- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Nou lekker weer hoor (kuch) Mijn honden hebben het ook erg slecht. Weinig eten, niet weten hoe of waar ze moeten liggen, zelfs overgeven en diarree. Nu maar overal in de woonkamer natte handdoeken op de grond gegooid zodat ze erop kunnen liggen, en natuurlijk regelmatig het badje in.
Nee hoor, vind dit echt niks. Laat de winter maar komen en snel graag!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Voor honden helemaal een drama
.
Zon is hier alweer verdwenen. WTF.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Hier aan t zwembad is het bakken geblazen. Genoeg te drinken en een goed boek zorgen ervoor dat het goed te doen is. Even genieten van onze laatste vakantiedag. Wel echt ongelofelijk druk hier, mierenhoop.
david bohm
-
- 3097 messages
- 3468 votes
Zeikende Ollanders
.
Heerlijk pittig zonnetje, heerlijk boek, nu al een biertje. Top!
.
De VI Seizoensgids zeker?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wil nog niks met voetbal te maken hebben, ga zelfs zondag - als het seizoen weer begint - vrolijk op vakantie. Ik ben de A Song Of Ice & Fire reeks voor de derde keer gaan lezen
.
david bohm
-
- 3097 messages
- 3468 votes
Hmmm moest het googelen. Lijkt me niet iets voor mij. Lees graag Haruki Murakami. Mijn volgende gok zou Het Julliette-genootschap van Sasha Grey geweest zijn.
Hier in Utrecht is het warm, de recreatieplassen liggen vol. Ga zo s bij het Amsterdam-Rijnkanaal kijken. Beursje is toch een flat-liner momenteel.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
The Juliette Society
. Goed boek. Ik ben nogal een enorme Game of Thrones fanboy, vandaar. Moet de 'leegte' wat opvullen
.
Apollinisch
-
- 21300 messages
- 0 votes
Ga zo s bij het Amsterdam-Rijnkanaal kijken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Zo lekker geschilderd, paar kozijnen. Tot half twee prima te doen in de schaduw, daarna werd het wat warmer en had ik geen zin meer. En hier een prachtig blauwe hemel. Echt, heerlijk weer dit.
david bohm
-
- 3097 messages
- 3468 votes
Wtf? Of is het een enorme komkommer...?
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Zo he!, 35 graden hebben wij nu gehaald. pffff zit binnen met waaiers aan maar je voelt gewoon dat het heet is buiten.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ga zo weer mountainbiken, dacht gisteren al dat ik een hartaanval kreeg toen ik thuiskwam, maar we bikkelen gewoon door!
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Mijn honden hebben het ook erg slecht. Weinig eten, niet weten hoe of waar ze moeten liggen, zelfs overgeven en diarree. Nu maar overal in de woonkamer natte handdoeken op de grond gegooid zodat ze erop kunnen liggen, en natuurlijk regelmatig het badje in.
Verschilt weinig met ons mensen dan 
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2119 votes
Lekker sloom weertje
alleen als ik inhaleer krijg ik geen lucht binnen maar.. niets 
Binnen is het prima te doen, lange leve thuiswerken
Brix
-
- 19701 messages
- 5136 votes
Ik ga zo weer mountainbiken, dacht gisteren al dat ik een hartaanval kreeg toen ik thuiskwam, maar we bikkelen gewoon door!
Doe de tweede helft van je nickname s.v.p. niet té veel eer aan 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Wij in Brabant tikken de 36 aan, gaat wel hard.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Idd Brix, achteraf was het niet zo'n slim idee, moet aan het infuus nu haha 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Hier begint het nu een beetje te regenen. Meteen beetje verkoeling, lekker hoor.
AGE-411
-
- 10343 messages
- 750 votes
Was me dat een dagje gisteren 
Zelden zulk warm weer meegemaakt.
Vandaag is het al een pak beter.
AGE-411
-
- 10343 messages
- 750 votes
Enkele mooie foto's van de onweerszone die deze avond over de Vlaamse kust trok: Dreigende wolken trekken over de kust - De Standaard
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Hier begint het nu een beetje te regenen. Meteen beetje verkoeling, lekker hoor.
Inderdaad, hier ook alleen het huis is nog steeds opgewarmd.. Pff... wordt weer een k*t nacht slapen.
AGE-411
-
- 10343 messages
- 750 votes
Tegen het einde van de week zijn er terug betere temperaturen (25°c).
AGE-411
-
- 10343 messages
- 750 votes
Mag toch net ietsje warmer.
Gisterenavond noodgedwongen naar binnen moet vluchten: op ons terras was het te koud geworden. 
Brix
-
- 19701 messages
- 5136 votes
Da's wel waar, s'avonds kan het koeltjes worden.
Ik heb dat wel graag, want hier in huis is het heel gauw te warm, maar oké.
Ik gun ieder zijn zomer 
Op naar de 25 graden dan maar.
Mescaline
-
- 7099 messages
- 3274 votes
Same thing here Brix, ik vind dit weer zoals het nu is geen probleem.
AGE-411
-
- 10343 messages
- 750 votes
Same thing here Brix, ik vind dit weer zoals het nu is geen probleem.
Ik vind het wel een probleem.
- Naast het feit dat ik graag een terrasje doe in mijn vrije tijd, heb ik ook last van dit weer als ik werk.
- Ik begin namelijk om 4u00 s'ochtends (kranten bestellen) en dan is het nog vrij fris.
Dit soort weer deugt dus nooit 
Edit: Brix woont blijkbaar in het binnenland. Daar is het doorgaans een graad of 3 warmer dan hier. En dat maakt voor mij wel het verschil. (3 graden warmer dan nu is ideaal voor mij).