- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- F.A.C.T.S. (Gent)
F.A.C.T.S. (Gent)
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
De jaarlijkse uitstap naar de facts was weer in orde en er was weer veel volk op de been. Klein half uurtje aanschuiven voor de parking maar verrassend snel binnen langs de rij met geen ticket. ? Koop ik nooit op voorhand.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ook ik ben gisteren gepasseerd en het was weer dik in orde. Veel comics aangeschaft alweer 
Niet moeten aanschuiven voor de parking (was er om half10) maar verbazingwekkend hoe snel ik binnen was. De deuren gingen open om 10u en om 10u05 stond ik al aan de Archonia stand. Blijft samen met Sci-Fi Convention in Antwerpen toch de jaarlijkse to-do uitstapjes.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Was er ook gister. Was voor het eerst en beviel best goed! Leuke beurs, maar mijn interesse ligt niet echt bij de sci-fi, fantasy en superhelden zooi, dus ik gok dat Weekend of Hell in Oberhausen mij beter gaat bevallen
Toch wel goed vermaakt en leuke dingen gezien (had ik het geld er maar voor...) en met een zeldzame Hartbox DVD van Zeder (Revenge of the Living Dead) en een Michael Myers figure teruggekeerd.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Morgen is het weer zover. Heb de lente-editie overgeslagen uit protest (normaal gezien was dat de periode voor Antwerp Sci-Fi maar de organisatoren van FACTS hebben deze overgekocht en hun eigen Spring Edition in Gent georganiseerd) maar wil de gewone editie nog wel doen. Al moeten ze echt niet teveel gaan overdrijven met hun prijzen, want dat begint de spuigaten uit te lopen.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Zal er ook weer zijn, zou beter in Gent blijven want om 22h30 heb ik mijn laatste film op het film fest Gent.