- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Strips
Strips
Thorongil
-
- 1620 messages
- 691 votes

Ik geniet er echt van; City Fall echt het beste van de TMNT tot nu toe en Hour Of The Dragon is ook het beste van Conan dit jaar.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
[quote]madmax1 wrote:
De oorspronkelijke romans madmax, geen strips.
Maar Adams heeft ook wel iets op stripgebied gedaan m.b.t. Tarzan.
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Tex Willer compleet 01 -129 cbr digitaal Nederland’s talig
Scenario Mauro Boselli (Dampyr)
Tekeningen Bruno Brindisi.
Prima aanvulling op X-stream jukebox

madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
The Lone Ranger: Snake of Iron #1-#4 compleet digital cbr Engelstalig.
Written by Chuck Dixon
Art by Esteve Polls
Onlangs vele verhalen gelezen met allerhande artiesten,maar chapoo voor Esteve Polls,deze 4 deeltjes feuilletons is het beste tekenwerk van de Lone-Ranger wat ik ooit heb gezien.

Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Hadden ze daar maar een LR film van gemaakt 
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
De Donaltje’s ook maar eens rangeren op X-stream jukebox.

Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
madmax, graag wat uitleg over die X-stream jukebox als 't kan?
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
@ Hannibal & Brix
YouTube - Xtreamer_SW2_Demo_RAW
kijk zo’n techneut ben ik ook weer niet ha..ha
ik heb die Xtream cadeau gekregen van de kleinkinder een tijdje geleden , maar het was me te omslachtig zie film, en de zaak met strips verwaarloost.
Nu ik er een beetje van ken begin ik wat te rangeren maar het is nog een puinhoop.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Ik vrees dat ik te oud ben om dat allemaal nog te bevatten 
Wat is Comicrack nu weer?
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Ja ik kon een gegeven paard niet in de bek kijken .
Mooi progamma heb je daar Hannibal ,wat gaat erop?als hij vol is weer een nieuwe aanmaken?
Inmiddels zo’n 15 externe schijf 1 TB vol,dan nog een kleine 3000 platina’s 4.7 GB vol
En er staan er nog in de wachkamer.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Een (gratis) programma waarmee je strips op je computer, tablet, of zelfs je telefoon kunt lezen.
Simpel, programma installeren, pdf of cbr-bestanden in de juiste map kopiëren en lezen maar.
http://comicrack.nl.softonic.com
Zo heb ik altijd strips bij me in de trein. 
@madmax: 15 TB + 3000 x 4,7 GIG aan strips? Mijn hemel, dat is in een mensenleven niet eens te lezen!

madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Nee maar je weet hoe dat gaat met die mega ‘s, kan het niet laten
De hobby is uit de hand geslopen en kom zo nu en dan aan lezen toe de rest is rangeren .
Ik ga me eens verdiepen in Comicrack of het help?
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Een (gratis) programma waarmee je strips op je computer, tablet, of zelfs je telefoon kunt lezen.
Simpel, programma installeren, pdf of cbr-bestanden in de juiste map kopiëren en lezen maar.
http://comicrack.nl.softonic.com
Zo heb ik altijd strips bij me in de trein. 
@madmax: 15 TB + 3000 x 4,7 GIG aan strips? Mijn hemel, dat is in een mensenleven niet eens te lezen!
Heb die comicrack gekoppeld op externe schijf.
Ziet er verzorgd uit ,bedankt voor de tip.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Mijn ouderwets papieren verzameling:
Muurkast met allerlei strips (alles 2 rijen diep opgestapeld)

Kast nr. 2 (alleen Tarzan strips)

In mijn kelder liggen dan nog genoeg strips en stripweekbladen om nog zo'n kast te vullen.
Maar die kan ik niet meer plaatsen. 
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Mag gezien worden Brix
Mooi gestapeld met overzicht 
Op de laatste plank zie ik Tarzan van Jesse –Marsh 131 albums,die serie neemt bij mij 656 MB
Digitaal In beslag,kan je een beetje inschatten hoeveel je er op een 4.7 GB platina kan onderbrenge.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
R Crumb & Daniel Clowes vind ik geniaal... Nog andere tips voor mij?
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
R Crumb & Daniel Clowes vind ik geniaal... Nog andere tips voor mij?
Ik wou dat ik het kon goongumpa.
Geen held in het lezen van Engelstalige strips ,hoog uit een western met weinig dialoog ,alleen de kleinkinderen vinden het best voor hun Engels talige lessen op school.
Ben meer afgestemd op Europese albums,maar misschien reageert nog een andere user die je er in kan raden.
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Nog wat dingen besteld (aantal pre-orders), wederom allemaal tpb's :

Thorongil
-
- 1620 messages
- 691 votes
In October komt er een nieuwe Samurai Jack comic bij IDW. ben benieuwd. Keek vroeger wel eens naar de animatie serie, één van Cartoon network's beste.
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
In October komt er een nieuwe Samurai Jack comic bij IDW. ben benieuwd. keek vroeger wel eens naar de animatie serie, één van Cartoon network's beste.
Klopt, zodra daar een tpb van is haal ik hem ook.
Ik wil nog de complete tekenfilmserie hebben....had ik hem een paar jaar geleden maar gekocht, is nu onvindbaar voor normale prijs lijkt het.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zijn er eigenlijk mensen die losse issues kopen? Ik heb het een aantal keer gedaan maar probeer toch voor zoveel mogelijk tpb te gaan. Leest vlotter en staat ook mooier in de kast.
Ben nu terug opnieuw begonnen met The Avengers vanaf issue 1, blijft toch legendarisch spul.
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Ik ben altijd een losse issues man geweest. Nu ik weer wat bezig ben en online bestel (en de big 2 superhelden grotendeels mijd) doe ik alleen nog tpb's....gewoon compleet in 1 x zonder dat je wellicht een keer een nummer mist, het is steviger, staat idd mooier en je hebt een compleet geheel.
Losse issues blijft wat hebben, maar dit is mijn nieuwe koers.
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
: Buck Danny
le 08 Novembre 2013
scenario Francis Winisdoerffer
tekeningen Frédéric Zumbiehl
DUPUIS(tome 53)
Na een tijdje rust Buck en zijn vrienden vliegen weer .

Thorongil
-
- 1620 messages
- 691 votes
In december komt eindelijke de 4e Adelaars van Rome uit!

Thorongil
-
- 1620 messages
- 691 votes
![]()
Dynamite gaat Doc Savage comics uitbrengen? Ben niet echt gekend met Doc Savage, maar toch altijd gehoord dat hij één van de grote pulp helden is. Zal zeker de comics een kans geven.