- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- International Film Festival Rotterdam - IFFR
International Film Festival Rotterdam - IFFR
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik verband met Sundance dit jaar wel een megasaai IFFR programma. Slechts drie films en alleen maar hele grote. Toch zin in. Ga ook puur om toch een dagje festival mee te pikken.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vind het programma ook weinig spannend. Komt met name door de speciale programma's. Die finse regisseur en dat 'reality' programma spreken me niet aan en het Braziliaanse programma dat voor de nodige out of the box camp moet zorgen is me veelal net iets te bizar.
Enige film waar ik naar uit zie is de nieuwe Cronenberg. Maar het voordeel van mij lage (lege) verwachtingspatroon, is dat het waarschijnlijk enkel kan meevallen.
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Laat je hoop op de nieuwe Cronenberg ook maar varen... Wat een misser! Shame is the film to watch (en kijk ook erg uit naar Hugo).
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zelfs al zou het een misser zijn. Het blijft interessant om te zoen wat hij doet. Daarbij zit er vaak meer in zijn films dan je op het eerste oog ziet. Naked Lunch en History of violence vielen me ook de eerste keer tegen. Nu beide een mooie 4,5. Shame heb ik net gekocht voor de 4e.
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Zijn recentere films ben ik het wel mee eens, ook qua intensiteit, maar bij deze heb ik niet het idee dat ik iets over het hoofd heb gezien. Wil hem ook zeker niet nog een keer zien (Spider vond ik ook niet erg sterk bij mijn eerste en enige viewing, maar die film was wel intenst en denk dat ik hem beter vind als ik hem nog eens zie), maar snap volkomen als deze film alle screenings is uitverkocht.
tessav1
-
- 79 messages
- 0 votes
Home page IFFR:
"Door een technische storing is het op dit moment niet mogelijk tickets te kopen. Ook zijn nog niet alle bevestigingsmails van gekochte tickets verzonden. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing."
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Pfff wat worden we hier vrolijkvan :s Ik ben benieuwd hoe snel ze dit gaan oplossen.
''Fout bij bestellen
De betaling heeft te lang geduurd, hierdoor is de sessie verloren gegaan. De kaarten zijn niet langer vastgehouden. U heeft echter wel betaald.
Wat te doen?
Forward deze email naar [email protected] en vermeldt wat u besteld heeft. Dan nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,''
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Jee, da's wel echt bizar... geen kaarten - wel betaald
Ik geloof dat beavis iets te vroeg was met zijn complimenten
noviomagia
-
- 5 messages
- 0 votes
Hier hetzelfde verhaal.
Benieuwd wat voor een staartje dit krijgt, maar ik vrees nu wel hard voor mijn uitgekozen films...
Oh, krijg dezelfde mail nu nog een keer binnen!
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
jaa ik heb de mail nu ook twee keer. Ik kan me niet voorstellen dat ik niet naar de betaalde films kan. Zou echt bizar zijn.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Volgens mij zijn de regels rondom ticket verkoop op dat punt ook veranderd. Ik kan nergens vinden dat er maximaal 70% wordt verkocht via internet en 30% overblijft voor de kassaverkoop. Die laatste is ook niet meer vanaf zaterdag (of later dinsdag), maar gewoon vanaf de eerste woensdag van het fesitval. In een redelijk grote zaal als Pathe 1, 4 of 5 of Luxor zou het wel even moeten duren voor het is uitverkocht, amar reken bij dat sootr grote titels wel dat het diezelfde avond vol zit. Tiger Friends hebben al vanaf gisteren 15 kaartjes kunnen reserveren en zullen logischerwijze voor populaire (avond)voorstellingen hebben gekozen om als eerste te kopen.
Nieuw is de last minute kassa, maar óf dat werkt en zo ja hoe (aantallen kaartjes etc) moet zich nog bewijzen. Ik zou zeggen kiest vor eht avontuur en kies een langzame Chinees en ga Play kijken als-ie in het filmhis draait. Dan is er gegarandeerd plek en zit je met een man of 15-20 denk ik.
Play heb ik uit de planning gelaten. Daarvoor voor het avontuur gekozen en een langzame Japanner gekozen, The Sound of Light. Ik ben benieuwd. Verder Monsieur Lazhar, Bunohan en The Invader.
Hopelijk gaat het nog door 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Pfff wat worden we hier vrolijkvan :s Ik ben benieuwd hoe snel ze dit gaan oplossen.
''Fout bij bestellen
De betaling heeft te lang geduurd, hierdoor is de sessie verloren gegaan. De kaarten zijn niet langer vastgehouden. U heeft echter wel betaald.
Wat te doen?
Forward deze email naar [email protected] en vermeldt wat u besteld heeft. Dan nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,''
Vermoedde al dat iedereen met dit probleem zat. Wel erg benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Al die films zullen nu wel overboekt zijn.
noviomagia
-
- 5 messages
- 0 votes
jaa ik heb de mail nu ook twee keer. Ik kan me niet voorstellen dat ik niet naar de betaalde films kan. Zou echt bizar zijn.
Bizar is het juiste woord. Heb godver een heel weekend gepland met een paar mensen, met hotel en al. Zometeen krijgen we een 'jammer maar helaas'...
En.... nog een keer die mail. En dat is drie..,
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
En mail nummero drie dat het bestellen fout is gegaan
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nu op de site:
noviomagia
-
- 5 messages
- 0 votes
En dat is vier... sjongejonge, niet goed voor mijn zenuwen dit.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Wat een ongein. Hele mailbox zit morgen vol als ze zo doorgaan. Dramatische organisatie. En dat terwijl het zo soepel leek te lopen.
noviomagia
-
- 5 messages
- 0 votes
Doet me denken aan de eerste twee jaren van de online kaartverkoop, was toen ook zo'n drama. Maar de laatste jaren ging het altijd perfect, dus ik ben echt enorm verbaasd dat het nu zo fout loopt.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Beginjaren begon verkoop om 00.00 uur en zat je tot een uur of 3 's nachts te refreshen en hier te ouwehoeren en zeuren. Laatste jaren leek dat euvel verholpen.
Maar ga slapen. ZIe het morgen wel.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5073 votes
3 uur? Ik heb een keer tot 5 uur gezeten, was een hele leuke nacht!
ik heb nog geen mail gezien. Vandaag maar vijf tickets besteld. En inmiddels een groffe opzet voor de rest van mijn programma afgemaakt. Aleen zit daar weer geen Brazilie in en daar wil ik toch meer dan een van zien. Dus ik ga nog een paar dingetjes wijzigen.
Nog geen bevestiging van de vijf tickets trouwens. Wel gewoon van de 15 van gisteren.
mvhemmen
-
- 81 messages
- 1382 votes
hier is het goed gegaan denk ik, geen mailtje iig.
als het fout is gegaan kan je voor elke film een mailtje ontvangen las ik op twitter; "Je krijgt een mail voor elke transactie waarbij het fout is gegaan. Volg de instructies in de mail op."
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Heb maar voor drie films kaartjes besteld en inmiddels vijf mails. Volgens mij is systeem de weg flink kwijt.
beavis
-
- 6627 messages
- 14795 votes
ai ai
ik was inderdaad iets te vroeg dan 
hier nog geen bevestigingsmail, maar ook geen mail dat de aankoop is mislukt
fingers crossed!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat soort digitale problemen lopen meestal met een sisser af. In het ergste geval, moeten we morgen opnieuw beginnen. 
beavis
-
- 6627 messages
- 14795 votes
de mail is binnen, ik kan rustig gaan slapen 
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Ik heb hetzelfde probleem... Er zal een hel losbarsten als ik niet naar de voorstellingen kan gaan waarvoor ik betaald heb. Overigens al zes emails hetzelfde verhaal... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ze zullen je nooit laten betalen voor iets dat je niet gekregen hebt. Wat dat betreft os een digitaal systeem vrij goed in te richten. Heb zelf overigens mijn betaal bevestiging ontvangen.
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Het geld zal me worst wezen. En ik verwacht dat het allemaal wel goed zal komen omdat er immers een transactiecode bij zit. Alsnog is het wel even schrikken als je zo'n mail krijgt en ik ben erg benieuwd naar wat voor mail ik morgen krijg.
Daarentegen zullen er denk ik een hoop mensen zijn die wat later tickets hebben gekocht terwijl die eigenlijk niet meer beschikbaar waren.