• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

Het grote gamestopic

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Dik spel GTA, maar heb het de eerste 4 dagen elke dag minimaal 2 uur zitten te spelen. Maar nu heb ik al bijna een week het spel niet meer aangeraakt

Ik moet zeggen dat ik met 4 dat niet had. De drang was toen groter om het gewoon elke dag te spelen, simpelweg omdat Niko een brute personage is beste personage om mee te spelen imo

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik begin me nu al vreselijk te irriteren aan FIFA 14. Dat kan niet goed zijn.

Veel te vaak verkeerd balaannames, scheidsrechters die gewoon affluiten als je 1 op 1 gaat met de keeper omdat het tijd is, belachelijk vaak buitenspel en ga maar door.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Speelt niemand hier World of Tanks? ff platoonen met een mede MMer ofzo

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

GTA V uitgespeeld. Heb er ruim de tijd voor genomen.

Wat een epische, geniale en bijna perfecte game. Wat een verpletterende indruk heeft het op mij gemaakt.

De dialogen, de cutscenes, de originele missies, de details om je heen, de humor, de 3 personages, de grofheid.....

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik heb hem woensdag ook voltooid. Inderdaad zo goed als perfecte game. Zit op 75% geloof ik dus ik heb nog wat te doen en daarna online eens kijken...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik nu op 77,5% procent. Moet nog een aantal extra missies doen en ook nog een hoop dingen zoeken. Vermaak ik me nog wel een weekje mee. De 100% haal ik niet, niet zo'n zin in.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik had hem al zo´n beetje uitgespeeld, maar kwam er toen achter dat ik onderweg wat geld heb laten liggen. Dus ben nu opnieuw beginnen en zit op 1/3. Tussendoor nog een beetje zitten klooien met shoot outs ed. Had wel een lekker plekje in een hangar. Heb daar een kwartier lang relaxed kunnen knallen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik zit op 88%.

Ben nu bezig om al die 50 Spaceship Parts die door de game verspreid liggen te halen.

44 tot nu toe.

socialclub.rockstargames.com

Hier kan je alles zien, alle info van wat je gedaan hebt.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik op 45%

Heb geen haast

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Vraagje aan de gamers hier. Vroeger speelde ik wel geregeld op de PSX en PS2 maar de laatste 3-4 jaren eigenlijk nauwelijks nog gespeeld. Daarvoor speelde ik vooral PES en erna Fifa (toen PES wat stagneerde en Fifa wél verbeterde) en was ook wel groot fan van de GTA-reeks (tot en met San Andreas alles gespeeld). Nu ik vorige week GTA4 (wel op PC bij een vriend) speelde kreeg ik de smaak weer te pakken.

Zou misschien graag een nieuwe console kopen maar heb eigenlijk geen idee meer van al de technische zaken. Ik zie mezelf opnieuw kiezen voor hetzelfde soort spelletjes: voetbal, GTA en af en toe een sluip-spel zoals Hitman/Splinter Cell. Zou sowieso voor een playstation gaan maar twijfel een beetje of ik voor een goedkopere (tweedehands) PS3 moet gaan of beter kan wachten op de PS4? Die PS4 zal wel sowieso zwaarder zijn en meer aankunnen maar heb misschien wel genoeg aan een PS3. Is het überhaupt nog nuttig om voor een PS3 te gaan?

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Wagonladingen aan goedkope games waarmee je je prima kunt vermaken zo aan het eind van de Ps3. Helemaal als ik zo zie wat je wilt spelen....geen idee waarom je dan al een Ps4 zou moeten halen nu die er bijna is.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Als je een nieuwe haalt zou ik sowieso voor de PS4 gaan, al zal een PS3-spel daar niet op passen. Dus je kan echt alleen PS4-spellen halen. Maar meeste spellen zullen ook een PS4-versie krijgen (Fifa sowieso, GTA ook vast op den duur) en daar schijn je veel meer mee te kunnen doen dan, een compleet andere game-ervaring..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Finisterra wrote:

Vraagje aan de gamers hier. Vroeger speelde ik wel geregeld op de PSX en PS2 maar de laatste 3-4 jaren eigenlijk nauwelijks nog gespeeld. Daarvoor speelde ik vooral PES en erna Fifa (toen PES wat stagneerde en Fifa wél verbeterde) en was ook wel groot fan van de GTA-reeks (tot en met San Andreas alles gespeeld). Nu ik vorige week GTA4 (wel op PC bij een vriend) speelde kreeg ik de smaak weer te pakken.

Zou misschien graag een nieuwe console kopen maar heb eigenlijk geen idee meer van al de technische zaken. Ik zie mezelf opnieuw kiezen voor hetzelfde soort spelletjes: voetbal, GTA en af en toe een sluip-spel zoals Hitman/Splinter Cell. Zou sowieso voor een playstation gaan maar twijfel een beetje of ik voor een goedkopere (tweedehands) PS3 moet gaan of beter kan wachten op de PS4? Die PS4 zal wel sowieso zwaarder zijn en meer aankunnen maar heb misschien wel genoeg aan een PS3. Is het überhaupt nog nuttig om voor een PS3 te gaan?

Jij bent zo te lezen een casual gamer. Dat wil zeggen, af en toe gewoon een leuke game spelen, zonder gigantische eisen. Omdat je het al jaren niet meer hebt gedaan zou ik dan eerst maar eens uitzoeken hoe leuk je het weer vind. Zou dus niet een next-gen console halen maar een Xbox360 of PS3. Er zijn bizar veel games nog van de laatste jaren die op jou wachten en nog zeer de moeite waard zijn. De PS3 wordt ook nog zeker wel een jaar en misschien wel langer ondersteund met nieuwe titels, dus je komt niet droog te staan.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bovendien kun je die voor een prikkie halen, titels voor de PS4 daarentegen zijn al gauw weer zo'n €60/70.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Thanks voor de tips. Zal wel een PS3 worden. En blijkbaar is Fifa 13 beter dan 14? Misschien dan toch die maar nemen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

De eerste episode van The Wolf Among Us van Telltale uitgespeeld, een potentiele The Walking Dead beater! Misschien wel nog briljanter en sfeervoller, maar zonder de Clementine-factor.

Bigby maakt de grote boze wolf weer cool en schittert in een spannend verhaal vol geweld en volwassen zaken. Sprookjes zijn niet meer alleen voor de kleintjes. Aanrader!

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Begint hier ook wel weer te kriebelen na eigenlijk jaren niet te hebben gegamed. Fifa met vrienden is toch altijd wel erg vermakelijk.

Zit te kijken naar een tweedehands PS3, nieuw vind ik die dingen toch nog wel aan de prijzige kant. Kan iemand een beetje aangeven waar ik op moet letten, en of het veel uitmaakt hoeveel ruimte zo'n ding op de harde schijf heeft. Ik zie ze van 12, maar ook van 120, 250 en 500gb. Opvallend dat er zoveel verschil tussen zit.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook afhankelijk hoeveel games je digitaal wil aanschaffen, wat de grote ruimte verklaart maar als casual gamer heb je niet zoveel nodig. Ze zijn wel prijzig maar volgende maand komt de PS4 uit en zal je zo'n PS3 echt voor weinig op de kop kunnen tikken. Heb je ook gelijk een (back-up) Bluray speler.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

En kun je bijv. nog een willekeurige externe HD kopen en eraan hangen? En hoeveel ruimte neemt 1 gamepje in doorgaans?

En zit er ook nog verschil in snelheid van de apparaten of maakt dat onderling niet uit?

Kan ook een maandje wachten, maar ben nu praktisch afgestudeerd dus heb nu veel meer tijd. Dus dat is weer een beetje zonde van het wachten wellicht.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ik kom er nu achter (kan gratis Games on Demand downloaden als je Xbox Live Gold hebt en ik heb veel Arcade games) dat ik toch wel tekort heb aan mijn Xbox 360 met 60GB. Met dit voorgaande in gedachte, de opkomst van GoD en het feit dat de games ongetwijfeld ook weer groter worden zou ik voor de PS4/Xbox One gaan met de meeste opslag.

Ik zat er ook aan te denken om nog een Xbox 360 met 250GB te kopen omdat ie steeds vol is, maar de prijzen vielen me nog een beetje tegen. Had gedacht dat die dingen inmiddels zo'n €150 zouden kosten.

Edit: Oh, sorry. Zie nu dat het om een PS3 gaat. Ach ja, dan blijft mijn antwoord evengoed staan.

Edit 2: Iemand hier die voor een vriendelijk prijsje mijn Kinect wil overnemen? Inclusief spellen en zoom. Gebruik em nooit omdat mijn kamer te klein is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Externe HD eraan hangen kan ook altijd, qua snelheid geen verschil. Zal ongeveer uitgaan van 5/6 gb voor een game.

Dat wachten is wel zonde, komt ook pas eind november. Voor onder de € 200,- heb je gewoon een goede prijs. Maar dat is nieuw. Hoeveel wil je uitgeven dan?

Mocht je niet persé Fifa 14 willen maar 13 ofzo stuur me dan een PM, die heb ik iig voor je liggen. Kosteloos uiteraard.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Naomi Watts wrote:

Externe HD eraan hangen kan ook altijd, qua snelheid geen verschil. Zal ongeveer uitgaan van 5/6 gb voor een game.

Was van de week nog bij de MediaMarkt. Volgens een gozertje die daar werkt moet die externe HD dan wel eerst geformateerd worden ofzo waardoor je veel minder GB overhoudt dan er daadwerkelijk opstaat.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ik zat een beetje te kijken hoeveel ik kwijt zou zijn, maar voor een console alleen wil ik max 100-150 kwijt zijn. Als er wat interessante games bij zitten mag het wel iets meer zijn, maar op marktplaats zitten er soms een stuk of 15 games bij waarvan ik er dan 1 of 2 interessant vind. Daar ga ik niet veel aan uitgeven.

Zal het in m'n hoofd houden, fifa 13 of 14 maakt me nog niet zo gek veel uit nee. Eerst die console zelf maar regelen

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Montorsi wrote:

Ik zat een beetje te kijken hoeveel ik kwijt zou zijn, maar voor een console alleen wil ik max 100-150 kwijt zijn. Als er wat interessante games bij zitten mag het wel iets meer zijn, maar op marktplaats zitten er soms een stuk of 15 games bij waarvan ik er dan 1 of 2 interessant vind. Daar ga ik niet veel aan uitgeven.

Zal het in m'n hoofd houden, fifa 13 of 14 maakt me nog niet zo gek veel uit nee. Eerst die console zelf maar regelen

Een Wii kost €100. Zit je alleen met het aanbod van goede games, dat is niet echt denderend. Uiteraard zijn de games van Nintendo zelf wel toppertjes.

Misschien kunnen we een dealtje maken dat jij mijn Xbox 360 60GB overneemt.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ik heb nog Wii ja maar daar ben ik redelijk op uitgekeken Kijk er toch meer naar uit om GTA op te gaan pikken enzo.

Heb wel een voorkeur voor PS.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Montorsi wrote:

En kun je bijv. nog een willekeurige externe HD kopen en eraan hangen? En hoeveel ruimte neemt 1 gamepje in doorgaans?

En zit er ook nog verschil in snelheid van de apparaten of maakt dat onderling niet uit?

Kan ook een maandje wachten, maar ben nu praktisch afgestudeerd dus heb nu veel meer tijd. Dus dat is weer een beetje zonde van het wachten wellicht.

Ik heb er zelf een 750 Gigabyte harde schijf ingezet, dat is wat ie maximaal kan hebben....stelt niks voor om te doen, zo gebeurd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Soms snap ik geen reet van critics. Nu eindelijk tijd gehad voor Beyond: Two Souls en wat een game levert Cage weer af. Het walhalla voor filmliefhebbers. Motion capturing is weer enorm magistraal, geweldig sound design en narratief ook weer uitermate sterk. De structuur heeft toch wel zijn esthetische functie. Willem Dafoe hobbelt aardig mee, en wat een brok coolheid is Ellen Page toch . Motion capturing en voice actng is echt sweet. Prachtige character models en indrukwekkende karakterontwikkeling.

Deze week komt Arkham Origins dus uit. Erg veel zin in, hopelijk wordt ie weer erg goed. Ik blijf nog behoudend, ik vind het samenvallen van een developer switch en een review embargo wel onaangenaam opvallend. Even de reviews vandaag afwachten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En daar zijn ze al. Origins is minder dan zijn voorgangers maar nog steeds erg goed. Vooral Boss Fight komen er positief uit. Toch maar even halen vandaag dan. Zin in . Gelukkig was mijn terughoudendheid onterecht.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Batman AO, can't wait AA en AC heb ik helemaal uitgespeeld destijds.

Ik vind de boss fights overigens nooit zo interessant. Vaak moet je eentonig dingen herhalen. Ik speel ze liever zonder boss fights. Ben altijd blij dat bv shooters niet vaak meer zulke fights hebben. Beter stoppen ze die tijd in een goed plot om het afwisselend te houden.

Batman: Arkham Origins - Review | Power Unlimited - pu.nl

PU is wat minder positief over de nieuwe Batman, helaas. Welke reviews heb jij dan gelezen NW?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik kijk altijd op Eurogamer.net, zijn toch over het algemeen kritisch (de Amerikaanse dan) en bij een solide voldoende weet ik vaak al genoeg. Genoeg kritiek hoor, maar rekeninghoudend met de review embargo en dat het een nieuwe ontwikkelaar is valt het erg mee. Dit is ook slechts maar een warmmaker, Rocksteady is met een next-gen Arkham bezig. Het is niet zo goed als Arkham City maar zegt meer over hoe goed City is, dan hoe slecht origins is. Origins schijnt ook gewoon beter te zijn dan het gros games dat normaal uit komt, ook een wat redelijkere vergelijking.

Bossfights vind ik wel essentieel, vooral in comicgames omdat Villains zo'n essentieel onderdeel zijn. Al waren ze in het eerste deel best matig, zonder enige uitdaging of "leuk" om te doen, al was het in het tweede deel wel het geval. Die battle met Mr. Freeze .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.