- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, bij Batman passen boss fights wel, maar over het algemeen heb ik er weinig mee. Al was Mr Freeze in AC inderdaad wel leuk, aangezien je hem op 5 manieren moest uitschakelen.
Ik vind het trouwens erg jammer dat Origins door een andere ontwikkelaar wordt gemaakt. Echt heel erg jammer. Al pakt het vaak genoeg ook wel goed uit, bv met de Call of Duty reeks.
Volgend jaar maar eens de Xbox One kopen. Tot die tijd komt er nog genoeg leuks uit voor de 360. Ik denk dat ik pas in het najaar een nieuwe console neem.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het is toch wel weer heerlijk hoor de nieuwe Arkham. Boss fight met Deathstroke
. Design blijft toch wel erg tof, gewoon laten zo.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha ben jij daar ook al, NW. De bossfight in het schip van Pinguin. Ben er al ruim voorbij, was leuk.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Vanwege sinds tijden eens daadwerkelijk niks te doen te hebben gehad op vrijdag en zaterdag, en aangezien ik die Wii toch heb staan Mario Galaxy maar eens opgepikt. Toentertijd wel gekocht en gespeeld maar niet erg ver gekomen. Wel een leuk spelletje maar kan ook niet zeggen dat ik er heel erg kapot van ben. Vind het ook wel erg simpel tot nu toe om door te komen. Die 2D Mario's heb ik een stuk leuker gevonden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mhow. De klassieke Mario's waren erg leuk, maar ik vond games als Mario 64 en Super Mario Sunshine ook fantastisch. Ik heb helaas nooit een Mario Galaxy gespeeld omdat ik geen Wii wilde halen. Ik hoop altijd dat er een universele console komt die alle games kan spelen. Zou ik meteen weer Mario gaan spelen.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Wii kopen?
Ik heb er bij naast Galaxy, Mario Kart Wii, Super Smash Bro.'s Wii, Mario & Sonic at the Olympics, Paper Mario en Metroid Prime Corruption. Die laatste is wel een hele goeie Wii-game overigens.
Denk dat ik hem wel binnenkort van de hand doe, zal er nog wel met wat geluk 100 euro voor krijgen voor de hele bende.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je hebt wel de leukere games. Mario Wii, Smash Wii en Galaxy zijn denk ik leuk. Ik speelde op de N64 en Gamecube namelijk altijd die games. Alleen de vervolgen daarna niet meer gespeeld.
Verder sla ik je aanbod af
Ik ga denk ik eind volgend jaar de Xbox One halen.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Smash Brothers viel mij erg tegen. Vond ze op de N64 en Gamecube een stuk beter spelen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De Gamecube editie is 1 van mijn alltime favorite games. Helemaal kapot gespeeld. Ook alles unlocked en uitgespeeld. Misschien ga ik mijn GC nog eens aansluiten om het weer te spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heb ik laatst ook gedaan met een oude console, maar laat je herinnering nou maar gewoon in leven. Wij current-gen volk kunnen die stap terug niet meer nemen
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, ik wil eigenlijk al jaren weer een N64 kopen. Maar ik vrees altijd dat ik mijn jeugdherinneringen daarmee verpest.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Heb ik laatst ook gedaan met een oude console, maar laat je herinnering nou maar gewoon in leven. Wij current-gen volk kunnen die stap terug niet meer nemen
.
Heb er thuis 5 staan (NES, SNES, C64, Atari en PS2) en speel er nog regelmatig mee! Retro-gaming is op zijn tijd echt heerlijk. Back to basic genieten van simpele spelletjes met overigens erg coole muziek. Vooral de Ocean games op de C64 hebben vaak geweldige soundtracks.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Heb hier een N64, SNES en SEGA staan en speel er regelmatig ook nog op. Al is dat inderdaad soms een minder idee want Wayne Gretzky's 3D Hockey '98 viel me toch wat vies tegen ten opzichte van vroeger. FIFA 98 daarentegen blijft staan als een huis.
PS2 vind ik trouwens nu niet echt retro-gaming, dat is mijn recentste console 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Haha ja oké, ware het niet dat ik er ook PS1 games op speel
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heb er thuis 5 staan (NES, SNES, C64, Atari en PS2) en speel er nog regelmatig mee! Retro-gaming is op zijn tijd echt heerlijk. Back to basic genieten van simpele spelletjes met overigens erg coole muziek. Vooral de Ocean games op de C64 hebben vaak geweldige soundtracks.
Ik ken er ook genoeg die het nog kunnen, met jrpg geen probleem maar met de parameters die ik nu stel en bekend mee ben is die stap terug te groot. Wel uitzonderingen daargelaten, maar veel verder dan de PSX ga ik niet.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Die stap terug wordt dan ook bewust genomen
Er is soms niets leukers dan gewoon van A naar B gaan en niet meer dan 2 knoppen te gebruiken
. Maar goed, ik ben dan ook wel iemand die nostalgie hoog in het vaandel heeft staan. Is dus niet alleen bij film zo
.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Dit heb ik echt helemaal kapot gespeeld op zo'n hele oude computer. 
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Tja, voor die luizige 5 euro laat ik dit toch maar niet liggen...
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Dat is ook nog wel een vermakelijk spelletje op zich hoor. Zijn er hier nog mensen met een Xbox en Xbox Live? Komende periode ga ik weer eens ouderwets veel gamen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
heerlijk spel, heb er van een stuk of 2/3 toen heerlijk genoten.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat is ook nog wel een vermakelijk spelletje op zich hoor. Zijn er hier nog mensen met een Xbox en Xbox Live? Komende periode ga ik weer eens ouderwets veel gamen.
RetroLeaves is mijn Xbox Live-naam. Ik speel Super Street Fighter IV online. Ik heb ook GTA V, maar dat heb ik nog niet online gespeeld.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb offline veel met Akuma gespeeld, maar ik speel nu sindskort pas online en kan er geen bal van. De combo's van de challenge zijn voor mij vaak al te moeilijk
. Ik speel het liefst met Akuma, maar die heeft een vrij lage health. Daarom neem ik ook vaak Ryu. Ik ben niet kapot van allebei, maar weet nog niet welke andere character mij het beste ligt.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ben aan het overwegen om SF eens op te pikken. Kijk zo wel eens wat materiaal op Twitch en Youtube.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Genoeg op te vinden op YouTube, en Twitch, ja. Eventhubs.com volgen op Twitter en je wordt op de hoogte gehouden van livestreams.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dit heb ik echt helemaal kapot gespeeld op zo'n hele oude computer.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
RetroLeaves is mijn Xbox Live-naam. Ik speel Super Street Fighter IV online. Ik heb ook GTA V, maar dat heb ik nog niet online gespeeld.
Mijn Xbox Live-naam is Bulletboy87, maar op het moment geen internet aanwezig dus voeg jij me maar even toe dan
. Street Fighter heb ik ook, maar wel de normale versie. Heb het niet heel erg lang gespeeld omdat ik vooral de supermoves niet kon uitvoeren dankzij het control stickje (of d-pad) van de Xbox. Heb ik last van bij al mijn fighting games.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mijn Xbox Live-naam is Bulletboy87, maar op het moment geen internet aanwezig dus voeg jij me maar even toe dan
. Street Fighter heb ik ook, maar wel de normale versie. Heb het niet heel erg lang gespeeld omdat ik vooral de supermoves niet kon uitvoeren dankzij het control stickje (of d-pad) van de Xbox. Heb ik last van bij al mijn fighting games.
Ik heb zo'n fightstick. Ik vind zo'n ding wel prettig, al is mijn execution verre van perfect. Vaak komt er een shoryuken uit als ik een hadouken wil doen.