- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- International Film Festival Rotterdam - IFFR
International Film Festival Rotterdam - IFFR
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
De maximale capaciteit van bezoekers is bereikt, daarom heeft u tijdelijk geen toegang tot de ticketverkoop.
Als de huidige bezoekers hun bestelling hebben afgerond is er weer toegang voor nieuwe bezoekers. Ga opnieuw naar www.iffrtickets.com.
wat een drama, nog geen 1200 uur
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Dit bericht heb ik al sinds 23:53 uur:
De maximale capaciteit van bezoekers is bereikt, daarom heeft u tijdelijk geen toegang tot de ticketverkoop.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik kreeg na het betalen ook die foutmelding, maar heb wel een mailtje gehad, dus ik denk dat het wel gelukt is...
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Vorig jaar was het half één en het jaar daarvoor heb ik het half drie 's nachts opgegeven. Kortom als ze nu al binnen waren was ik bijna teleurgesteld geweest.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Geld is al afgeschreven van m'n rekening, dus ik ga er maar vanuit dat het goed is. Wel lekker snel.
tessav1
-
- 79 messages
- 0 votes
Ik heb al mijn kaartjes al in mijn mandje staan, maar ik kan de suprisefilm gewoon niet vinden...
moviefan87
-
- 72 messages
- 64 votes
Hoe komen jullie er allemaal op? Ik blijf maar refreshen, maar er gebeurt niks. Nog steeds dat busy scherm.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ben je nu niet de foutmelding aan het refreshen? Probeer even opnieuw naar de site te gaan.
tessav1
-
- 79 messages
- 0 votes
Je moet volgens mij wel steeds opnieuw de url erin plakken, want anders ververs je steeds het busy scherm (dat heeft een andere url). Ik was er trouwens 10 minuten voor 00.00 na drie keer verversen gewoon binnen en toen ben ik gewoon niet meer weggegaan.
Ik schrap nu maar de suprisefilm en ga naar Involuntary, die wou ik toch ook nog zien. Want de surprisefilm is echt niet te vinden, net zoals ie niet in het AZ van de bijlage stond.
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Nee, je kan wel gewoon refreshen. Een kennis van mij zit er wel in..met de refresh functie..
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Het is lekker snel gegaan dit jaar. Om 12:14 was ik klaar met het bestellen van mijn 24 kaartjes en ik heb al een bevestiging gekregen.
markboon
-
- 15 messages
- 1 votes
Amazing!!
binnen 12 minuten 52 kaartjes kunnen kopen, betalen en na 4 minuten al de bevestigingsmail van de reservering binnen.
Nog nooit zo snel klaar en alle films kunnen kiezen. Klasse van 't IFFR!
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik ga 3 dagen. Ik zat nu al te twijfelen of ik niet nog een avondje extra ga doen... 
tessav1
-
- 79 messages
- 0 votes
Zo, nu alleen nog de bevestiging. Als die straks binnen is ben ik uitermate tevreden met de internetverkoop!
markboon
-
- 15 messages
- 1 votes
Tip: maak van http://www.iffrtickets.com/ je startpagina, en toets vervolgens de ALT+HOME toets in om deze te verversen (en herhaal xx-tig keer 
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
En daarbij wordt de film volgens mij ook zonder pauze vertoond. Donderdag start Melancholia namelijk om half 12, en om 8 uur 's avonds draait er een andere film. Voor mij is dit reden genoeg om niet te gaan. Ontzettend jammer, maar bij een film van acht uur wil ik wel in ieder geval een uurtje pauze om een hapje te gaan eten en even de benen te strekken. Anders is het voor mij eerder een marteling dan dat ik er plezier aan beleef.
Misschien klinkt het raar in de oren, maar je kan bij films van Lav diaz rustig even weg gaan en daarna weer terug komen. Het gaat bij zijn films juist om het feit dat sommige gebeurtenissen ongemonteerd uitgespeeld worden, met wachten, onderweg zijn en praten en dat duurt soms uren, ik had er zelf geen moeite mee om af en toe even te pauzeren. En als je weer terug komt is het nog steeds prima te volgen en kan je er nog steeds van genieten. Je hoeft er niet alles van te zien en dat is volgens mij ook niet de bedoeling. Heremias heb ik in totaal drie keer gekeken met elke keer een aantal pauzes en het einde heb ik niet eens gezien. Maar dat is helemaal niet belangrijk bij die films van hem.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Hebben er ook mensen kaartjes voor de openingsfilm? Dat is het enige kaartje dat ik zou willen, maar ik krijg de melding: "Sorry, kan je gevraagde ticketselectie niet verkrijgen."
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Het eerste deel is al ruim binnen. Het tweede stuk doe ik zo
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Hebben er ook mensen kaartjes voor de openingsfilm? Dat is het enige kaartje dat ik zou willen, maar ik krijg de melding: "Sorry, kan je gevraagde ticketselectie niet verkrijgen."
Heb hetzelfde bij een andere film. er ontbreken er een paar zo lijkt het.
tessav1
-
- 79 messages
- 0 votes
Er is geen publieksopening dit jaar, alleen een officiele voor genodigden.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Zo, heb zojuist in ieder geval het volgende lijstje besteld:
Donderdag 22 januari
17.00 - Unter the Tree (104')
19.30 - Tokyo Sonata (119')
22.00 - 24 City (107')
Zondag 25 januari
13.30 - Left Handed (110')
16.15 - Agraria Utopia (112')
19.00 - Er Dong
Zaterdag 31 januari
14.00 - Melancholia (480')
Mis ik Still Walking, Non-ko en 35 Rhums nog. Kijk morgen nog even of ik die ergens kan plannen of dat ik ze laat schieten in de hoop dat ik ze ergens anders nog eens zie.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Hmm.. nu: "Dit evenement is uitverkocht. Kies 'terug' om een andere datum te selecteren."
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Er is geen publieksopening dit jaar, alleen een officiele voor genodigden.
Jawel, in PA4 draait-ie voor het volk.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Betaal je aan de kassa ook die 70 cent bespreekkosten per kaartje?
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Heb hetzelfde bij een andere film. er ontbreken er een paar zo lijkt het.
Of het is de voorbode van een uitverkochte voorstelling...
moviefan87
-
- 72 messages
- 64 votes
Slumdog Millionaire alle 3 voorstellingen niet meer beschikbaar. Dat is snel gegaan. Ook een vreemde keus van de organisatie om de populairste film niet in de grootste zalen te vertonen.