• 179.447 movies
  • 12.317 shows
  • 34.175 seasons
  • 650.341 actors
  • 9.402.420 votes
Profile

Weertopic

PEN15

• 1281 messages
  • 637 votes

Best ergerlijk dat er altijd zo wordt gespeeld alsof een hittegolf gelijk staat aan mooi weer en goed nieuws. Hoe heter hoe beter zeggen ze altijd, nou als mooi weer voor iemand pas begint vanaf 35 graden mag die persoon zich vrij voelen om met de zomer naar de Emiraten te gaan reizen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fiks onweersbuitje hoor.

Brix

• 19701 messages
  • 5136 votes

Oh, oh

jarno1975 (moderator series)

• 10974 messages
  • 2795 votes

Hier is het ook begonnen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3632 votes

Volgende week vrijdag 37 graden of hoger in Maastricht. Meh.

Nu, hier in Emmen (weekendje weg) volop zon en nu 25°C. Wat ik lees en zie over Maastricht is daar echt onweer en flink noodweer.

Montorsi

• 9731 messages
  • 2387 votes

zal mij benieuwen

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Heb toen net een inslag gehad recht voor mijn neus, stond op de galerij met mijn nieuwe camera. Jeetje wat ben ik me kapot geschrokken.

PEN15

• 1281 messages
  • 637 votes

zo kolere, het wordt ineens vanuit het niets zwart buiten en het lijkt alsof er een tornado aankomt

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

606 wrote:

Heb toen net een inslag gehad recht voor mijn neus, stond op de galerij met mijn nieuwe camera. Jeetje wat ben ik me kapot geschrokken.

Dat had drie weken terug. Flits in een boom voor het huis, direct boem en de stroom lag eruit. Ben benieuwd, het is hier nog lichtgrijs maar we schijnen wat te kunnen verwachten.

Brix

• 19701 messages
  • 5136 votes

Elineloves wrote:

Nu, hier in Emmen (weekendje weg) volop zon en nu 25°C. Wat ik lees en zie over Maastricht is daar echt onweer en flink noodweer.

37 Graden Het zal toch niet waar zijn ?!

Ik ga mijn kelder alvast opruimen om er mijn bed in te kunnen zetten dan.

Emmen Eline?

Ook naar die prachtige dierentuin neem ik aan?

De laatste keer dat ik er was heb ik overnacht in een hotelletje vlak tegenover de ingang van die dierentuin.

Zou er zo weer naartoe willen.

Veel plezier gewenst.

NB

Hier ook enorme regen en windstoten

Blikseminslag vlak achter mijn woning zojuist.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Na veel werk is de video van de vette inslag voor me neus klaar.

AGE-411

• 10343 messages
  • 750 votes

PEN15 wrote:

zo kolere, het wordt ineens vanuit het niets zwart buiten en het lijkt alsof er een tornado aankomt

Zwaar onweer trekt over het land - deredactie.be

Die onderste foto is echt wel mooi gedaan.

AGE-411

• 10343 messages
  • 750 votes

Elineloves wrote:

Bron?

PEN15

• 1281 messages
  • 637 votes

Dat is aardig wat wateroverlast.

stinissen (crew films & series)

• 23559 messages
  • 77086 votes

speedy23 wrote:

Ik ben al twee dagen zo ziek als een hond.

Koorts, koppijn, zware keelontsteking, oorontsteking, hoesten, piepende adem.

Waarschijnlijk door die verdomde ventilators.

Ik zit opnieuw voor minstens tien dagen aan de zware antibiotica. K*tweer.

En door de koorts val ik altijd weer in slaap... probeer zo maar eens een film uit te kijken. .

Beterschap beste Luc

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Heeft iemand al eens zoiets als ik vandaag meegemaakt recht voor je neus een blikseminslag ? (zie filmpje van mij)

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Het is weer aan het borrelen bij Frankrijk / België En het groeit en activeert.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

606 wrote:

Heeft iemand al eens zoiets als ik vandaag meegemaakt recht voor je neus een blikseminslag ? (zie filmpje van mij)

Nee, maar wel indrukwekkend. Was je daar toevallig ter plekke aan het filmen?

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Movie-Addicted wrote:

Nee, maar wel indrukwekkend. Was je daar toevallig ter plekke aan het filmen?

Was bij mij op de galerij, ik wilde gaan filmen. Ik kreeg spontaan tranen van de schrik man.

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

606 wrote:

Ja, drie weken terug. Helaas alleen niet op camera. En jaren terug ooit in Oostenrijk in de avond. Dat wel op camera dan weer ergens in de archieven. En beide keren geen stroom meer daarna.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Ja, drie weken terug. Helaas alleen niet op camera. En jaren terug ooit in Oostenrijk in de avond. Dat wel op camera dan weer ergens in de archieven. En beide keren geen stroom meer daarna.

Stroom hadden wij gelukkig hier nog wel, maar heftig he! zeker als je het niet verwacht.

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

Ach heftig. Ik vond het wel grappig, gebeurt er eens wat. Midden in een orkaan zitten en informatie over schuulbunkers krijgen (mocht dat nodig zijn): dat is heftig.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

mjk87 wrote:

Ach heftig. Ik vond het wel grappig, gebeurt er eens wat. Midden in een orkaan zitten en informatie over schuulbunkers krijgen (mocht dat nodig zijn): dat is heftig.

Ja heftig klinkt misschien te, het is meer de schrik.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

2de onweer voor vandaag, flink wat flitsen te zien.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Op dit moment kunnen wij wel spreken van noodweer, plensregen, continu geflits en harde wind.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Wij hebben tot diep in de nacht nog onweer

- omroepbrabant.nl

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

Vannacht deed de aardlekschakelaar zijn werk weer Eén knal dichtbij en de helft van de groepen lag er uit. Enfin, weinig boemboem, wel veel flitsflits vannacht rond 2 uur. Paar mooie slangen gezien, maar als geheel viel het tegen. Veel onweer in de lucht, weinig dat de grond leek te bereiken.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

mjk87 wrote:

Vannacht deed de aardlekschakelaar zijn werk weer Eén knal dichtbij en de helft van de groepen lag er uit. Enfin, weinig boemboem, wel veel flitsflits vannacht rond 2 uur. Paar mooie slangen gezien, maar als geheel viel het tegen. Veel onweer in de lucht, weinig dat de grond leek te bereiken.

In mijn eerste filmpje zie je er een paar tot de grond, daarna was het in de lucht werk.

AGE-411

• 10343 messages
  • 750 votes

mjk87 wrote:

Nochtans was het hier in Burst (bij Aalst, Vlaanderen) een vrij hevig onweer. De flitsen volgden mekaar zeer snel op, en op een gegeven moment waren er hoge fluittonen te horen in het onweer. Ik had dat nog nooit gehoord, dus heb ik het even opgezocht op het net. Ik kwam deze uitleg tegen: Fluittonen bij heftige onweersbui :: onweer-online.nl

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.