- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- Imagine Film Festival
Imagine Film Festival
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Ik denk dat ik zaterdag de 17e eens ga proberen uit te buiten.
The Uninvited, dan Tokyo Godfathers (als dat gaat qua filmlengte), dan The Cat Returns en vervolgens een nachtje terror doorhalen...
Dit jaar maar weer in Amsterdam want vorig jaar in Groningen was wel een erg makke boel....
Misschien pakken we Immortal er vrijdag of zondag ook nog wel bij - die lijkt me te gek namelijk: check de trailer...;)
Patvs
-
- 24 messages
- 129 votes
19:20 vandaag waren Blueberry en Kill Bill 2 al beide uitverkocht. (de kaartverkoop begon officieel pas om 19:30)
Erg slim van de organisatie om kennelijk dus 95% van de kaarten voor die 2 voorstellingen voor hun eigen "vriendjes" te reserveren.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Een collega en ik hebben iets na zessen onze reservering al gemaakt. We hadden toevallig Cinerama aan de telefoon ivm een vraag over de kaartjes en toen waren we blijkbaar "vriendje" (?) genoeg om onze reservering meteen achter te mogen laten. Is ook wel 's lastiger gegaan dus.. nice 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Dit is m'n schema, ben benieuwd of ik die idioot krankzinnig belachelijke zaterdag een beetje ga trekken.. 
Donderdag
15.45 | Lucky | C2
17.45 | Dark Woods | C1
19.45 | The Uninvited | C2
22.15 | King of the Ants | C1
vrijdag
15.45 | The Ghouls | C2
18.15 | The American Astronaut | C3
20.00 | Willard | C1
21.45 | Meet the Feebles | C2
zaterdag
15.45 | 11:14 | C2
17.45 | Tokyo Godfathers | C2
20.00 | European Fantastic Shorts #3 | Melkweg
21.45 | Braindead
00.00 - 07.30 | Night of Terror | C1
zondag
18.15 | Love Object | C3
20.00 | Immortal | C1
21.45 | Heavenly Creatures | C2
maandag
15.45 | Bhoot | C2
17.45 | Cat Returns | C2
20.00 | Sneak Preview | C1
22.00 | Azumi | C1
dinsdag
15.45 | Robot Stories | C2
17.45 | Wonderful Days | C2
20.00 | Mindhunters | C1
21.45 | Jack Brown Genius | C2
woensdag
16.10 | The Card Player | C1
18.15 | Maléfique | C3
20.00 | Kill Bill: Vol. 2 | C1
22.15 | Mutans Aliens | C3
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Vanmiddag maar eens langs de Cinerama gaan om kaartjes te halen voor de NoT.
Bandit
-
- 607 messages
- 4017 votes
Heb kaartjes voor NoT..... gaat weer leuk worden denk ik.... m'n verwachtingen zijn hoog.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Zo, ik heb ook mijn kaartjes binnen... 
Vrijdag
00:00 Night of Terror ( op vrijdag dus Goodfella
)
Zaterdag
16:00 The Uninvited
17:45 Tokyo Godfathers
22:15 Cat Returns
en Zondag
20:00 Immortal
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Zo, ik heb ook mijn kaartjes binnen... 
Vrijdag
00:00 Night of Terror ( op vrijdag dus Goodfella
)
In Groningen is het op vrijdag. In Amsterdam zaterdag nacht 17 op 18 April
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Umff, ik zie het nu ook op mijn kaartje staan...dat wordt inderdaad een zware zaterdag dan...:)
In Groningen is het trouwens op vrijdagavond 23 April.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Gaat Puckie niet mee? 
En de Night of Terror was inderdaad even verplaatst naar vrijdag, maar toen verveelden ze zich weer en is het toch maar zaterdag geworden. Rare lui.
Heeft Joe nog kaartjes voor de NoT weten te bemachtigen? Wie weet kunnen we een klein nachtelijk meetinkje organiseren ofzo.. 
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Jahaah 
Puckie gaat ook mee en een nachtelijke meetinkje lijkt me erg leuk - het lijkt me dan wel verstandiger om Red-Bull-cocktails te nuttigen ipv biertjes...:P
Zijn er deze keer trouwens vrije zitplaatsen?
Er staat namelijk niks op de kaartjes maar de laatste keer dat ik een Night of Terror meemaakte was dit wel het geval.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Zijn er deze keer trouwens vrije zitplaatsen?
Er staat namelijk niks op de kaartjes maar de laatste keer dat ik een Night of Terror meemaakte was dit wel het geval.
Vrije zitplaatsen, ja. De harde kern zal al wel vanaf een uurtje of negen de ingang onveilig maken. Ik zelf kom ook vrij vroeg want de mensen op de eerst rijen willen nog wel eens een jus d'orange- bom in hun nek krijgen.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Vrije zitplaatsen, ja. De harde kern zal al wel vanaf een uurtje of negen de ingang onveilig maken. Ik zelf kom ook vrij vroeg want de mensen op de eerst rijen wil nog wel eens een jus d'orange- bom in hun nek krijgen.
Geen bloedbom? 
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Vrije zitplaatsen, ja. De harde kern zal al wel vanaf een uurtje of negen de ingang onveilig maken.
Normaal doe ik hier ook gezellig aan mee.
Maar door dat stomme geschuif van de Night of Terror weer terug naar de zaterdag zit ik dan nog in zaal 3 bij Cats Return.
Misschien maar eens even iemand lief aankijken die een jus d'orange/yoghurtvrije zitplaats wil vrijhouden...;)
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Ik zal zaterdag 17 april ook in de bios te vinden zijn en wel bij de volgende films:
17.45 Tokyo Godfathers
22:15 The Cat Returns
Vervolgens plak ik er een nachtje Night of Terror acheraan en daarna weer op de trein naar huis
.
puck
-
- 399 messages
- 931 votes
Dat wordt gezellig allemaal! 
Dit gaat mijn eerste NoT worden, dus ik ben erg benieuwd hoe het er aan toe zal gaan met al die water-/sinaasappelsapbommetjes-mayhem... 
Gorro
-
- 701 messages
- 11654 votes
Mijn programma:
Vrijdag
18:15 American Astronaut
19:45 Bhoot
Zaterdag
15:45 11:14
18:00 The Locals
19:45 Robot Stories
Zondag
16:00 Dawn of the Dead
18:15 Love Object
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Dat wordt gezellig allemaal! 
Dit gaat mijn eerste NoT worden, dus ik ben erg benieuwd hoe het er aan toe zal gaan met al die water-/sinaasappelsapbommetjes-mayhem... 
Voor mij wordt dit ook de eerste keer, maar ik heb écht geen idee wat ik hiervan moet verwachten... Haha, waarschijnlijk lamheid ten top 
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
komt fff ook naar groningen? (zie 1 pagina eerder)
misschien kan ik dan toch nog wat zien!
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Ja, alleen The Night Of Terror.
Als je alleen de films wil kijken is het een goed plan maar als je voor de NOT-sfeer gaat moet je zeker uitwijken naar Amsterdam.
Ik weet nog goed dat het gejuich bij het eerste dodelijke slachtoffer alleen vanaf 'onze rij 12' weerklonk - de rest van het publiek keek ons aan alsof ze een brandmelding hadden gehoord.
Dus definitely naar het 'vertrouwde' Amsterdam dit jaar...;)
puck
-
- 399 messages
- 931 votes
Precies, als je dan toch de nacht doorhaalt, moet je het ook goed doen... 
LauraPalmer
-
- 276 messages
- 617 votes
Joepie ik ga ook!!! Ik doe mee met het programma van Pjotr (zaterdag: the Uninvited, Tokyo Godfathers & the Cat Returns en zondag: Immortel). Ik heb er echt veeeel zin in! Zo te horen is de kans groot dat ik meer MMMensen tegen het lijf ga lopen!
De Night ga ik skippen. Ben bang dat ik na de eerste film al omval...
puck
-
- 399 messages
- 931 votes
Zo te horen
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Nou, ik heb het programma eens bekeken en het valt me nogal tegen vergeleken met vorig jaar. Ik ga toch wel een paar filmpjes meepakken denk ik, al zit er niks tussen wat ik echt per se wil zien.
Syt
-
- 75 messages
- 176 votes
Weet iedereen al dat er sinds gisteren weer kaarten beschikbaar zijn voor de openings- en slotfilm?
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Ja, maar Blueberry en Kill Bill 2 zijn beiden films die nog in de reguliere bioscopen gaan draaien.
Dat zijn dan ook niet de films die ik op een festival ga kijken....
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Godverdegodverdegodver!- de film waar ik me het meest had verheugd gaat niet door!!!!
De voorstellingen van Enki Bilal's IMMORTAL vervallen. Ter vervanging tonen wij de bovennatuurlijke thriller THE BUTTERFLY EFFECT van Eric Bess en J. Mackye Gruber (Vr 16, 16:00 en Zo 18, 20:00, beide Cinerama 1).

Vincent Cassel komt tijdens het festival trouwens ook niet opdagen...
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Wilde 't ook net gaan posten.. Nah, lekker dan! Leek we een gave film.
Je skipt de zondag nu zeker?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ook op hun site te lezen:
"En kent u die van die Franse steracteur die naar het AFFF zou komen? Vincent Cassel, titelvertolker van de openingsfilm BLUEBERRY, laat op het laatste moment verstek gaan."