- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Strips
Strips
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Maasmechelen
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
Geen idee of de strips die ik heb gekocht ook leuk zijn of niet. Als leek weet je totaal niet waar je moet zoeken in een stripwinkel, maar dat is ook weer de charme ervan. Veel hardcover boeken van rond de €25, dat is me even te duur. Dus ik heb er twee gekozen van zo'n €7 per stuk.
Ik heb zelf deze twee gekocht/besteld( bij mijn "vaste" strip leverancier in Rotterdam)

madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
@
Nomak
Gaat toch wel nog door hoop ik.

@Lefgozer
Van uit Maastricht allemaal te ver. 
La.batte in Liege is ook nog een optie .
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
TOMB RAIDER - THE BEGINNING (2013) (digital) (Son of Ultron-Empi )cbr Engelstalig
Tomb Raider Dark Horse -Rhianna Pratchett -Nicolas Daniel -Selma Andrea Mutti
Verrassende mooie tekeningen.

madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Onlangs ik niet zo bekent ben met zijn werk RIP Didier Comès
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Ondanks dat ik nog nooit van didier gehoord heb RIP.
Zie nu dit strip topic pas. Ik ben zelf ook behoorlijk een fan van strips. Ik heb hier thuis o.a.
- Suske en wiske's (zeker meer dan 100)
- Roodbaard
- blueberry
En nog heel wat los spul. Blijft meestal toch vermakelijk, zo'n strip.
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
47 Ronin 03 (of 05)digitaal cbr Engelstalig
• Comic Writer Mike Richardson
• Artist Stan Sakai
• Colorist Lovern Kindzierski
• Letterer Tom Orzechowski
• Publisher Dark Horses
Spannede avonturen serie in slechts 5 feuilletons

Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
@ madmax1
Die heb ik eergisteren besteld op Ebay. 
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Kleinzoons volgen deze serie , wel in (digitaal ).
Mijn Engels is niet toereikend nog al veel dialoog ,blijf bij plaatjes kijken . 
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Before Watchmen: Dr. Manhattan 1-4 (Complete) cbr digital
Engelstalig Watchmen Before Watchmen: Dr. Manhattan Before Watchmen DC Comics J. Michael Straczynski Adam Hughes Laura Martin Steve Wands Minutemen Novus NVS-D Resin Saxon theProletariat
Het onstaan van Watchmen mooi verteld en prima begrijpend in beeld gebracht, aanrader voor Amerikaanse striplezers.
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik had het ook al gelezen, ik vraag me alleen af hoe je eraan moet geraken want op mijn Android zitten ze er in ieder geval niet tussen 
edit: het zit blijkbaar anders in elkaar dan ik verwachtte
Bron: Marvel Offers 700 Free Digital Issues, Announces Weekly Comics for Mobile | Underwire | Wired.com
Alleen jammer dat de eerste (Guardians of the Galaxy) al vast loopt op 6% bij het downloaden
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De eerste, het gaat altijd om de first issues.
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
Gisteren was er nog een vrij uitvoerig item over Vandersteen, en de expositie in het Belgisch Centrum v.h. stripverhaal, in het VRT journaal te zien.
Een van zijn dochters was er ook aan het woord.
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
De eerste, het gaat altijd om de first issues.
Ja, ok. Is het de first issue van hun eigen serie, want dan gaat het om deze....

...van Jim Valentino.....en dat is echt een fantastische serie!
Als het hun first appearance is gaat het om Marvel Super-Heroes #18 uit 1969. Nog een aanrader wat dit team betreft is een verhaal uit Avengers, The Korvac saga....meesterlijk!!!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Het is iets met featuring drax als ik het goed zie. Ik heb het avenger issue nog liggen, ik zal straks eens vergelijken. Geschreven door Michael Bendis
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Het is iets met featuring drax als ik het goed zie. Ik heb het avenger issue nog liggen, ik zal straks eens vergelijken. Geschreven door Michael Bendis
Ok, dat is de nieuwe serie dus, onderdeel van Marvel Now.
De film van Guardians of the galaxy is ook onderweg trouwens. Guardians of the Galaxy (2014) - IMDb
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Guardians of the galaxy 1 cbr digitaal Engelstalig
Prima begin mooi getekend weinig dialoog,kan ik met mijn beperkt Engels nog bijbenen.
Heb alleen een andere cover.
![]()
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Bendis is van wat ik van hem gelezen heb nooit zoveel van de lange dialogen.
Ik vind dit een onherkenbaar team. De characters ken ik, maar associeer ik totaal niet met Guardians of the galaxy. Ik ga de 61 deeltjes van zo'n 20 jaar terug nog maar eens lezen, die waren super!
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Bob Morane 01-46 (Compleet)cbr Nederlands talig digitaal.
• Dino Attanasio
• Gérald Forton
• Dino Attanasio
• Gérald Forton
• Frank Leclerq
• Scenario Henry-Vernes
Deze albums komen uit de kuifje’s school,maar ondanks lang geleden blijf ik Spirou fan.
• Ik neem deze digitale mee alleen voor de 14 albums getekend door Gérald Forton
een Spirou western tekenaar onder toezicht daarmaals van grootmeester jijé(Joseph-Gilian)

Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
De graphic novel....moest deze gewoon hebben
.

madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
De laatste dagen van de Franse machthebbers in Vietnam .Tussen 9 tot 11 april1954,
arriveerden parachutisten van het Vreemdelingenlegioen als versterkingen voor de Fransen.
Deze elite groepen kwamen neer onder vijandelijk vuur en liepen daardoor het risico te sneuvelen nog voordat ze de grond raakten ,de frontale aanvallen door de Vietnamese generaal Giáp maakten het niet mogelijk om een tegenaanval in te zetten.
De slag begon van 13 maart tot 7 mei 1954
5. Dien Bien Phu
• Scénario : Gloris, Thierry
• Dessin : Le Saëc, Erwan
• Couleurs : Corgié, Johann
• Dépot légal : 04/2013 (Parution le 17/04/2013)
• Editeur : Delcourt
• Format : Grand format
• Créé le : 05/03/2013 (modifié le 06/03/2013 10:11)

madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Tony-Stark 1-6 compleet cbr digitaal Nederlands talig
Scenario Jean Van Hamme
Tekeningen Edouard Aidans
Kleuren Luce Daniels
Spannende albums Van Hamme,prachtige tekeningen van Aidans met dieren in actie.

madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
@ Bakema NL en andere strips liefhebbers
Net Het- IJzeren-Duel gelezen, en moet tot mijn verbazing zeggen het heeft me bevallen.
Een ouderwets verhaal en een opleving voor Suske&Wiske fans.
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
@ Bakema NL en andere strips liefhebbers
Net Het- IJzeren-Duel gelezen, en moet tot mijn verbazing zeggen het heeft me bevallen.
Een ouderwets verhaal en een opleving voor Suske&Wiske fans.
Gelezen heb ik hem nog niet, maar op de een of andere manier verwachtte ik al zoiets op basis van de cover, het ademt gewoon iets uit.....snel lezen dus.