- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- International Film Festival Rotterdam - IFFR
International Film Festival Rotterdam - IFFR
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Zatoichi is zeker een van de publiekstrekkers?
Dat is de enige film waarvoor ik wel helemaal naar Rotterdam wil reizen.
Die meeting t.g.v. het zuiden is natuurlijk wat anders 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
10-rittenkaart ga ik niet kopen. die 9 of meer vrijkaarten die ik al krijg moeten al redelijk wat kunnen dekken 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
als ze kleintjes krijgen, mag ik die dan hebben 
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Zatoichi is inderdaad wel een publiekstrekker ja, die ook vast een algemene release krijgt, dus die skip ik (extra reden is dat Kitano me nog nooit zo ontzéttend heeft weten te boeien, maar dat zal ik maar niet hardop zeggen).
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Dan wacht ik wel op de DVD
(ondertussen blijf ik hopen op een filmhuis hier in de buurt
)
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Wie is Kitano? Nooit van gehoord.
Aziatische films skip ik.
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Wie is Kitano? Nooit van gehoord.
Aziatische films skip ik.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
He, een deja vu
. Je mist wat MFEO.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Je moet ook gewoon op zaterdag voor de kassa staan net zoals ik, dan hoef je helemaal niets te reserveren (wat trouwens ook 75 cent per kaartje kost9
Zeker de avond ervoor vast met je slaapzak onder de arm op weg naar de kassa zeker 
Hoeveel kaarten per voorstelling krijg je op die manier mee trouwens?
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
Heel vroeg op ja en dan koukleumen voor de kassa.
Ik heb helemaal geen idee of er een maximum verbonden is hoeveel kaarten je per voorstelling meekrijg. Dit jaar is veel veranderd in de verkooporganisatie, maar vroeger was er geen maximum.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Via internet heb ik vorig jaar alle kaarten kunnen krijgen die ik wilde, het systeem was behoorlijk langzaam toen, maar uiteindelijk lukte het wel.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
Belangrijke wijziging voor iedereen die naar IFFR wil gaan:
Let op: vorige jaren kwam 30% van de kaartjes op de dag van vertoning in de verkoop. Dit is dit jaar niet meer het geval, waardoor meer tickets beschikbaar zijn om te reserveren of kopen.
Dit betekent dus dat het heel goed mogelijk is dat voor alle leuke films geen kaarten op de dag zelf meer beschikbaar zijn, behalve de niet opgehaalde reserveringen die 2 uur voor aanvangstijd verkocht worden.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Voor alle 'leuke' films zou ik anders uitdrukken: voor alle 'populaire' films. Veel van m'n persoonlijke favorieten heb ik de afgelopen jaren in verdomd lege zalen gezien
.
Oja, jij regelt kaarten voor Het Zuiden, begreep ik van Kappeuter? Deze Zuiderling (maar dan oost) wil ook wel mee, mits op een dag die in mijn schema past, maar dat merken we spoedig!
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Oja, jij regelt kaarten voor Het Zuiden, begreep ik van Kappeuter?
Is dat zo? Wordt het dan niet tijd om wat mensen te polsen of ze meegaan? Ik, en in ieder geval één maar waarschijnlijk twee goede vrienden, willen graag mee in ieder geval. Alleen niet in het weekend als het kan...
Zijn er al tijden bekend voor deze film?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Alleen niet in het weekend als het kan...
Het weekend is wel het makkelijkst voor de meeste mensen. Maar we zullen zien op welke dagen de film draait.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Als het even kan, mijd ik het weekend, toch altijd drukker. Maar inderdaad, we zien wel.
gozo
-
- 92 messages
- 73 votes
Wie weet welke films van IFFR 2004 na het festival zeker in de Nederlandse bioscopen zullen gaan draaien, (dan hoef ik me niet zo op die films te focussen bij de strijd om de kaartjes straks)
gozo
-
- 92 messages
- 73 votes
Vraagteken vergeten, maar het is een vraag aan de rest dus.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Waarom moet er nou alwéér een naakte vrouw op de festivalposter?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Das nooit erg zeker, gaandeweg het festival wordt vaak pas een eventuele NL distributie geregeld.
NFC.org laat huidige distributieschema zien.
Wie wel een distributie krijgen zijn de Tiger Award Films (wel een selectie daaruit) die via VPRO ook nog eens op TV komen.
Bovendien gaan kort na het festival de best gewaardeerde films nog eens een rondje maken langs de filmhuizen. Ook nog niet bekend, dacht ik..
gozo
-
- 92 messages
- 73 votes
Hmm... het zijn dus barre tijden voor de planners onder ons.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Waarom moet er nou alwéér een naakte vrouw op de festivalposter?
Zo erg is het toch ook weer niet?
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Nee, maar het is niet de eerste keer. Nog geheel afgezien van morele kwesties, getuigt deze poster van bijzonder weinig originaliteit.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Ik vind 'm vooral lelijk eigenlijk.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Ik ook ja.. 't Komt op mij erg over als 'laten wij publiek lokken met naakt, maar het wel op een artistiek verantwoorde wijze doen'. Maar goed, er zijn belangrijker dingen om me aan te storen.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik vind de filmpjes die je in de bioscoopreclame ziet wel leuk, maar deze poster is inderdaad erg lelijk, net als die van vorig jaar trouwens.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ik vind de filmpjes die je in de bioscoopreclame ziet wel leuk
Hilarisch zelfs! Kan me geen leukere trailer herinneren van het IFFR.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Hilarisch zelfs! Kan me geen leukere trailer herinneren van het IFFR.
Vorig jaar!