• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.193 votes
Profile

Het grote gamestopic

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Is er iemand hier overigens van plan om Tomb Raider te kopen voor de 360? Kan goedkoop van me over worden genomen (nieuw) als ie uit is. Ik ga hem toch nog niet spelen (te grote backlog).

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Had 'm even voor de ps3 aangeschaft . Gaat de eerste goede Tomb Raider game worden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

(afbeelding)

Heb deze aangeschaft om Super Street Fighter IV (nog niet de arcade edition helaas ) beter te leren spelen. En Marvel vs Capcom 3.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Leuk he, altijd die fighting configuratie onder de knie krijgen .

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Weet iemand of er iets bekend is over een Nederlandse release datum van Telltale's The Walking Dead op disc(Xbox 360)? In Amerika is 'ie volgens mij al een tijdje op disc verkrijgbaar maar in Nederland zo te zien nog steeds niet. Weet iemand wanneer en of het überhaupt nog gaat gebeuren. ?

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Had je tijdens de kerstvakantie toe moeten slaan. Ik heb alle episodes gedownload voor 800 punten.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Ik weet dat ze in die periode inderdaad afgeprijsd waren maar ik heb het om een of andere reden toch liever op disc. Maar over een Nederlandse release heb ik jammer genoeg nog steeds niks gehoord.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Leuk he, altijd die fighting configuratie onder de knie krijgen .

Ik heb al moeite met de simpelste combo's, maar komt goed Twee knoppen plus een trigger tegelijk indrukken werkt niet echt handig met een controller.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

AHWA wrote:

(quote)

Ik heb al moeite met de simpelste combo's, maar komt goed Twee knoppen plus een trigger tegelijk indrukken werkt niet echt handig met een controller.

Oh, dat gaat wel hoor. Het gaat juist altijd fout als je met de control stick of d-pad in de weer moet. Dat registreert ie nooit goed bij fighting games.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Het hangt er vanaf wat je gewend bent. Zelf ben ik een arcade stick gewend en kan ik met een controller helemaal niks. Mijn eerste ervaring met fighting games was Street Fighter 2 op de kermis en die speelde ik op de MegaDrive ook met een arcade stick.

Maar als je een controller gewend bent wil dat niet zeggen dat je zomaar beter zal worden als je overstapt naar een arcade stick. De beste SF speler van Europa speelt trouwens met een xbox controller. Alioune Sensei

Simpele tips om een betere SF speler te worden:

- Zelf spelen, niet alleen wedstrijden maar ook veel in training mode.

- Verliezen is niet erg, bekijk de replay van je wedstrijd, begrijp waarom je verloren hebt.

- Begrijp het spel en begrijp hoe diep het gaat. Ga naar sites als Eventhubs en Shoryuken.

- Veel wedstrijden kijken van topspelers --> kijk naar toernooien.

- En vooral niet te veel concentreren op combos, met de damage scaling in SF4 hebben lange combos toch niet veel nut. Leer best hoe je fouten van je tegenstander zo efficiënt mogelijk kan punishen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AHWA wrote:

(quote)

Ik heb het dan weer net andersom. Ik kan het alleen met een controller. Al zit ik dan weer in het DoA kamp .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nomak wrote:

Het hangt er vanaf wat je gewend bent. Zelf ben ik een arcade stick gewend en kan ik met een controller helemaal niks. Mijn eerste ervaring met fighting games was Street Fighter 2 op de kermis en die speelde ik op de MegaDrive ook met een arcade stick.

Maar als je een controller gewend bent wil dat niet zeggen dat je zomaar beter zal worden als je overstapt naar een arcade stick. De beste SF speler van Europa speelt trouwens met een xbox controller. Alioune Sensei

Simpele tips om een betere SF speler te worden:

- Zelf spelen, niet alleen wedstrijden maar ook veel in training mode.

- Verliezen is niet erg, bekijk de replay van je wedstrijd, begrijp waarom je verloren hebt.

- Begrijp het spel en begrijp hoe diep het gaat. Ga naar sites als Eventhubs en Shoryuken.

- Veel wedstrijden kijken van topspelers --> kijk naar toernooien.

- En vooral niet te veel concentreren op combos, met de damage scaling in SF4 hebben lange combos toch niet veel nut. Leer best hoe je fouten van je tegenstander zo efficiënt mogelijk kan punishen.

Dank, dat zijn goede tips. Ik kijk sowieso al heel veel op YouTube, vooral Daigo en Infiltration, maar ook lange tutorials zoals die van VesperArcade. Ik heb geen Xbox Live Gold, dus het zullen vooral wedstrijdjes tegen de CPU worden. Maar eerst maar eens flink in de weer in de training en challenge mode, en dan vs tegen de cpu om te kijken of ik het ook onder druk kan. Lees: niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nu met de DLC's die eindelijk beschikbaar zijn voor de ps3 maar een keer opnieuw begonnen met Skyrim. Gaan weer met gemak 100+ uurtjes worden vrees ik.

Ik ga nu met mijn char een volledig andere kant op. Normaal altijd een mage, maar op alchemy na wil ik niks van magie weten. Ik ga me volledig op Archery richten.

Voordat ik op een quest spree ga, probeer ik mij persoonlijk te vestigen. Mijn eerste doelen zijn Lakeview Manor kopen, met Mjoll trouwen en mijn landhuis volstouwen met inventaris. Een voorraad pijlen is nu een must geworden nu ik niets anders naast archery wil. Ook flink wat trainen, want Archery legt je in het begin geen windeieren.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Archery is de shit. Met hoge Sneak en Arch. en een leuke poison erbij zijn de meeste one hit kills.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

En veel op de knie mikken

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Vandaag eindelijk begonnen met Batman: Arkham Asylum!

Met name 't vechten is echt heerlijk!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

AHWA wrote:

(afbeelding)

Heb deze aangeschaft om Super Street Fighter IV (nog niet de arcade edition helaas ) beter te leren spelen. En Marvel vs Capcom 3.

Ik heb nog zo één voor de PS3 van Tekken 5 liggen... 1x mee gespeeld en daarna nóóit meer...

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Lefgozer wrote:

Iemand hierzo interesse in Terminator Salvation voor de Xbox 360? Heb em uitgespeeld. Is een matig spel, maar wel geinig om eens te doorlopen (kan ook in co-op). Voor de achievement hunters, makkelijke 1000/1000 gamerscore. Gaat wel om promo versie, maar daar merk je niks van tijdens het gamen. Alleen op de cover staat het aangegeven dat het een promo versie is.

Mag goedkoop overgenomen worden. PM graag.

(afbeelding)

Niemand? €7 inclusief mag ie overgenomen worden.

DMF

• 1042 messages
  • 385 votes

j0enne wrote:

Vandaag eindelijk begonnen met Batman: Arkham Asylum!

Met name 't vechten is echt heerlijk!

Die heb ik toevallig deze week uitgespeeld. Dat vechtsysteem is echt heel erg tof inderdaad. Ook leuk om de meest gigantische combinaties te maken en dingen vrij te spelen. Ik ben direct met het tweede deel begonnen.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Alles voor de ps3 .

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Games...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

En deze had ik al digitaal....maar nu al een klassieker en ik ben een physical edition whore....

(afbeelding)

En deze 2 heb ik gehad.....de eerste is natuurlijk .....echt mega-blij met deze game en ik zeg alvast vaarwel tegen mijn sociale leven. Ik heb het al een hele tijd over deze game, mijn zoon vond het wel lachen maar de game leek hem niks. Totdat hij de demo speelde en zei "Papa, die game is echt geweldig"........nu kwam hij net thuis, ik had de game op een stoel gelegd en lag er op mijn knieen voor omhoog en omlaag met gestrekte armen, alsof ik het doosje/game aan het aanbidden was......ik heb die jongen zelden zo horen lachen. :mrgreen:

(afbeelding)

(afbeelding)

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Ninokuni is geweldig inderdaad. Maar wat verwacht je ook anders van Studio ghibli en Level 5. Mooie beelden, dynamische gevechten, ok verhaal en top uitwerking ervan. Daarnaast leuke personages zoals Drippy.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Momenteel Tomb Raider aan het doen op de PC Echt een brute game. Shootouts zijn tof, en de complete sfeer is echt buitengewoon. De graphics zijn prachtig. Xbox controller erop aansluiten en genieten maar! Ik game de laatste tijd echt heel erg weinig, maar Tomb Raider is een game die me sinds lange tijd (Fallout 3) weer heeft kunnen boeien.

Iemand anders bezig met TR?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jup, sinds eergisteren ook op PC. Briljant! Ben nu op het stuk dat het vliegtuig net neer is gestort door het mysterieuze weer. Genieten geblazen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik twijfel nog, ik wacht nog even af wat mijn vrienden zullen zeggen. Komt voorlopig nogal over als een enorme kopie van Uncharted maar de protagonist(e) heeft in TR tieten, daar lijke nde verschillen gelijk op te houden.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

FillumGek wrote:
Jup, sinds eergisteren ook op PC. Briljant! Ben nu op het stuk dat het vliegtuig net neer is gestort door het mysterieuze weer. Genieten geblazen!

Daar ben ik net voorbij Dat stuk je dat je die grote zendmast beklimt is echt geweldig.

Naomi Watts wrote:
Ik twijfel nog, ik wacht nog even af wat mijn vrienden zullen zeggen. Komt voorlopig nogal over als een enorme kopie van Uncharted maar de protagonist(e) heeft in TR tieten, daar lijke nde verschillen gelijk op te houden.

Ik heb helaas nooit Uncharted gespeeld, dus ik kan geen vergelijking maken. Puur afgaande op het beeldmateriaal zou ik zeggen: Ja dat klopt. Daarnaast moet je wel bedenken dat je dan ook kan zeggen dat Uncharted een aftreksel van Tomb Raider is. Ik denk dat je dit spel ook tekort doet door alleen een vergelijking met Uncharted te maken. Ik zou zeggen probeer het eens!

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

$pecial wrote:

Iemand anders bezig met TR?

Heb em nog steeds te koop voor een mooi prijsje (zodra ik em binnenheb).

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Daarstraks naar Made in Asia geweest en lekker de old school toer opgegaan met Dragon Quest V op de SNES Blijkbaar heeft dat spel nooit een Amerikaanse release gekregen dus ik moet met een translation guide aan de slag.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

$pecial wrote:

Ik heb helaas nooit Uncharted gespeeld, dus ik kan geen vergelijking maken. Puur afgaande op het beeldmateriaal zou ik zeggen: Ja dat klopt. Daarnaast moet je wel bedenken dat je dan ook kan zeggen dat Uncharted een aftreksel van Tomb Raider is. Ik denk dat je dit spel ook tekort doet door alleen een vergelijking met Uncharted te maken. Ik zou zeggen probeer het eens!

Toegegeven, het concept was afgekeken met Tomb Raider maar Naughty Dog heeft wel heel veel inventiviteit aan dat concept toegevoegd, al dat lijkt nu zonder schaamte overgenomen zijn. Wel jammer maar aan de ancere kant juich ik dat weer toe.

Word je trouwens doodgegooid met cut-scenes? Dat vind ik dan wel een pluspunt overigens.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

$pecial wrote:
(quote)

Daar ben ik net voorbij Dat stuk je dat je die grote zendmast beklimt is echt geweldig.
Episch moment inderdaad! Nog duizendmaal vetter dan wanneer je op een watchtower in Far Cry 3 staat. Kippenvel.

Verder zijn er overduidelijk vergelijkingen met Uncharted, maar dat is omgekeerd dus ook zo. De jongere Lara Croft heb ik in elk geval direct in mijn hart gesloten, echt super.

@NW
Veel cutscenes inderdaad, maar ook ik juich het toe. Lekker filmisch, ook weer een beetje zoals UC

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.