• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.487 votes
Profile

Het grote gamestopic

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ja, inderdaad. En als zoiets voorkomt terwijl het dus niet mijn eigen schuld is heb ik er al snel genoeg van. De d-pad voor de Xbox One controller schijnt mede door de fighting games enorm verbeterd te zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik wacht nog even met een next-gen console. Volgend jaar komt Ultra Street Fighter IV gewoon nog uit op de 360, niet op de One volgens mij. Killer Instinct is wel voor de One, maar dat trekt me niet zo.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Lefgozer wrote:

Dat is ook nog wel een vermakelijk spelletje op zich hoor. Zijn er hier nog mensen met een Xbox en Xbox Live? Komende periode ga ik weer eens ouderwets veel gamen.

Yup (GT: SOULxBREAKER69).

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik had al zo'n vermoeden, maar deze game is vet vet vet!!! Erg grappig overigens dat er een aantal mensen klagen (waaronder ik) dat de Resident Evil games te veel actie georiënteerd zijn geworden... En vervolgens gaan ze tevens klagen (ik niet) dat ze ZombiU te traag vinden.

ZombiU gaat terug naar tijden van Resident Evil 1 en 2. Overleven met beperkte middelen en je af en toe de tering schrikken. Ik heb mij geen minuut verveeld. Maar ga dit niet spelen op 23 juli om 14:00 's terwijl het buiten 26 graden is. Een echte wintergame dus. Ik vind dit net zo tof als The Walking Dead (games)

ZombiU (2012) - GamesMeter.nl

http://nintendoenthusiast.com/wp-content/uploads/2012/10/zombiu1.png

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Fuck Cammy.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

De Playstation 4 is uit!

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Alsof 't voor niks is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

twitch.tv/Armshouse

SSFIVAE toernooi met Daigo in winner's finals.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

PS 4... in belangrijker nieuws: er is weer een steam-sale! Dark Souls is al in de pocket.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik heb Final Fantasy VII aangeschaft in de Steam Sale en Game Dev Tycoon! Vooral die laatste is een erg aangename verrassing! Erg leuke en verslavende game waarin je je eigen gamestudio opricht.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Gisteren even de eerste episode van Telltale's The Walking Dead seizoen 2 uitgespeeld en opnieuw een heerlijke game ervaring. Was wat sceptisch toen ik hoorde dat je zou spelen als Clementine maar dat was toen ik begon met spelen al snel weer verdwenen. Wat een heerlijke eerste episode. Gruweldaden worden weer niet geschuwd en het zit weer vol, keiharde, drama. Lekkere preview op Episode 2 ook. Wie zou het zijn die Clementine tegenkomt waarvan ze dacht dat hij/zij dood was. Kenny, Christa of misschien toch Lilly?

Met The Wolf Among Us heeft Telltale ook nog een geweldige tweede lopende reeks waardoor het wachten op nieuwe afleveringen wat verzacht wordt.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Eerste episode ook weer achter de rug en dit smaakt zeker weer naar meer! Ik denk dat ze Christa vindt, maar aangezien Kenny ook zijn rentree schijnt te maken is dat ook een goede optie. Kenny was wel altijd mijn pispaaltje in het eerste seizoen

Op het moment heb ik zelfs nog meer zin in een nieuwe Wolf Among Us dan een nieuwe WD, wat vooral veel zegt over die eerste. Geniaal.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Ik had deze nog op psn gehaald, leuke prijs nu. En wat een sfeer meteen al! Weet zeker dat dit een bijzondere game is waar ik helemaal in op ga.

http://www.everyeye.it/public/covers/26032013/rain_Playstation3_cover.jpg

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

jordandejong wrote:
Gisteren even de eerste episode van Telltale's The Walking Dead seizoen 2 uitgespeeld en opnieuw een heerlijke game ervaring. Was wat sceptisch toen ik hoorde dat je zou spelen als Clementine maar dat was toen ik begon met spelen al snel weer verdwenen. Wat een heerlijke eerste episode. Gruweldaden worden weer niet geschuwd en het zit weer vol, keiharde, drama. Lekkere preview op Episode 2 ook. Wie zou het zijn die Clementine tegenkomt waarvan ze dacht dat hij/zij dood was. Kenny, Christa of misschien toch Lilly?

Met The Wolf Among Us heeft Telltale ook nog een geweldige tweede lopende reeks waardoor het wachten op nieuwe afleveringen wat verzacht wordt.

Telltale gaat trouwens ook een Borderlands adventure doen en nog wat......houd je vast....Telltale gaat ook Game of thrones doen!!!!

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Bakema NL wrote:

Ik had deze nog op psn gehaald, leuke prijs nu. En wat een sfeer meteen al! Weet zeker dat dit een bijzondere game is waar ik helemaal in op ga.

(afbeelding)

Ik heb heel veel van die arcade games op de Xbox, geweldig. Er zijn nu trouwens constant aanbiedingen, omdat we richting het einde van het jaar gaan. Hou je Xbox (en ongetwijfeld ook PS3) in de gaten!

Ik heb zo'n beetje al mijn arcade games in de aanbieding gekocht. En Dark Souls speel ik nu ook, die was laatst €5 via Xbox Live. Ben erg vatbaar voor deals altijd. (Wat dus ook soms fout kan uitpakken, laatst per ongeluk twee arcade games gekocht...blijken ze Kinect only te zijn...gelukkig waren ze maar een euro per stuk.)

Het bovengenoemde Walking Dead ligt ook nog steeds het gehele eerste seizoen op me te wachten bijvoorbeeld.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Ik blijf de voorkeur geven aan fysiek...maar die Rain is psn only.

Steam sales zijn oom weer begonnen.....zoals je zegt Lefgozer....it's that time of the year.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

[img][/img]

Deze nu maar eens gehaald, kon 'm niet laten liggen voor €15.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Had je beter kunnen laten liggen. Heb em al verschillende keren voor €5 voorbij zien komen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik niet!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Er spelen mensen hier The Walking Dead van Telltale? Heb gezien dat seizoen 2 eind december is uitgekomen! Wat een 5 sterren-spel!

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Heb de eerste aflevering al gespeeld. Goed, maar niet zo sterk als ik had gehoopt. Komt misschien ook een beetje doordat Telltale nu ook bezig is met 'The Wolf Among Us' en ik de eerste aflevering daarvan een stuk beter vind. Kijk desondanks toch wel weer erg uit naar het vervolg.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Iemand die DayZ speelt?

Ik zelf speel het niet, mede omdat ik alleen een laptop heb met wat mankementjes (net als de game overigens), maar ik heb de laatste weken flink wat videotjes gekeken op Youtube. Vermakelijk dingetje.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Ja, die videos zijn erg leuk. Ik ben nu alles aan het terugkijken van FRANKIEonPC!. Filmpjes van de mod maar daar gaat de SA ook naartoe lijkt me. Ik ga de game nog wel kopen, want die gameplay is echt uniek. Alleen even wachten tot het wat speelbaarder is.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

DayZ heb ik nooit écht zien zitten, maar ben zelf sinds kort veel bezig met Rust en dat is...tsja... tijdrovend

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Hij was weer nice hoor, tweede episode van The Wolf Among Us. Wat een ongelofelijk bad-ass character is die Bigby. Verder nóg minder échte gameplay wat op zich wel jammer is, vooral de interactieve vechtscene's zijn wat minder aanwezig dan in episode 1 maar het onwijs toffe verhaal en de coole dialoogkeuze maakt héél veel goed. En wat is er nou lekkerder dan met een knuppel de volledige striptent van een achterbakse loser in elkaar te rossen om wat antwoorden uit 'em te krijgen...?!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja heerlijke episode weer. Hoop alleen echt dat ze met de plannen voor Game of Thrones en Borderlands de engine eruit gooien. Die is hopeloos verouderd.

En betere communicatie van TellTale omtrent releasedata of technische problemen zou ze ook sieren.

Op het ogenblik trouwens lichtjes verslaafd aan de free-to-play game World of Warplanes. Met meerdere spelers via Skype erg leuk. Binnen de minuut ben je aan het knallen en potjes duren nooit echt lang. Lekker snelle actie.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Ik moet de episode nog spelen. Ik heb de season pass gekocht op de 360, maar dankzij een technische storing kan ik de episode niet gratis binnenhalen. Dit is zo voor alle mensen met een pass wereldwijd. Eerst zou het gister al worden opgelost, toen vandaag en nu zeggen ze er morgen aan te werken. Laatste keer dat ik zo'n pass koop.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ik heb het hele eerste seizoen van TWD, maar ben ergens tijdens de tweede episode afgehaakt. Het gaat mij te langzaam allemaal en als ik geëmotioneerd wil worden kijk ik wel een film. Het af en toe op een knopje moeten drukken vind ik ook niet heel spannend.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.