with Marilyn: Michelle Williams
Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Motion Picture
A Dangerous Method: Viggo Mortensen
Best Performance by an Actress in a Supporting Role in a Motion Picture
The Help: Octavia Spencer
Best Director - Motion Picture
Hugo: Martin Scorsese
Best Screenplay - Motion Picture
The Descendants: Nat Faxon, Alexander Payne, Jim Rash
Best Original Song - Motion Picture
Gnomeo & Juliet: Bernie Taupin (lyrics by), Elton John (music by)
For the song "Hello Hello"
Best Original Score - Motion Picture
The Artist: Ludovic Bource
Best Foreign Language Film
Jodaeiye Nader az Simin
Iran
Best Animated Feature Film
The Adventures of Tintin: Steven Spielberg
TV categorie doe ik niet, want ik kijk geen tv-serie´s.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
De winnaars:
Best Motion Picture - Drama
Winner: The Descendants (2011)
Best Performance by an Actor in a Motion Picture - Drama
Winner: George Clooney for The Descendants (2011)
Best Motion Picture - Musical or Comedy
Winner: The Artist (2011)
Best Performance by an Actress in a Motion Picture - Drama
Winner: Meryl Streep for The Iron Lady (2011)
Best Performance by an Actor in a Motion Picture - Musical or Comedy
Winner: Jean Dujardin for The Artist (2011)
Best Director - Motion Picture
Winner: Martin Scorsese for Hugo (2011/II)
Best Performance by an Actress in a Supporting Role in a Motion Picture
Winner: Octavia Spencer for The Help (2011)
Best Foreign Language Film
Winner: Jodaeiye Nader az Simin (2011)(Iran)
Best Screenplay - Motion Picture
Winner: Midnight in Paris (2011) - Woody Allen
Best Animated Film
Winner: De avonturen van Kuifje: Het geheim van de eenhoorn (2011)
Best Performance by an Actress in a Motion Picture - Musical or Comedy
Winner: Michelle Williams for My Week with Marilyn (2011)
Best Original Song - Motion Picture
Winner: W.E. (2011) - Madonna, Julie Frost, Jimmy Harry("Masterpiece")
Best Original Score - Motion Picture
Winner: The Artist (2011) - Ludovic Bource
Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Motion Picture
Winner: Christopher Plummer for Beginners (2010)
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Jammer van Ricky Gervais overigens, dit jaar heel wat minder controversieel en grof.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Geen duidelIjke winnaar. Zat ook weinig goeds tussen de nominaties.
SaintOfKillers
-
- 382 messages
- 339 votes
Teleurstellend voorspelbaar, het lijken de oscars wel.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Jammer van de filmmuziek, The Artist is mooi maar War Horse en Hugo vind ik mooier....
De rest was TE VERWACHTEN , het lijken idd de Oscars wel hahah 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jammer van Glee en Ryan Gosling. Maar wel leuk dat The Artist gewonnen heeft 
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
De Golden Globe voor Tintin vind ik anders wel verrassend. Een fantastische film, maar vrijwel onbekend gebleven in de VS.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Woohoo The Artist!!!
Echt super dat deze film 3 Golden Globes gewonnen heeft. En die van Jessica Lange voor AHS is ook zeker verdiend!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Blijft pijnlijk om te zien dat Paquin niet genomineerd was voor Margaret. Wel een limited release maar toch. Het gelukkigst met Michelle Williams
. Jessica Lange is het lachertje van de avond. Al met al best tevreden.
SaintOfKillers
-
- 382 messages
- 339 votes
De Golden Globe voor Tintin vind ik anders wel verrassend. Een fantastische film, maar vrijwel onbekend gebleven in de VS.
Zo onbekend is die nu ook weer niet. 67 miljoen aan de box-office, dat is meer dan The Artist, Hugo, The Descendants, The Iron Lady, My Week with Marilyn, Midnight in Paris, kortom zowat alles wat gewonnen heeft.
Niet onverwacht dat de Globes daar voor Spielberg gaan, bij de Oscars zal 't wel anders zijn.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
First, geen Breaking Bad winnaars?
Dan, zeker niet ontevreden aangezien ik veel winnaars zie waarvan ik denk dat ze het echt verdienen. The Descendants, Homeland,Michelle Williams, ja zelfs Matt Leblanc die in Episodes gewoon erg sterk speelde.(werd overigens wel weg gespeeld door zijn Britse medespelers, maar dat terzijde)
Last, de Komedie categorie was redelijk waardeloos om mee te beginnen al. Als er dan toch 1 had moeten winnen daar, was het wel Episodes. Tsjah en eh Jessica Lange